Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke godsdiensten vind je heel interessant?

Pagina's : [1] 2

Shnieula
17-09-2005, 16:49

De Islam staat op nr een. En verder ben ik in alle godsdiensten geinteresseerd voornamelijk boedisme. En jullie?

imaane911
17-09-2005, 16:53
De Islam staat op nr een. En verder ben ik in alle godsdiensten geinteresseerd voornamelijk boedisme. En jullie? ik ben zeer geinteresseerd in het jodendom, dit is alleen door de situatie in palestina, maar eerlijk gezegd heb ik me er niet in verdiept ofzo wil me eerst in de islaam verdiepen daar heb ik nog jaren voor nodig :hadj:

laila00
17-09-2005, 16:55
eigenlijk geen enkel ander godsdienst dan de islam.

lonley
17-09-2005, 17:03
alleen mij geloof, islam.

Samira_C
17-09-2005, 17:07

alleen mij geloof, islam. ikke ook.

Safah83
17-09-2005, 17:10
Ik vind het interessant om wat te weten te komen over andere godsdiensten maar niet om me er in te verdiepen, dan is mijn geloof veel interessanter voor mij..

Souraida
17-09-2005, 17:39
Nu je het zegt ik ben in geen enkel godsdienst geinteresseerd dan de islam. Ben soms wel nieuwsgierig naar de cultuur en gewoontes van anderen maar andere godsdiensten walloe.

beautyrozes
17-09-2005, 18:08
De Islam staat op nr een. En verder ben ik in alle godsdiensten geinteresseerd voornamelijk boedisme. En jullie? de islam staat bij mij ook op nr 1 boedisme is een geloof die ik maar niet kan begrijpen dat mensen daar in geloven. een zelfgemaakt beeld die je ziet als god en die je aanbidt :maf:

Nysha
17-09-2005, 18:23
ik ben heel erg geinterreseerd in allerlei verschillende culturen en geloven, vind het prachtig....uit elk cultuur en geloof heb ik dingen geleerd of ze nu heel belangrijk waren of niet, het is wel heel erg zinnig:)

nederlandse
17-09-2005, 23:20
[QUOTE=OumIshaaq]Verdiepen en interesse is een GROOT woord. Ik kan me écht niet verdiepen in een Boek vol met leugens over onze profeten en over Allah swt, Over welk boek heb je het??? bv. Boedhisme, één al een leugen, via die beelden hebben zij contact met God. Hoe kan je je gaan interesseren in een stel hersenloze mensen die niet kunnen nadenken? Het boedisme is geen geloof, maar een filosofie Of degenen die koeien als heilig aanschouwen?? Hoe kun je dat interessant vinden? Jullie vinden varkens onrein. Volgens sommige mensen is dit ook onbegrijpelijk. Als je je daarin gaat verdiepen, dan word je er ziek van..dan denk je, maar zien zij dan niet?? Maar Allah swt zegt ons al walakien hoem la ya'lamoen, Maar zij weten niet. Ziek??? Welke ziektes hebben deze mensen dan??

UmmHanifa
17-09-2005, 23:31
Ziek??? Welke ziektes hebben deze mensen dan?? ergens ziek van worden is toch ook gewoon een uitdrukking waarin het niet letterlijk maar figuurlijk bedoeld is... Ik vind ook interessant om te lezen over de verschillen tussen islam en christendom en met name de onbetrouwbaarheid van de bijbel enz. zoals oum ishaaq zei ivm da'wah enz.

nederlandse
17-09-2005, 23:31
[QUOTE=nederlandse] Je weet wel in welke zin ik "ziek" wil bedoelen. Nee dat weet ik niet, anders zou ik het niet vragen!!

nederlandse
17-09-2005, 23:38
Welke psychische aandoeningen hebben deze mensen dan??

UmmHanifa
17-09-2005, 23:40
Welke psychische aandoeningen hebben deze mensen dan?? ik weet niet hoor maar ik lees nog steeds "dan word je er ziek van" dus waar zegt ze dat die mensen ziek zijn of aandoeningen hebben?

nederlandse
17-09-2005, 23:49

ik weet niet hoor maar ik lees nog steeds "dan word je er ziek van" dus waar zegt ze dat die mensen ziek zijn of aandoeningen hebben? " dan word je er ziek van" betekent volgens mij nog steeds dat je er een ziekte van krijgt, of dit nu psychisch of lichamelijk is. Nu even on-topic: Ik ben geinteresseerd in alle gosdiensten omdat ik denk dat als je meer van je medemensen begrijpt, en weet wat hun drijfveren zijn, je meer begrip op kunt brengen voor hun gewoontes en standpunten

Pagina's : [1] 2