Bekijk originele versie : Bekijk deze foto en geef je mening
Sanae-01
04-04-2003, 12:33
http://www.ptb.be/images/124.jpg
Er is al zoveel ellende op de wereld en dan die oorlog.
Denk aan al de 3de wereldlanden, de palestijenen.
La illaha illah Allah
Moonshine
04-04-2003, 16:10
Ik kijg echt woede aanvallen als ik zulke foto´s zie......maar dan denk ik wat kan ik meer dan dan alleen geld opsturen en voedsel.......Allah Ay3noem
Salaamoe alaykoem
Wat ik maar niet kan begrijpen is waar ze de lef vandaan te halen om deze onrechtvaardige oorlog "operation iraqi freedom" te noemen!!
Iraqi freedom heeeel erg logisch wanneer je hun land platbombardeerd. Wanneer je hun familieleden vermoord. Hun kinderen.
Iraqi freedom :boos:
Origineel gepost door heksje
Salaamoe alaykoem
Wat ik maar niet kan begrijpen is waar ze de lef vandaan te halen om deze onrechtvaardige oorlog "operation iraqi freedom" te noemen!!
Iraqi freedom heeeel erg logisch wanneer je hun land platbombardeerd. Wanneer je hun familieleden vermoord. Hun kinderen.
Iraqi freedom :boos:
Bush en Co hebben volgens mij in deze 1 cruciale fout gemaakt.
Operation Free Iraq zal alleen leiden tot een
Operation Hate every Americain in the World.
We zullen zien wat de toekomst brengt.
:zwaai:
tfoeeeeeee ide joden worden met de dag erger!!!!!! k haat ze
Realkeeper
04-04-2003, 17:39
tja, dat er 600 onschuldige burgers voor de bevrijding van irak moeten sterven, vind ik jammer.
maar dan bedenk ik dat er waarschijnlijk honderdduizenden irakis die door deze oorlog gered gaan worden. ga maar na: de sancties worden opgeheven, er komt weer meer voedsel, drinken en medicijnen, de koerden en sji'iten hoeven niet meer te vrezen voor de massavernietigingswapens van saddam, politieke tegenstanders hoeven niet meer te vrezen voor het moment waarop hun deur ingetrapt wordt, hun vrouw en kinderen voor hun ogen verkracht en vermoordt worden om daarna zelf neergeschoten te worden.
daar denk ik ook aan als ik deze betreurenswaardige slachtoffers zie.
je kunt het ook nog veel relatiever zien:
door deze oorlog blijven de mensen binnen, rijden geen auto meer en doen voorzichtiger.
het aantal mensen in heel irak dat dus NIET is gestorven dtv 'dood'gewone huis tuin en keuken ongelukken of bijvoorbeeld aanrijdingen.
bedenk dan maar eens dat het aantal levens dat hierdoor bespaard is, dan het aantal mensen dat door luchtaanvallen gestorven is.
maar dat laatste blijft natuurlijk wreder.
bint_duh_bledie
04-04-2003, 17:44
ik krijg altijd tranen van die fotos
waarom waarom doen ze die mensen dit aan
laat iedereen zijn leven ´leven
en ik wil ook dat niemand rijker is dan andere
waarom moet iemand miljonair zijn terwijl je broeder of zuster van de honger dood gaat
maar dan bedenk ik dat er waarschijnlijk honderdduizenden irakis die door deze oorlog gered gaan worden. ga maar na: de sancties worden opgeheven, er komt weer meer voedsel, drinken en medicijnen, de koerden en sji'iten hoeven niet meer te vrezen voor de massavernietigingswapens van saddam, politieke tegenstanders hoeven niet meer te vrezen voor het moment waarop hun deur ingetrapt wordt, hun vrouw en kinderen voor hun ogen verkracht en vermoordt worden om daarna zelf neergeschoten te worden.
Deze onrechtvaardige oorlog is pas het begin van alle ellende. Kan jij je voorstellen wat er na de oorlog zal gebeuren. Denk je werkelijk dan iedereen opeens in vrede met elkaar zal leven??? Deze oorlog zal helemaal NIETS verbeteren in Irak. Het heeft alles alleen erger gemaakt.
door deze oorlog blijven de mensen binnen, rijden geen auto meer en doen voorzichtiger.
bedenk dan maar eens dat het aantal levens dat hierdoor bespaard is, dan het aantal mensen dat door luchtaanvallen gestorven is.
maar dat laatste blijft natuurlijk wreder.
Wat probeer je nou eigenlijk goed te praten??
Ik weet nog niet precies hoe je hier plaatjes kan plaatsen maar zodra ik dat door heb zal ik er een aantal plaatsen zodat je kan zien wat er daadwerkelijk gebeurd in irak.
Heksje
Realkeeper bekijk dit eens..
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=67365
Heksje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.