Bekijk originele versie : Verveel me, discussie houden ? stelling is KUN JE EEN GOEDE MOSLIM IN NEDERLAND ZIJN
Sanae-01
04-04-2003, 12:49
discusieer er maar op los, ik hoop dat berichtje aanslaat want ik verveel me dood. Op de chat is het nu ook saai dus hopen dat dit werkt.
Salaam Sanae,
Ik denk dat het wel mogelijk is.
Marokko is een islamitische land maar als ik heel eerlijk ben merk ik daar niet veel van.
Mijn mening is dat het niet uit maakt waar je bent. Als je wil kan je een goede moslim zijn. Wherever you are.
Heksje
Moonshine
04-04-2003, 14:29
Als je diep in je hart een echte goed moslim wilt zijn dan maakt het niet uit waar je bent...al woon je alleen maar tussen de Christen en Joden....mij zou het alleen maar meer in mijn geloof doen geloven....sinds de haat is toegenomen tegen de islamieten is mijn geloof alleen maar sterker en groter geworden......en inshallah zal dat alleen maar meer en meer groeien
Moontje
Chere sanae,
Ik denk echt dat niet mogelijk om echt moslim te zijn (ik zeg ECHT MOSLIM) of hier of ergens, de werld is so gemeen en egoistisch geworden dat iederen loopt achter het geld en geld maakt mens slecht.hier in nederland is nog erger om echt moslim te zijn, school,tv satteliten,straat disco's nom maar op.
kijk naar relatie tussen mensen tussen broers en zusters tussen famillies iederen leeft voor zijn iegen IK, de rest naar de hel.
in marokko is nog erger, met mijn eigen oog gezien wat mensen all verboden dingen doen alcohol, egoisme, geen respect voor ouders voor mensen , meisjes naar disco's dus sigsrettes drank prost..... met 10 euro gaat ze ......... ik was so triste om zulke dingen te zien.ik zeg het nog een keer.islam is in gevaar we moeten echt waker worden van diep slaap. America is hier mee bezig om de Islam te vernietegen.
we als moslim's voor geld zijn we klaar om onze broeken naar beneden te trekken.
Ik hoop da het best zal komen maar ik ben echt pessimiste er over
Moonshine
04-04-2003, 16:11
ehm mohameddrizzie wat moet dat voorstellen????????????????????
Salaam assalmi,
Je hebt helemaal gelijk wanneer je zegt dat dat men bezig is de Islam te vernietigen. Maar ik weet zeker dat dat ze niet zal lukken. Als ik om me heen kijk zie ik dat de Imaan onder de jongeren alleen maar groeit. Meiden die besluiten hijaab te dragen. Jongens die elke vrijdag naar de moskee gaan.
Hoe harder men probeert de islam te vernietigen, hoe groter mijn imaan wordt.
Heksje
noraarab
04-04-2003, 16:20
JAzeker.....
Islam ligt in je hart, niet de omgeving.
De keuze is aan de mens geeft die zich over aan god of de wereld?
we zijn insch'a Allah sterk om voor een beter toekomst te realiseren.
men moet jaloeze zijn voor zijn geloof zijn identiteit.
we zijn geen slecht mensen maar men wil onze laten geloven dat we dat zijn.
we zijn moslims en we blijven moslims of bushje en balkenende dat willen of niet.
ik ben blij dat ik marokkaanse ben en ik ben blij dat ik moslim ben
dat is mijn definitief stand punt, ik werk ik betaal balasting ik praat meer talen dat hun, ik ben niet slecht of beter dan hun, wat betreeft integratie moeten dat zelf regelen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.