Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : laatste woorden voordat je dood gaat?

iraifia
04-04-2003, 12:47

Wat wil jij dat de laatste woorden zijn voordat je dood gaat? :zwaai:

Marrakchia_86
04-04-2003, 12:50
Ach Hadoe Ana La Ilaha Ilalah, Ou Ach hadoe Ana Moehamaden Rasoeloelah!

soumaya1
04-04-2003, 12:51
Origineel gepost door Marrakchia_86 Ach Hadoe Ana La Ilaha Ilalah, Ou Ach hadoe Ana Moehamaden Rasoeloelah! ja dat zijn insallah ook mijn laatste woorden....

RaZer
04-04-2003, 12:52
Origineel gepost door Marrakchia_86 Ach Hadoe Ana La Ilaha Ilalah, Ou Ach hadoe Ana Moehamaden Rasoeloelah! Insha Allah natuurlijk.. (stom van me vergeten te zeggen)

Mistique
04-04-2003, 12:55

Ash Hadoe Ala Ilaha Ilalah, Wa Ash Hadoe Ana Mohamadan Rasoeloelah... insha allah...

Hindaatje
04-04-2003, 12:56
Origineel gepost door Mistique Ash Hadoe Ala Ilaha Ilalah, Wa Ash Hadoe Ana Mohamadan Rasoeloelah... insha allah...

Zin_Rabat
04-04-2003, 13:00
As Hadoe enna La Ie La Ha Ille Allah Wa Es Hadoe Enna Mohammeden Rasoel ALlah!!!! :) Moesama Ha Mha Koel Wahed Oe KoeWahed Lie Masaftoes Koelie Liehoem Ranie msamhaliekoem oe Samhoelia Insha allah illa lika vie el zenna :) amien

miss_undercovah
04-04-2003, 13:14
ik denk dat dat wel duidelijk is ten minste al moslim bent !

Noesajbah
04-04-2003, 13:51
Soebhanallah ik zie dat iedereen wil dat zijn laatste woorden hier op aarde de shahada zijn. Maar dat is echt moeilijker dan je denkt, daarom moet je ook altijd in de doe3a vragen aan Rabbi swt dat wanneer je tijd is aangebroken om deze wereld eindelijk te verlaten , dat je wel de shahada zegt. Maar soebhanallah dat is zo vaak niet het geval, want hoe je je tong opvoedt zo zal hij ook reageren. Als je je tong niet opvoedt door veel de shahad op te zeggen of dikhr Allah swt dan zullen de mensen de shahada niet uit kunnen spreken, want immers je hebt je tong anders opgevoed! Dus ik hoop hierbij dat ik jullie iets heb duidelijk gemaakt en dat we insha allah onze tong veel zinnige dingen laten zeggen, dus vooral dikhr Allah i.p.v de dingen die te maken hebben met deze denja. Want soebhanallah ik las laatst een verhaal, er waren een paar jongens naar een discotheek geweest en nadat het afgelopen was gingen ze naar huis en ze maakten een auto ongeluk, soebhanallah er was een man die het zag en hij ging ook mee in de ambulance en hij zag dat die jongens op sterven lagen en hij zei constant tegen hen zeg de shahada, hij hielt hun hand vast en hij herhaalde het en herhaalde het, maar tevergeefs er kwam niets anders uit dan muziek,ze zongen nummers van bepaalde zangers en die man deed steeds meer zijn best want ze gaven hem al een seintje dat ze zo weg kunnen zijn, dus dat ze enkele minuten te leven hebben , maar jammer genoeg die jongens hebben hun tongen anders opgevoed en je tong kan dat niets anders zeggen dan het gene wat je hem hebt geleerd! en spijtig genoeg het was die man niet gelukt om tot ze door te dringen, de laatste woorden van die jongens waren teksten van een nummer. ALs ik zulke dingen hoor, dan begin ik te trillen, soebhanallah kun je nagaan dat het allemaal aan ons ligt. We zijn uiteindelijk allemaal zelf verantwoordelijk voor onze daden! En zoiets waar die jongens denk ik niet aan hebben gedacht kan je de kop kosten, want zou je de shahada uitspreken voordat je doodgaan, dan kun je eljannah binnentreden, maar die kans hebben ze misschien door deze simpele manier misgelopen! Niet dat ik nou zeg dat ze naar de hel gaan, integendeel alleen Allah weet dat, maar ik bedoel dat je door middel van de shahada te zeggen al wat hebt bereikt, dat je de shahada al hebt verdiend. Maar Allah ihdiena en Allahoemma thabietna bi shahada 3indama namoet. Noesje