Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : just a question

Pagina's : [1] 2

LZN
16-09-2005, 19:14

hallo, ik heb een vraagje aan jullie marokaanse meiden mogen jullie van jullie ouders uitgaan?.

Umm_AbdulRahman
16-09-2005, 19:17
hallo, ik heb een vraagje aan jullie marokaanse meiden mogen jullie van jullie ouders uitgaan? Je kunt beter zeggen mogen jullie ( mannen en vrouwen ) van de Islam uitgaan ? Maar wat versta jij onder uitgaan ? Is dat de hele avond staan shaken in een of andere club ? Of ergens wat drinken met vriendinnen ?

Umm_AbdulRahman
16-09-2005, 19:21
hahahahah islam wieeee... mag ik je eraan herinneren dat de islam niet in Jezus gelooft zoals ik dat doe? nee nee ik ben absoluut geen islama en zal het ook nooit zijn.. just remind, i love Jezus.. Ik weet niet welke kant jij op wilt hoor , maar .. :maf2:

sihamkleuter
16-09-2005, 19:22
hahahahah islam wieeee... mag ik je eraan herinneren dat de islam niet in Jezus gelooft zoals ik dat doe? nee nee ik ben absoluut geen islama en zal het ook nooit zijn.. just remind, i love Jezus.. wat is dat? we all love jesus (1 van de profeten van Allah/God)

Umm_AbdulRahman
16-09-2005, 19:23

hahahahah islam wieeee... mag ik je eraan herinneren dat de islam niet in Jezus gelooft zoals ik dat doe? nee nee ik ben absoluut geen islama en zal het ook nooit zijn.. just remind, i love Jezus.. met uitgaan bedoel ik alles disco's, maar ook t drinken met n vriendin onderscheid het zelf maar in je bericht.. Nou aan disco 's doen Moslima ' s niet. Ergens wat gaan drinken .. Ehm ja het ligt er natuurlijk aan wat je drinkt.

Nysha
16-09-2005, 19:38
ik mag uit....doe het niet zo vaak, maar mag het wel.

faizaatje79
16-09-2005, 19:42
Ik mag wel uit van mijn ouders.. maar ze zijn geen moslim dus ook niet zo streng op dat gebied.. maar ondanks dat ik het mag doe ik het niet, omdat ik wel moslim ben en ik erin geloof dat de islam dat niet toestaat..

ladie_perfect
16-09-2005, 19:44
wat is dat? we all love jesus (1 van de profeten van Allah/God) walah ilah. :goedzo:

lonley
16-09-2005, 20:13
hallo, ik heb een vraagje aan jullie marokaanse meiden mogen jullie van jullie ouders uitgaan? ik denk jij domme vraag stelle :rolleyes:

sihamkleuter
16-09-2005, 21:24
hahahahah islam wieeee... mag ik je eraan herinneren dat de islam niet in Jezus gelooft zoals ik dat doe? nee nee ik ben absoluut geen islama en zal het ook nooit zijn.. just remind, i love Jezus.. met uitgaan bedoel ik alles disco's, maar ook t drinken met n vriendin onderscheid het zelf maar in je bericht.. :confused: de Islam is geen persoon. Islam is een religie, een levenswijze.

stilleverlangen
16-09-2005, 21:29
Een mens is verantwoordelijk voor zijn of haar daden. Uitgaan zoals jij dat beschrijft zou ik niet eens willen. Het gaat er niet om of ik het van me ouders mag of niet. Het gaat om de leveswijze waar ik voor gekozen heb. En dat is geloven in Allah s.w.t. en zijn profeten. Ik heb daardoor geen behoefte aan dergelijke activiteiten ;)

MaRoCcInA
16-09-2005, 21:32
Een mens is verantwoordelijk voor zijn of haar daden. Uitgaan zoals jij dat beschrijft zou ik niet eens willen. Het gaat er niet om of ik het van me ouders mag of niet. Het gaat om de leveswijze waar ik voor gekozen heb. En dat is geloven in Allah s.w.t. en zijn profeten. Ik heb daardoor geen behoefte aan dergelijke activiteiten ;) Je Haalt me De woorden uit de mond :goedzo:

jeblia_grafta
16-09-2005, 21:41
We love sidna isa ali a salam... voor ons geen jezus hemdulilah hebben wij als godsdienst de islam.. anders zouden we echt rond dwalen net als koefars......... lai koem dinoekoem walia dien sorat el kafiroen :goedzo: hemdulilah weten wij welke godsdienst bestaat en welke niet.... dus lieve ilovejezus ga vooral zo door als je op een plek wil komen die te warm is voor woorden..

MoZlima
16-09-2005, 22:49
hallo, ik heb een vraagje aan jullie marokaanse meiden mogen jullie van jullie ouders uitgaan? Ging Jezus (Aleihie wa salaam) uit? Graag met bewijzen beantwoorden. Want ik denk dat als je van een profeet houdt dat zou je hem ook als je voorbeeld dienen te nemen. En ik raad je aan om wat meer kennis op te doen over de Islaam. Want de Moslims zijn dichter bij de profeet Jezus, dan de Christenen zijn. Dit omdat wij zijn weg volgen, en van de andere profeten (die wij allemaal erkenen, van Adaam tot Mohamed Aleihie wa salaam.)

Souraida
17-09-2005, 01:18

Wij geloven in alle profeten dame. Zowel, Mohamed vrzm als Mozes vrzm als Jezus vrzm. ZO kan ik nog wel doorgaan. En uitgaan of t wel of niet mag dat maakt me geen snars uit want ik vond en vindt er nog steeds niets aan.

Pagina's : [1] 2