Bekijk originele versie : Extreem rechts houd morgen demonstratie voor de oorlog in Irak.
abdoel6666
04-04-2003, 15:08
De demonstratie is georganiseerd door de jonge-fortuynisten en de zeer extreem rechtse partij nieuw rechts, deze partij staat onder leiding van de racist michiel smit.
De demonstratie is volgens de anti-fascisten een verkapte demonstratie tegen de Islam.
De demonstratie wordt morgen in Den Haag gehouden door deze laffe bloedzuchtige honden.
Realkeeper
04-04-2003, 15:22
ik haat dat soort mensen.
maar pas je wel op dat je niet wordt wat je zelf haat, beste abdoel?
abdoel6666
04-04-2003, 15:25
Origineel gepost door Realkeeper
ik haat dat soort mensen.
maar pas je wel op dat je niet wordt wat je zelf haat, beste abdoel?
In deze tijd is de enige manieren om te overleven, door kwaad met kwaad te vergelden.
Moonshine
04-04-2003, 15:28
Nee......laat ze lekker hun gang gaan...maak je niet druk om die personen.......want ze zijn niks......
Realkeeper
04-04-2003, 15:28
is dat niet tegen de regels van de islam?
abdoel6666
04-04-2003, 15:54
Origineel gepost door Realkeeper
is dat niet tegen de regels van de islam?
Nee zeker niet!!!
Tja, gelukkig dat we hier in dit land mogen wonnen, Hier mag je tenminste de politieke keus doen die je zelf wilt, zonder vervolgd te worden.
Origineel gepost door abdoel6666
De demonstratie is georganiseerd door de jonge-fortuynisten en de zeer extreem rechtse partij nieuw rechts, deze partij staat onder leiding van de racist michiel smit.
De demonstratie is volgens de anti-fascisten een verkapte demonstratie tegen de Islam.
De demonstratie wordt morgen in Den Haag gehouden door deze laffe bloedzuchtige honden.
Goed zo Appie,
we zijn weer een team :D
Laat ze lekker demonstreren.........die drie kippen zonder hoofd ;)
:zwaai:
Amazoeloe,
Noem mij eens een land waar jij liever zou wonen???
Realkeeper
04-04-2003, 18:14
haha, die zat.
en wat ik bedoel met de vraag 'is dat niet tegen de regels van de islam':
volgens mij was kwaad met kwaad vergelden nou juist tegen een van de belangrijkste regels: dat je je medemens lief moet hebben.
en zoals jezus volgens mij predikte: als mijn tegenstander mij slaat, dan keer ik hem de andere wang toe.
kwaad met kwaad vergelden lijkt me niet de oplossing. (voor een overigens naar mijn mening niet bestaand probleem)
Amazoeloe
Waar wil je nou liever wonen dan in Nederland, geef nou eens een voorbeeld?
HÈ, Amazoeloe, krijg ik nog antwoord???? Waar zou je nou liever willen wonen dan dit hypocriete landje??
Hè, Amazoulou, waar blijf je nou???? Waar woon je liever??????
Bahjaouia
04-04-2003, 22:11
Origineel gepost door an3sdej
Tja, gelukkig dat we hier in dit land mogen wonnen, Hier mag je tenminste de politieke keus doen die je zelf wilt, zonder vervolgd te worden.
Gelukkig mogen we hier in dit land wonen? Ach man houd toch je mond! Als de Arabische wereld zich aan de Islamitische wetgeving hield, en de mensen ook, dan zou deze wereld er heel anders uit zien. Enne ben je vergeten hoe onze ouders hier terecht zijn gekomen? En nu moeten we blij zijn dat we hier mogen wonen? Het is ons recht om hier te wonen!
:rolleyes:
Ole_Guapa
04-04-2003, 23:00
Origineel gepost door Bahjaouia
Gelukkig mogen we hier in dit land wonen? Ach man houd toch je mond! Als de Arabische wereld zich aan de Islamitische wetgeving hield, en de mensen ook, dan zou deze wereld er heel anders uit zien. Enne ben je vergeten hoe onze ouders hier terecht zijn gekomen? En nu moeten we blij zijn dat we hier mogen wonen? Het is ons recht om hier te wonen!
:rolleyes:
Nou, ik ben blij dat hier niet de Islamitische wetgeving geldt.
Noem me maar één land waar de sharia geldt, waar het goed is
om te wonen.
Luister eens. Als moslims zich aan de regels van de Islam willen houden
moeten ze dat vooral doen. Ik hoop dat ze er gelukkig van worden.
Maar het probleem is dat gelovigen zich voornamelijk bezig houden
met het leven van ANDEREN te bepalen.
Ik ben wel blij dat ik in Nederland woon.
Natuurlijk heb jij, evengoed als ik, het recht om hier te wonen.
Maar waarom ben je dan zo ongelukkig om hier te wonen?
Als je het hier erg vindt, waarom beroep je je dan op het recht
om hier te wonen? Dat snap ik niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.