Bekijk originele versie : Ervaring met plastische chirurgie?
Boetajna
17-09-2005, 22:04
Heey meiden,
Wie van jullie heeft er toevallig ervaring met plastische chirurgie om gezondheidsredenen?
De huisarts heeft me geadviseerd om mijn borsten te verkleinen, want ze zijn te groot voor mijn taille. Ik heb heel erge rug- en schouderklachten :(
Maar ik weet me geen raad, dalijk krijg ik spijt :traan1:
Amattallah
17-09-2005, 22:06
ik ben ook ooit aan mn borsten geopereerd, en heb er tot de dag van vandaag last van, maar ik hoefde geen borstverkleining of zo te doen.
ik had bindweefsels in mn borsten en die moesten eruit.
Owww nou weet ik hoe ik aan die schouder en rugklachten kom...sinds een jaar of 2 heb ik zoveel rugklachten en schouderklAchten..niet normaal meer gewoon...heb er weleens aan gedacht dat het dit kon zijn.. :( . maar is het wel toegestaan om plastiche chirurgie te doen in dit geval??
Boetajna
17-09-2005, 22:35
Owww nou weet ik hoe ik aan die schouder en rugklachten kom...sinds een jaar of 2 heb ik zoveel rugklachten en schouderklAchten..niet normaal meer gewoon...heb er weleens aan gedacht dat het dit kon zijn.. :( . maar is het wel toegestaan om plastiche chirurgie te doen in dit geval??
Erg is dat hè :traan1:
En ik heb dit allemaal nagevraagd, en het mag om medische problemen (gezondheidsredenen). Maar ZEKER NIET om er mooier uit te zien.
Boetajna
18-09-2005, 14:44
Komen je rug en schouderklachten wel vandaan uit je borsten? Laat eerst je rug en je schouders goed controleren, misschien heeft het niets met je borsten te maken. Ga naar verschillende artsen en kijk wat zij zeggen vooraleer je aan een operatie begint.
Bedankt voor je advies :)
Maar ik heb echt behoorlijk zware borsten en het kan gewoon niet anders :(
umu musab
18-09-2005, 21:58
salamaleikoem, ik vraag het me af of het toegestaan om medishe redenen, want ja Allah schept ons toch met dingen die we aan kunnen lijkt mij ALlahu 3lem toch maar ja, das t eerst waar ik aan d8t toen ik dit las, maar mischien staat er iets over in bij islam-qa.com
wasalam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.