Bekijk originele versie : mooiste compliment
SaraZena
03-05-2002, 13:44
ja ja, daar ben ik weer :D
Nou hier mijn vraag:
wat is het mooiste compliment wat je ooit hebt gekregen en van wie?
nou baai baai :zwaai:
Het mooiste compliment...Toen ik mijn vriend aan de telefoon had zei hij dat hij tranen in zn ogen had, zo blij was hij met mij...
Dat vond ik zo mooi en zo lief, ik kreeg zelf ook tranen in mn ogen.
xSaLwa
Salaam Sabarinat.....haha, ja jij weer....:D
Mijn mooiste compliment heb ik gekregen van Najee, onze jongste zoon.....we waren op de fiets en hij kwebbelt altijd aan een stuk door, altijd wel iets te vertellen....
Opeens is hij heel ernstig en zegt tegen mij: Mama....ik hou van je, zelfs als je dood bent......lief he?
Fijn weekeinde Sabrinat......Sahira & co..... :Iluvu:
Dat ik op mijn moeder(allah jarhamha)lijk. Ja daar kan niks tegenop.
Zo'n compliment raakt je diep.
SaraZena
03-05-2002, 14:40
45 bekeken en maar 3 reacties :confused:
jullie krijgen zeker nooit complimentjes
tetouania_zina
03-05-2002, 14:41
Origineel gepost door sabrinat
45 bekeken en maar 3 reacties :confused:
jullie krijgen zeker nooit complimentjes
nee 46 keer bekeken en ik d'r bij nu 47 keer :hihi:
tetouania_zina
03-05-2002, 14:43
Origineel gepost door tetouania_zina
nee 46 keer bekeken en ik d'r bij nu 47 keer :hihi:
nee sorry 56 keer bekeken :hihi:
soussiasaida
03-05-2002, 14:59
Origineel gepost door tetouania_zina
nee sorry 56 keer bekeken :hihi:
Zozo zina mezian, blijven tellen meid:hihi: grapjuhhhh..... effe kijken mijn mooiste compliment?? Sabrinat ik zou het echt niet weten, ik bedoel complimenten krijg je toch wel dagelijks toch?? maar om er nou eentje uit te pikken die ik echt heel erg orgineel vond?? ik weet het echt niet.
aSunnyFriend
03-05-2002, 15:56
dat ik net een Marokkaan ben ..........
igzeneej
03-05-2002, 16:20
das geluk hebben !!!! :D ...maar was van mij en ik wil het terug !! :D
igzeneej
03-05-2002, 16:33
Ik gaf een complimentje aan me zelf onbewust !!!
Ik zag een foto bij me tante van een klein jongentje die net een besnijding achter de rug had !!(met zijn mooie kleertje en kroontje) :D
En ik zei dat het wel een schatje was !!! ...en bleek dus dat ik dat was :giechel:
SaraZena
05-05-2002, 00:57
zo weinig complimenten? :(
de mooiste compliment die ik ooit heb gehad is dat ik helemaal niet zo BAD ben ......... tssjaaa van wie had ik dat ook al weer gekregen he wat jammer nou dat is me gewoon ontgaan ......... ik zal er een nachtje over slapen misschien dat ik het morgen wel weet dan laat ik het je zeker weten :jeweetog:
Salaam Sabrinat
Van mijn vader toen hij zei dat hij trots op me is. Hij is dan een harde vader tegen me geweest, altijd rechtvaardig hoor, zei hij weinig tot niets, maar toen hij dat zei, brak hij echt mijn hart, staan nu weer de tranen in mijn ogen. Ja een mooier compliment heb ik nog nooit gehad.
Beslama
MOOISTE COMPLIMENTEN:
* toen mijn vreind me vertelde dat ik een goed hart heb
* dat hij zijn leven met mij wil delen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.