Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisje *13* bekent mishandelingen met paardrijzweep

Einherjer
17-09-2005, 10:48

Een 13-jarig meisje uit Zoetermeer heeft bekend een aantal kinderen te hebben mishandeld met een paardrijzweep.Zij kon worden opgepakt na berichten over een mishandeling op de Ruimtebaan in Zoetermeer, begin deze maand. Samen met drie jongens had zij daar een andere jongen mishandeld. De medeplegers zijn allemaal jonger dan 12 jaar. Het 13-jarige meisje heeft ook een aantal diefstallen bekend. Zij is voorgeleid aan de officier van justitie. Zo jong en dan al masochistische neigingen :maf2: .Of miss wel teveel naar de Fetish videootjes van haar ouders gekeken.Sickkkkkk.:maf2: :banana: http://www.rtvwest.nl/index.php?id=28&tx_ttnews[tt_news]=356&tx_ttnews[backPid]=4&cHash=b9a1d999f5

Sugah_
17-09-2005, 13:28
Het zal je dochter maar wezen :jammer:

Einherjer
17-09-2005, 13:37
Het zal je dochter maar wezen :jammer: Idd.Zou me kapot schamen.:(

Rebel_1963
17-09-2005, 15:45
Het zal je dochter maar wezen :jammer: Ik zou niet graag in de schoenen willen staan van haar ouders, uiteindelijk zitten zij met haar in hun maag. Dat er problemen zijn is duidelijk, maar hoe pak je dat aan? Maar een reden heeft ze, een oorzaak van deze ellende, triest!

KenNet
17-09-2005, 15:55

Een 13-jarig meisje uit Zoetermeer heeft bekend een aantal kinderen te hebben mishandeld met een paardrijzweep.Zij kon worden opgepakt na berichten over een mishandeling op de Ruimtebaan in Zoetermeer, begin deze maand. Samen met drie jongens had zij daar een andere jongen mishandeld. De medeplegers zijn allemaal jonger dan 12 jaar. Het 13-jarige meisje heeft ook een aantal diefstallen bekend. Zij is voorgeleid aan de officier van justitie. Zo jong en dan al masochistische neigingen :maf2: .Of miss wel teveel naar de Fetish videootjes van haar ouders gekeken.Sickkkkkk.:maf2: :banana: http://www.rtvwest.nl/index.php?id=28&tx_ttnews[tt_news]=356&tx_ttnews[backPid]=4&cHash=b9a1d999f5 Sadistische.

Einherjer
17-09-2005, 16:05
Sadistische. Idd.:goedzo: Foutjuh bedankttttt :D

SALUKI
17-09-2005, 20:13
Een 13-jarig meisje uit Zoetermeer heeft bekend een aantal kinderen te hebben mishandeld met een paardrijzweep.Zij kon worden opgepakt na berichten over een mishandeling op de Ruimtebaan in Zoetermeer, begin deze maand. Samen met drie jongens had zij daar een andere jongen mishandeld. De medeplegers zijn allemaal jonger dan 12 jaar. Het 13-jarige meisje heeft ook een aantal diefstallen bekend. Zij is voorgeleid aan de officier van justitie. Zo jong en dan al masochistische neigingen :maf2: .Of miss wel teveel naar de Fetish videootjes van haar ouders gekeken.Sickkkkkk.:maf2: :banana: http://www.rtvwest.nl/index.php?id=28&tx_ttnews[tt_news]=356&tx_ttnews[backPid]=4&cHash=b9a1d999f5 Gaar :maf:

maly_pense
17-09-2005, 21:32
Misschien een ZORRO fan :hihi: Je maakt er een grapje van, LanterFanter, maar ik raak er steeds meer van overtuigd dat geweld op TV, ook al is die gespeeld, wel degelijk een slechte invloed op jeugdige kijkers heeft. Maly Pense

Marokaanse24
17-09-2005, 23:25
Een 13-jarig meisje uit Zoetermeer heeft bekend een aantal kinderen te hebben mishandeld met een paardrijzweep.Zij kon worden opgepakt na berichten over een mishandeling op de Ruimtebaan in Zoetermeer, begin deze maand. Samen met drie jongens had zij daar een andere jongen mishandeld. De medeplegers zijn allemaal jonger dan 12 jaar. Het 13-jarige meisje heeft ook een aantal diefstallen bekend. Zij is voorgeleid aan de officier van justitie. Zo jong en dan al masochistische neigingen :maf2: .Of miss wel teveel naar de Fetish videootjes van haar ouders gekeken.Sickkkkkk.:maf2: :banana: http://www.rtvwest.nl/index.php?id=28&tx_ttnews[tt_news]=356&tx_ttnews[backPid]=4&cHash=b9a1d999f5 :( triest hoor

Rebel_1963
18-09-2005, 14:52
Je maakt er een grapje van, LanterFanter, maar ik raak er steeds meer van overtuigd dat geweld op TV, ook al is die gespeeld, wel degelijk een slechte invloed op jeugdige kijkers heeft. Maly Pense Het valt mij in iedergeval wel op dat kinderen/de jeugd op jongere leeftijd geweldadiger zijn geworden. Een tijd geleden hebben jongens van ong. 13 jaar een ezel bewerkt met prikkeldraad...hoe kom je erop, denk ik dan? :(

Einherjer
18-09-2005, 15:06
Het valt mij in iedergeval wel op dat kinderen/de jeugd op jongere leeftijd geweldadiger zijn geworden. Een tijd geleden hebben jongens van ong. 13 jaar een ezel bewerkt met prikkeldraad...hoe kom je erop, denk ik dan? :( Zeer triest idd.:( Komt ook door de ouders die hun broedsel naar de meest geweldadigste rommel op de tv ED laat kijken.

Rebel_1963
18-09-2005, 15:17
Zeer triest idd.:( Komt ook door de ouders die hun broedsel naar de meest geweldadigste rommel op de tv ED laat kijken. Tja, het is zo gemakkelijk hé, je zet de t.v. aan, kind ervoor met flesje en een speentje. Kind stil, mama even wat anders doen. En zo gaat het door totdat een kind niet meer anders wil...moet je voorstellen wat die t.v. allemaal voor signalen doorgeeft op een dag. Regelmatig de t.v. juist úit zetten en samen iets gaan doen.