Bekijk originele versie : Fundamentalist Bush
Bush moet ophouden met steeds God in zijn strijd te betrekken.
Europese politici hebben bij de kerkelijke autoriteiten hierover hun beklag gedaan.
Bush Mix of God and War Grates on Many Europeans
Fri April 4, 2003 09:12 AM ET
By Tom Heneghan
PARIS (Reuters) - The religious overtones in President Bush's speeches increasingly grate on many ears in Europe, where leaders invoking God in times of war are widely suspect of misusing faith for political purposes.
No less than the German president, French prime minister and Belgian foreign minister have joined religious leaders in expressing concern about Bush's beliefs and the place of religion in U.S. politics.
Media commentators, especially in northern European countries with Protestant heritages, have branded Bush's evangelical views as Christian fundamentalism, with some even comparing them to the Islamic fundamentalism of Osama bin Laden.
Voledige verhaal op:
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=focusIraqNews&storyID=2509183
:zwaai:
Realkeeper
04-04-2003, 17:54
ben ik het volledig mee eens.
staat en religie horen gescheiden te zijn!
maar bush is geen fundamentalist.
abdoel6666
04-04-2003, 17:58
Origineel gepost door grendel
Bush moet ophouden met steeds God in zijn strijd te betrekken.
Europese politici hebben bij de kerkelijke autoriteiten hierover hun beklag gedaan.
Bush Mix of God and War Grates on Many Europeans
Fri April 4, 2003 09:12 AM ET
By Tom Heneghan
PARIS (Reuters) - The religious overtones in President Bush's speeches increasingly grate on many ears in Europe, where leaders invoking God in times of war are widely suspect of misusing faith for political purposes.
No less than the German president, French prime minister and Belgian foreign minister have joined religious leaders in expressing concern about Bush's beliefs and the place of religion in U.S. politics.
Media commentators, especially in northern European countries with Protestant heritages, have branded Bush's evangelical views as Christian fundamentalism, with some even comparing them to the Islamic fundamentalism of Osama bin Laden.
Voledige verhaal op:
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=focusIraqNews&storyID=2509183
Meneer probeert het christendom en zionisme positief naar voren te brengen. Rot toch op, en ga je fabeltjes op joods.nl prediken.
Als hij al fundi is, dan is hij nog niets in vergelijking met veel islamitische leraren en leiders.
Let eens op de plotselinge godsdienstige taal van Saddam, of de "goddelijke" taal van OBL.
Nee, in politiek hoort geen godsdienst thuis. Godsdienst en politiek zijn zaken die je NOOIT mag "kruisen" want daar komt onheil van.
Origineel gepost door abdoel6666
Meneer probeert het christendom en zionisme positief naar voren te brengen. Rot toch op, en ga je fabeltjes op joods.nl prediken.
Als jij nou een echte kerel bent : surf naar je favoriete site aangezien je er zo vaak reclame voor maakt, neem een alias als Moshe of zo en ga daar de boel terroriseren.
Voordat je de volgende keer weer wat onzin uit je mini-breintje gaat posten EERST LEZEN !!!!!
Positief.............wat the f.u.c.k is er positief aan fundamentalisme.
Jij bent namelijk een goed voorbeeld van een produkt van een extremistische en fundamentalistische gedachtengang.
Nogmaal een fijne nachtrust, jochie :D
Ga maar schaapjes tellen.
Realkeeper
04-04-2003, 18:11
daarom moet staat en religie ook gescheiden worden pista!
ik bedenk net een interessant experiment.
ik neem aan dat er op joods.nl ook een forum als dit bestaat, van ongeveer hetzelfde kaliber. wat nou als ik me daar ook aanmeld en dan hier en daar een topic open, met daarin de vraag wat moslims en joden van elkaar vinden. vervolgens post ik de reacties hier en zullen we zien wat er gebeurt. misschien zal er wel een wonder plaatsvinden en zullen zal het niet vervallen in een afgrijselijke scheldpartij.
wat vinden jullie?
Origineel gepost door Realkeeper
daarom moet staat en religie ook gescheiden worden pista!
ik bedenk net een interessant experiment.
ik neem aan dat er op joods.nl ook een forum als dit bestaat, van ongeveer hetzelfde kaliber. wat nou als ik me daar ook aanmeld en dan hier en daar een topic open, met daarin de vraag wat moslims en joden van elkaar vinden. vervolgens post ik de reacties hier en zullen we zien wat er gebeurt. misschien zal er wel een wonder plaatsvinden en zullen zal het niet vervallen in een afgrijselijke scheldpartij.
wat vinden jullie?
Waarom niet ;) :D
abdoel6666
04-04-2003, 18:15
Als jij nou een echte kerel bent : surf naar je favoriete site aangezien je er zo vaak reclame voor maakt, neem een alias als Moshe of zo en ga daar de boel terroriseren.
Voordat je de volgende keer weer wat onzin uit je mini-breintje gaat posten EERST LEZEN !!!!!
Positief.............wat the f.u.c.k is er positief aan fundamentalisme.
