Bekijk originele versie : Het grote spektakel: Inburgeringsplannen Verdonk aangepast
Inburgeringsplannen Verdonk aangepast
Minister Verdonk van Integratie heeft de inburgeringsplannen aangepast. Ze wil 500.000 mensen verplicht laten inburgeren. Dat zijn er 200.000 minder dan in haar oorspronkelijke plannen.
Vide:Inburgeringsplannen aangepast (http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/09_september/16/binnenland/0916_1845_verdonk_inburgering.xml)
School
In haar voorstel zijn vreemdelingen tussen de 16 en de 65 jaar verplicht om een inburgeringsexamen te doen, behalve als zij acht jaar op een Nederlandse school hebben gezeten.
Genaturaliseerd
Die inburgeringsplicht geldt ook voor genaturaliseerde Nederlanders die een uitkering hebben, of voor kinderen zorgen. Immigranten ouder dan 60 jaar zijn vrijgesteld. Verdonk hoopt dat de wet medio 2006 wordt ingevoerd.
Verdonk weet het niet meer! Ik ga ook de politiek in. Ik zoek een nieuwe uitdaging, maar weet niet wat... :maf:
Verdonk weet het niet meer! Ik ga ook de politiek in. Ik zoek een nieuwe uitdaging, maar weet niet wat... :maf:
Denk dat jij te eerlijk bent voor politiek, ik heb al eens 4 jaar in de gemeenteraad gezeteen ergen in het oosten van het land, is wel lekker soms, alle commissies worden betaald, ik zat in huisvesting, sociale zaken, welzijn. sport, welzijn. elke commissie wordt betaald bij elkaar een goeie 'vette bek'
Denk dat jij te eerlijk bent voor politiek, ik heb al eens 4 jaar in de gemeenteraad gezeteen ergen in het oosten van het land, is wel lekker soms, alle commissies worden betaald, ik zat in huisvesting, sociale zaken, welzijn. sport, welzijn. elke commissie wordt betaald bij elkaar een goeie 'vette bek'
Dat verdomde geweten ook elke keer weer! :eek:
Verdonk weet heel goed wat ze wil, alleen de wet steekt een stok in de wielen van haar mountainbike.
Verdonk weet heel goed wat ze wil, alleen de wet steekt een stok in de wielen van haar mountainbike.
Paniekvoetbal zeg ik je :hadj:
Hazouz_55
17-09-2005, 01:32
In dit land staat NIEMAND boven de wet, dus ook Rita niet !
Heb je het nieuws de laatste tijd nog een beetje gevolgd dan?
Hazouz_55
17-09-2005, 01:42
Heb je het nieuws de laatste tijd nog een beetje gevolgd dan?
Ja. Ik lees elke dag uit de Fabeltjeskrant ! EH ja, de FABELTJESKRANT !
PS: dag lieve kijkbuis kinderen.... :goedzo:
Ja je hebt gelijk, daarom heeft ze nu niuwe wetsvoorstellen ingedienddie al goedgekeurd zijn door de minidterraad, :lekkerpuh
Ja. Ik lees elke dag uit de Fabeltjeskrant ! EH ja, de FABELTJESKRANT !
PS: dag lieve kijkbuis kinderen.... :goedzo:
Probeer op jouw leeftijd de playboy eens blijkt veel gezonder te zijn :D
Hazouz_55
17-09-2005, 01:49
Ja je hebt gelijk, daarom heeft ze nu niuwe wetsvoorstellen ingedienddie al goedgekeurd zijn door de minidterraad, :lekkerpuh
A. is dit Swahili ?
B. is dit Oezbeeks ?
C. Ben je weer dronken ?
Paniekvoetbal zeg ik je :hadj:
Wat heeft dit nu met voetballen te maken? Dan komt die scheidsrechter er weer bij en dan moet je die bal weer neerleggen. wordt het weer een zooitje en een geschreeuw van: Leg neeeer die bal. snappie ;)
Wat heeft dit nu met voetballen te maken? Dan komt die scheidsrechter er weer bij en dan moet je die bal weer neerleggen. wordt het weer een zooitje en een geschreeuw van: Leg neeeer die bal. snappie ;)
Rode kaarrrrrrt! Hup de douche in (komt ze ook es van die lelijke make up af) :hihi:
A. is dit Swahili ?
B. is dit Oezbeeks ?
C. Ben je weer dronken ?
Wat is de prijs bij het juiste antwoord? :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.