Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : raare vraagje

najatmoh
17-09-2005, 13:39

ik ga insha allah binnen kort bevallen :banana: ik merkte dat ik wel een babybadje had maar geen DOP wie kan mij vertellen waar ik het los kan kopen alvast bedankt najat

Boetajna
17-09-2005, 13:41
ik ga insha allah binnen kort bevallen :banana: ik merkte dat ik wel een babybadje had maar geen DOP wie kan mij vertellen waar ik het los kan kopen alvast bedankt najat Die probleem had ik ook :hihi: Je kunt hem los kopen bij de Prénatal ;)

tangia21
17-09-2005, 13:42
of ga naar V&D of andere winkels en haal een dopje eruit van een babybadje :hihi: wel raar...heb je die 2e hand gekocht? :confused:

riffia_24
17-09-2005, 13:43
haha die probleem had ik ook ik kon het gewoon bij hema ophallen waar ik toen het badje had gekocht ze hadden het toen zonder dop gegeven. gr.

Boetajna
17-09-2005, 13:44

of ga naar V&D of andere winkels en haal een dopje eruit van een babybadje :hihi: wel raar...heb je die 2e hand gekocht? :confused: Mal3oka :hihi: Nee ze bedoelt misschien dat ze het badje nog heeft van haar vorige kindje? Bij mij was dat wel zo, alleen was het dopje kwijt :maf2: En ik heb hem toen los gekocht bij de Prénatal ;)

stilleverlangen
17-09-2005, 13:52
Ik weet de antwoord op je vraag niet maar ik zie dat je al wat tips gekregen hebt van de moeders. Ik wil je bij deze alleen een voorspoedige bevalling toewensen :)

Boetajna
17-09-2005, 13:54
Ik weet de antwoord op je vraag niet maar ik zie dat je al wat tips gekregen hebt van de moeders. Ik wil je bij deze alleen een voorspoedige bevalling toewensen :) Dat was ik vergeten erbij te vermelden :o Hierbij dan: een voorspoedige en goede bevalling toegewenst :)

najatmoh
17-09-2005, 14:02
thanx iedereen ben altijd zo blij met de reacties van mensen zo lief en aardig, maar helaas heb ik hier geen prenatal en geen vd maar hema ga ik het zeker probeeren. en idd ik had de badje van mijn vorige kindje en ik moet nog 4 weekjes en dan is het zo ver midden in de ramadan insha allah, 1000* sokran iedereen najat

Boetajna
17-09-2005, 14:11
thanx iedereen ben altijd zo blij met de reacties van mensen zo lief en aardig, maar helaas heb ik hier geen prenatal en geen vd maar hema ga ik het zeker probeeren. en idd ik had de badje van mijn vorige kindje en ik moet nog 4 weekjes en dan is het zo ver midden in de ramadan insha allah, 1000* sokran iedereen najat Oh macha allah midden in de ramadan :D:D

najatmoh
17-09-2005, 14:18
insha allah maar heb sterk het gevoel dat het eerder word. alahoe a3lam

Boetajna
17-09-2005, 14:24
insha allah maar heb sterk het gevoel dat het eerder word. alahoe a3lam Inderdaad, Allah oe a3lam :) Maar Incha allah in de ramadan, dat is echt :love:

Amattallah
17-09-2005, 15:26
Oh macha allah midden in de ramadan :D:D jou dochters naar komt me heeeeeeeeeeeeeeeeel mekend voor :p

Boetajna
17-09-2005, 15:28
jou dochters naar komt me heeeeeeeeeeeeeeeeel mekend voor :p Vertel :D Of stuur me anders een Pm :D