Bekijk originele versie : Toch vermoedelijk aanshag voorkomen:Springstof en granaten onderschept in R'dam
Springstof en granaten onderschept in R'dam (http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/09_september/16/binnenland/0916_1630_springstof_gevonden.xml)
De Nationale Recherche heeft afgelopen dinsdag een sporttas met springstof en 65 handgranaten in beslag genomen. Dat heeft het Openbaar Ministerie gemeld.
Inhoud van de tas
De vondst werd gedaan in een kelderbox van een woning. Naast de granaten en vier blokken springstof zaten er in de tas een ontstekingmechanisme met tijdschakelaars, twee slagpijpjes en vijf patronen.
Verdachten
De politie heeft drie mannen en een vrouw aangehouden. Eén van de gearresteerde mannen heeft geen vaste woon- of verblijfplaats. De andere verdachten komen uit Rotterdam.
Abu_Charafedine
16-09-2005, 17:08
Onzin............
Springstof en granaten onderschept in R'dam (http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/09_september/16/binnenland/0916_1630_springstof_gevonden.xml)
De Nationale Recherche heeft afgelopen dinsdag een sporttas met springstof en 65 handgranaten in beslag genomen. Dat heeft het Openbaar Ministerie gemeld.
Inhoud van de tas
De vondst werd gedaan in een kelderbox van een woning. Naast de granaten en vier blokken springstof zaten er in de tas een ontstekingmechanisme met tijdschakelaars, twee slagpijpjes en vijf patronen.
Verdachten
De politie heeft drie mannen en een vrouw aangehouden. Eén van de gearresteerde mannen heeft geen vaste woon- of verblijfplaats. De andere verdachten komen uit Rotterdam.
Heb jij dat nu ook? Ik ben vreselijk benieuw naar de nationaliteit, vroeger werd dat als eerste genoemd!! Of zpu het een Nederlandeer zijn? Of de pers heeft niuewe richtlijnen :)
Onzin............
Hoezooo onzin?
Abu_Charafedine
16-09-2005, 17:13
Heb jij dat nu ook? Ik ben vreselijk benieuw naar de nationaliteit, vroeger werd dat als eerste genoemd!! Of zpu het een Nederlandeer zijn? Of de pers heeft niuewe richtlijnen :)Volgens de NOS, gaat het om een KROAAT! :maf:
Grote wapenvondst in Rotterdam
ROTTERDAM De Nationale Recherche en de politie hebben afgelopen dinsdag een sporttas met 65 handgranaten in beslag genomen in een kelderbox van een huis in Rotterdam. Vier mensen, drie mannen en een vrouw, zijn aangehouden en vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
In de tas zaten verder vier blokken springstof, een ontstekingsmechanisme met tijdschakelaars, twee slagpijpjes en vijf patronen, mogelijk uit Joegoslavië.
De politie hield de verdachten maandag al aan toen ze twee vuurwapens het land binnen wilden smokkelen. Het onderzoek begon vorige maand toen in Kroatië een wapentransport werd onderschept.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art0000F006001E.html
killalot
16-09-2005, 17:24
net was het nog een bosniër...
Volgens de NOS, gaat het om een KROAAT! :maf:
Grote wapenvondst in Rotterdam
ROTTERDAM De Nationale Recherche en de politie hebben afgelopen dinsdag een sporttas met 65 handgranaten in beslag genomen in een kelderbox van een huis in Rotterdam. Vier mensen, drie mannen en een vrouw, zijn aangehouden en vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
In de tas zaten verder vier blokken springstof, een ontstekingsmechanisme met tijdschakelaars, twee slagpijpjes en vijf patronen, mogelijk uit Joegoslavië.
De politie hield de verdachten maandag al aan toen ze twee vuurwapens het land binnen wilden smokkelen. Het onderzoek begon vorige maand toen in Kroatië een wapentransport werd onderschept.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art0000F006001E.html
Nee hoor, volgens de NOS gaat het om een wapentransport die in Kroatie oonderschept is. Kunnen net zo goed Belgen, Italianen, Nederlanders of weet ik wat geweest zijn.
De nationaliteit zal nog wel genoemd worden, dus nog even wachten.
killalot
16-09-2005, 17:29
op het radio ni9euws zeiden ze Bosniërs.
Nee hoor, volgens de NOS gaat het om een wapentransport die in Kroatie oonderschept is. Kunnen net zo goed Belgen, Italianen, Nederlanders of weet ik wat geweest zijn.
De nationaliteit zal nog wel genoemd worden, dus nog even wachten.
Jij kan het mooi vertelleb:oonderschept in Kroatie en hevonden in een bov in r.dam :rolleyes:
Het gaat in ieder geval om een grote wapenvondst, en veel van de illegale wapenhandel gaat via voormalig Joegoslavië. En ik durf er welhaast zeker dat het wel materiaal voor een aanslag was waar dan ook in west-Europa.
Zal me ook niets verwonderen als de aangehouden mensen sympathieën hebben voor extremistisch religieuse denkbeelden.
Nee t zijn Joego's dus hier hebben de moslims gelukkig eens niets mee te doen. het was criminele handel 6 uur journaal, Nu kan dat trouwens in NL tegen woordig ook zo weer veranderen. lees vooral mijn ondertekening rikus had dit al jaren aan zien komen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.