Bekijk volle/desktop versie : Wie kent er zo'n neggafa??????????



04-04-2003, 11:49
Salam mensen,

Ik ga incha alah van de zomer trouwen in Marokko( Tanger) en ik zoek een goede lieve neggafa. Een neggafa die in juli/augustus in Marokko is of evt naar Marokko gaat. Of kan er iemand mij een goede neggafa van Marokko aanraden.

[SIZE=4]Maar ik zoek wel een neggafa die bij elke jurk een eigen bijpassende stoel heeft. Dat de achterkant van de stoel hetzelfde is als de jurk.Dat is echt prachtig heb ik gehoord. En ook bij elke jurk een andere kapsel. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Weet iemand toevallig ook een goede vrouwenband die ook in Marokko ( tanger) is of een goede dj.in de maand augustus.

Graag telefoonnummers en evt. adres als het mogelijk is.

Alvast bedankt,

Heel veel liefs,

tangawia.......
tangawia_1984@dolfijn.nl

05-04-2003, 00:53


Salaam meid,

Ik ken wel een negaffa in Tanger, ze heet MERY een heeft daar ergens een winkeltje, ik weet niet meer hoe die zaak heet..maar als je van de zomer gaat moet je maar bij haar langs gaan..ze is supergoed..en superduur dat weer wel..maar als je dit jaar gaat trouwen dan denk ik niet dat het zal lukken ze zit echt VOL van de zomer..ze komt in April naar Nederland om een meisje die helemaal gek van haar is, op te maken op haar bruiloft!!..speciaal voor die ene bruiloft en dan gaat ze weer terug naar marocdat meisje heeft al de visum enzo geregled....moet je nagaan, ze is echt GOED..heb veel van haar gezien..

Ik zal haar adres achterhalen voor je, mn vriendin heeft haar visitekaartje..

Je hoort van me..
Groetjes Zinne

05-04-2003, 18:11
Zinne79,
Bedankt voor je reactie. Je zou me heel erg blij maken als je het adres en telefoonnummer voor me kan regelen. Of als je evt. andere zyanat kent. Kan ik haar bereiken als ze hier in Nederland is?
Nogmaals bedankt lieverd.

Heel veel liefs, Nadia....

06-04-2003, 14:29
Is Zinne de enige die me kan helpen?

06-04-2003, 14:35


Hoi meid,
het is moeilijk he om een bruiloft vanuit hier te regelen. Zelf ga ik ook trouwen in tanger, om precies te zijn 11 en 12 juli. Ik ben ook op zoek naar een naggafa en dj of band en al dat andere. Gelukkig is mijn schoonfamilie wel op zoek daar in tanger, maar toch vind ik het jammer dat ik niet zelf op zoek kan gaan, want smaken verschillen.
wanneer en waar ga jij trouwen?

O trouwens als je adressen nodig hebt voor een mooie verse bruidsboeket of bruidsuikers dan kan ik je wel helpen, ik had namelijk afgelopen zomer wat rondgekeken en ik heb de visitekaartjes meegenomen

Groetjes aanstaande bruid

06-04-2003, 17:06
Hoi lieverd, marocigirli,

Bedankt voor je reactie. Ik ga inch alah ook in Tanger trouwen op 1, 2 augustus incha alah. Mijn schoonfamilie is daar ook wel op zoek, maar ik wil gewoon allles zelf regelen. Het is gewoon jammer dat je niet alles samen met je geliefde kan regelen. Hij is daar , ik ben hier. Dat is echt moeilijk. Ik weet niet of jouw man van hier of van daar komt.

En ik zou heel graag de adressen willen voor een bruidsboeket en of bruidssuikers. En heb je er zin in? Ik ben wel zenuwachtig hoor.

Ik wens jou en alle moslimzusters/broeders een gezegend huwelijk toe incha alah. Moge ALLAH jou en iedereen blij maken.

Heel veel liefs, ook een aanstaand bruidje....

06-04-2003, 20:11
je moet gewoon als je daar aangekomen bent in tanger eens met je buurvrouw of gewoon iemand die daar woont of de omgeving goed kent door tanger lopen en naar zo'n negaffa winkeltje gaan en adressen vragen van andere winkels enzoo (want die weten waar je alles kunt regelen enzo)


veel succes veder


=emsoem=

06-04-2003, 23:47
Trouwens, ik zat op mijn zusje de naam inglogd, dus pm voor miss what ever naar marocigirlie doen!!!

12-04-2003, 14:51
Ewa heee

heb je nog wat aan die adressen of niet???

Groetjes ikke

04-03-2004, 13:09
ik ken een zianna souad in tanger die hebben ze gehuurd bij mijn verloving erg goed lief en je kan kieze uit verschillende jurken.
alleen heb niet het adres .

16-03-2004, 23:36
Ik zou je Touria Gamar aanraden, ze werkt ook in Marokko en ze komt zelf ook uit Tanger.
Haar tel:0629325649
Veel succes

17-03-2004, 01:19
miriam uit utrecht ook echt een aanraden ze gaat een kennis van mij ook opmaken in tanger tel:0655161215. en nog veel geluk.