Bekijk originele versie : waarom islam??????????
abdoelAziz
03-05-2002, 13:09
Lezing "waarom islam"??? (Bericht #1)
In Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle,
Beste broeders en zusters al salaam 3leikum wa rahmatuhllah wa barkatuh wa salatu wa salaam 3la nabiyiena al ameen mohammad moestafa al karim sala lahoe 3leihie wa salaam wa 3la ahliehie wa ashabihie al 3oerie mayamien wa man tabi3ahoem bie ihsana ila youm al dien ama ba3.
Gaarne wil ik vele broeders en zusters uitnodigen voor een bijeenkomst in de moskee al oummah ter Amsterdam voor 2 lezingen en de tijd met elkaar door te nemen en met elkaar te discuseren over geloofszaken en hoe belangrijk dat wel is in deze tijd.
De lezingen zullen in 2 worden gedeeld enerzijds een lezing in het Arabische waarvan er sprake is van interactie met het publiek dus deze meneer zal de mensen zowel broeders als zusters betrekken met vragen bij de lezing.
anderzijds een lezing in vorm van de Nederlandse taal waarbij er dus geen barrières zijn om te begrijpen inshallah.
Gaarne vraag ik u vele mensen mee te nemen proberen mee te trekken in verband met deze donkere tijd van islam daarom de centrale vraag 'waarom islam?"
Verder zal het een activiteit zijn met eten en drinken zodat jullie je thuisvoelen en vaker zullen komen inshallah.
Ik nodig u dus van harte uit op Zondag 12 Mei 2002 in de moskee iscc El oummma
Aan de postjeswe 179
1062 ter Amsterdam.
Dus ook een bericht aan de stoere jongeren van de straat als je stoer bent kom dan eens grondig discuseren over jouw geloof en wat jouw visie daarover is inshallah
Ik hoop jullie te kunnen verwelkomen inshallah
abdoel Aziz
p.s U krijgt nader bericht voor verdere lezingen in Amsterdam.
03-05-2002, 13:15
Salaam,
Ik heb begrepen dat er zondag aanstaande er een lezing is over "de vrouw in de islam" . Weet jij hier toevallig meer van??
Dounia Dana
Origineel gepost door dounia_dana
Salaam,
Ik heb begrepen dat er zondag aanstaande er een lezing is over "de vrouw in de islam" . Weet jij hier toevallig meer van??
Dounia Dana
Salaam Dounia Dana....mail je me even als je er meer over weet? Shoekran....Sahira... :zwaai:
dounia_dana
03-05-2002, 13:27
Origineel gepost door sahira
Salaam Dounia Dana....mail je me even als je er meer over weet? Shoekran....Sahira... :zwaai:
IS GOED MAAR ZOUDEN WIJ HIER NIET EEN MAILTJE OVER KRIJGEN VIA .........??!!
MET DE TIJD EN PLAATS WAAR WE ELKAAR ZOUDEN ZIEN??!!
DOUNA DANA
soussiasaida
03-05-2002, 13:42
Origineel gepost door dounia_dana
IS GOED MAAR ZOUDEN WIJ HIER NIET EEN MAILTJE OVER KRIJGEN VIA .........??!!
MET DE TIJD EN PLAATS WAAR WE ELKAAR ZOUDEN ZIEN??!!
DOUNA DANA
Dames, ik ga hier heen maar ik weet niet of jullie bedoelen dat je een mailtje hierover hoort te krijgen via de vereniging?..Maar als ik het niet verkeerd heb begrepen heb ik jullie hierover gemaild, behalve dounia want die zat er toen nog niet bij, dat klopt.
dounia_dana
03-05-2002, 13:45
HE SAHIRA ALS HET GOED IS HEB JE NU EEN MAILTJE EROVER ONTVANGEN!!!
XXX DOUNIA DANA monstertje
Salaam.
Zo vaak wil ik naar een lezing gaan, maar het wordt altijd gehouden in a'dam, wat ik wel jammer vindt en het is te ver voor mij om daar naartoe te gaan.
ma3a salama
Salaam Dames.....
Mijn vraag aan Dounia Dana had niets met de vereniging te maken.....maar het is natuurlijk altijd handig als een van ons daar heen gaat, Souissiasada..mocht je heen gaan, neem je info mee terug? Zou graag meer over die lezing willen horen....
Dounia...wacht op je mail!
Monsters...zonder tegenbericht zie ik jullie a.s. in Paradiso...Ben Je Bang Voor Mij.......
beslama....Sahira.....:D
soussiasaida
03-05-2002, 14:02
Hey monster, ik hou je ervan op de hoogte insa allah!!!
Shoekran......beslama....Sahira & co
en natuurlijk de monsterlijke groeten......:D
Origineel gepost door sahira
Shoekran......beslama....Sahira & co
en natuurlijk de monsterlijke groeten......:D
Ik zie jullie volgende week, GRAUW, maarruh Sahira sinds wanneer heet jij Sahira & co?
Heeft dat een reden?
Just a question!
NL-girl
soussiasaida
03-05-2002, 15:23
Origineel gepost door nl-girl
Ik zie jullie volgende week, GRAUW, maarruh Sahira sinds wanneer heet jij Sahira & co?
Heeft dat een reden?
Just a question!
NL-girl
Je weet wel van monster& co.......oeps ik maak reclame nu!!
Origineel gepost door soussiasaida
Je weet wel van monster& co.......oeps ik maak reclame nu!!
ohhhhhhhhhhhhhhhh, ik zat al te denken..... de wonderbaarlijke vermenigvuldiging ofzo.... ;)
nou ja, ik weet het nou!
NL-girl
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.