Bekijk originele versie : doen jongens ook aan huishouden??
nou jongens doen jullie er ook aan??
of denken julllie:
eee wat huishouden.. ik ben als man geboren en gedraag me als man... huishouden is voor de vrouw bedoeld..
en zouden julie later je vrouw ook helpen in dehuishouden??
ben benieuwd.. :D
Bario_Woman
04-04-2003, 12:16
Origineel gepost door OujDaChicK
of denken julllie:
eee wat huishouden.. ik ben als man geboren en gedraag me als man... huishouden is voor de vrouw bedoeld..
Ik denk wel dat de meeste het doen.
Je zou het Najib26 moeten vragen. Das een echte marokkaanse holbewoner van tijdperk 0!
Ik denk dat hij daarvoor een vrouwtje wilt. Maar goed...vrouwen willen hem niet...helaas NAJIB26 :giechel:
GrandCherokee :zwaai:
Origineel gepost door GrandCherokee
Ik denk wel dat de meeste het doen.
Je zou het Najib26 moeten vragen. Das een echte marokkaanse holbewoner van tijdperk 0!
Ik denk dat hij daarvoor een vrouwtje wilt. Maar goed...vrouwen willen hem niet...helaas NAJIB26 :giechel:
hahaha jij bent erggggg .. hoe kan jij dat nou weer weten... mischien is hij juist wel actief bezig thuis.. :D
Bario_Woman
04-04-2003, 12:32
hahaha jij bent erggggg .. hoe kan jij dat nou weer weten... mischien is hij juist wel actief bezig thuis.. :D
hij heeft zoveel commentaar over de marokkaanse vrouwen dat ie dat niet eens weet. Hij waardeert niets van de marokkaanse vrouw! :snik:
en tuurlijk weet ik dat hij geen huishouden doet omdat hij 24 uur per dag, 7 dagen per week hier loopt te kl*ten! :kwaad:
daarom weet ik het...het is een eiKeL...meer kan k er niet van maken!
Origineel gepost door GrandCherokee
hij heeft zoveel commentaar over de marokkaanse vrouwen dat ie dat niet eens weet. Hij waardeert niets van de marokkaanse vrouw! :snik:
en tuurlijk weet ik dat hij geen huishouden doet omdat hij 24 uur per dag, 7 dagen per week hier loopt te kl*ten! :kwaad:
daarom weet ik het...het is een eiKeL...meer kan k er niet van maken!
Dat jij jezelf naar een auto noemt zegt al meer dan genoeg!
of denken julllie:
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh of en toe maak ik m´n bed op................. zo vermoeiend............... :D
chicamaroquia
04-04-2003, 12:43
Origineel gepost door touzine
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh of en toe maak ik m´n bed op................. zo vermoeiend............... :D
:lol:
zelfs dat doe ik niet eens... :jammer:
Saraatje
04-04-2003, 12:43
Mijn man, doet ook gewoon het huishouden... Maar ja het is ook gewoon een SUPER LIEF DING
Origineel gepost door chica*******a
:lol:
zelfs dat doe ik niet eens... :jammer:
:melig:
je lijkt op mij...............
chicamaroquia
04-04-2003, 12:46
:melig:
je lijkt op mij...............
Stel je voor dat wij in een huis zouden wonen :haha:
Volgens mij zouden we stikken in onze eigen troep :hihi:
Stel je voor dat wij in een huis zouden wonen :haha:
Volgens mij zouden we stikken in onze eigen troep :hihi:
Hmmmmmmm..................... nee, dan geef je een schop onder je **** dat je aan het werk moet :giechel:
of meen gewoon een werkster............ :D
Marrakchia_86
04-04-2003, 12:48
Juist de jongens die een grote bek hebben en zeggen; ''Ik help niet in het huishouden, want dat is een vrouwentaak''. Dat zijn juist de jongens die later onder de duim worden gehouden door hun vrouw! :D
chicamaroquia
04-04-2003, 12:49
Hmmmmmmm..................... nee, dan geef je een schop onder je **** dat je aan het werk moet :giechel:
of meen gewoon een werkster............ :D
Zullen we dan maar een werkster nemen? Zo eentje uit de bergen van Marokko... :D
Origineel gepost door Marrakchia_86
Juist de jongens die een grote bek hebben en zeggen; ''Ik help niet in het huishouden, want dat is een vrouwentaak''. Dat zijn juist de jongens die later onder de duim worden gehouden door hun vrouw! :D
:ego:........................... :lekkerpuh
Saraatje
04-04-2003, 12:55
Zullen we dan maar een werkster nemen? Zo eentje uit de bergen van Marokko... :D
Tazzz jij voelt je heel wat, ze3hma die meisjes uit de bergen zijn niets waard ofzo... Denk de volgende keer na wat je zegt, want hier krijg ik echt kotsneigingen van...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.