Jij bent namelijk een goed voorbeeld van een produkt van een extremistische en fundamentalistische gedachtengang.
Nogmaal een fijne nachtrust, jochie :D
Ga maar schaapjes tellen.
Je bent gehersenspoelt door de westerse media, maar daar heb je geen weet van!!!
Types zoals jij zijn hun hele leven lang gepest en vernedert en proberen op dit forum de stoere "man" uit te hangen. Op straat piep je alleen wel anders. Ik zie je al helemaal voor mij, een sukkeltje met een bril van jampot glazen, die er bij loopt als iemand die net flik is genomen.
Leuk is dat he achter je pctje tikken wat je denkt zonder een dreun voor je hersens te krijgen.
Mijn handen die kriebelen, ik ga maar even de straat op om te kijken of ik types zoals jij tegen kom!!! :D :zwaai:
Je bent gehersenspoelt door de westerse media, maar daar heb je geen weet van!!!
Types zoals jij zijn hun hele leven lang gepest en vernedert en proberen op dit forum de stoere "man" uit te hangen. Op straat piep je alleen wel anders. Ik zie je al helemaal voor mij, een sukkeltje met een bril van jampot glazen, die er bij loopt als iemand die net flik is genomen.
Leuk is dat he achter je pctje tikken wat je denkt zonder een dreun voor je hersens te krijgen.
Mijn handen die kriebelen, ik ga maar even de straat op om te kijken of ik types zoals jij tegen kom!!! :D :zwaai:
Wil je mijn foto zien, Grote Vriend Appie666 ?
Het aanzien van 1992. Ga maar kopen.
Dan praten we verder, ok.
En ga niet stoer praten.
Makkelijk he, een grote bek achter je PC-tje, supernerd.
Het is grappig dat de beschrijving die je geeft bijna identiek is aan hoe ik denk dat JIJ er uit ziet.
WAs jij by the way niet schaapje :zwaai: aan het tellen, nu, jochie ;) :D
En lu.l niet over hersenspoelingen.
Jij bent degene die steeds hetzelfde liedje gaat zingen :D
abdoel6666
04-04-2003, 18:28
Wil je mijn foto zien, Grote Vriend Appie666 ?
Het aanzien van 1992. Ga maar kopen.
Dan praten we verder, ok.
En ga niet stoer praten.
Makkelijk he, een grote bek achter je PC-tje, supernerd.
Het is grappig dat de beschrijving die je geeft bijna identiek is aan hoe ik denk dat JIJ er uit ziet.
WAs jij by the way niet schaapje :zwaai: aan het tellen, nu, jochie ;) :D
hahahahaha, op je pikkie getrapt (als je die uberhaupt al hebt)
Komisch figuur, kom eens met wat origineels in plaats van napraat!!!
Hahahahah, het aanzien grappenmaker!!!
Bij de weg, ik ben uitgeteld, :zwaai: het enige wat ik nu zie zijn nerds met jampotglazen!! :zwaai:
abdoel6666
04-04-2003, 18:30
Origineel gepost door pista
Beste Realkeeper, ik weet eigenlijk niks van joods.nl.
Het is niet omdat sommige onbeschaafde geesten iedereen direkt het etiket zionist of jood opkleven dat zulks ook de waarheid is.
Dat is een spellletje dat sommigen spelen uit haat en onverdraagzaamheid of omdat ze gewoon geen deftig weerwoord kunnen vinden. Niet volwassen, maar kom.
En eerlijk gezegd, ik heb ook geen zin om op joods.nl te gaan discussiƫren..ben je een haartje betoeterd dat ik als sandwichman zal gaan fungeren.. ;)
Ik ben niet gek hoor, maar het staat jou volledig vrij te handelen zoals je zelf wil, zolang je respect kan opbrengen voor anderen is er niks aan de hand. :D
Huigelaar, daarlijk ga je nog in je eigen leugens geloven!!!
Bij de weg, ik ben uitgeteld, :zwaai: het enige wat ik nu zie zijn nerds met jampotglazen!! :zwaai:
Ha ha, ........... :D
Pikkie........ha..ha.........kom kijken dan :D
Nogmaals, in tegenstelling tot de grote clown abdoel666 maak ik geen grappen:
dus nogmaals:
Het Aanzien van 1992 (jaarboek 1992) Uitgeverij Het Spektrum Utrecht .
Jij bent echt een beetje dom, of een beetje boel DOM :D
Trouwens, grote zegening voor de mensheid....ik heb speciaal
voor jou een topic geopend.
Wel checken hoor, anders mis je wat :D
abdoel6666
04-04-2003, 18:42
Ha ha, ........... :D
Pikkie........ha..ha.........kom kijken dan :D
Nogmaals, in tegenstelling tot de grote clown abdoel666 maak ik geen grappen:
dus nogmaals:
Het Aanzien van 1992 (jaarboek 1992) Uitgeverij Het Spektrum Utrecht .
Jij bent echt een beetje dom, of een beetje boel DOM :D
Vraag je billenmaatje pista maar of die wil kijken!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.