Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "Marokkaanse acteurs" welicht de gouden formule voor kassucces

beppie_truus
15-09-2005, 13:42

Het lijkt er op dat als je wat marokkaanse acteurs in een film laat spelen dat je blijkbaar de gouden formule hebt voor een kasucces. Schnitzelparadijs opent als beste Nederlandse film Gepubliceerd op dinsdag 13 september 2005 De romantische komedie Het Schnitzelparadijs van regisseur Martin Koolhoven heeft in vier dagen tijd meer dan 50.000 bezoekers getrokken. Het is de enige Nederlandstalige film die dit jaar in één weekend zoveel bezoekers heeft getrokken. Lees ook de close-up De laatste Nederlandstalige productie die in de eerste vier dagen zoveel kaartjes verkocht, was Shouf Shouf Habibi!. Het Schnitzelparadijs is een verfilming van de roman van Khalid Boudou over een jonge Marokkaanse Nederlander die een baantje neemt als afwasser in een wegrestaurant. Hier wordt hij verliefd op de knappe dochter van de eigenaresse, met alle gevolgen van dien. De hoofdrollen worden vertolkt door Mounir Valentyn, Bracha van Doesburgh, Tygo Gernandt, Frank Lammers, Mimoun Oaïssa en Linda van Dyck. Kassucces Het Schnitzelparadijs is het eerste kassucces dat regisseur Koolhoven heeft gemaakt. Eerdere films als De Grot, Amnesia en Het Zuiden oogstten goede kritieken, maar trokken samen niet meer dan 30.000 bezoekers. ,,Dit is wel mijn eerste film die echt voor een groot publiek is gemaakt'', relativeert de filmer. ,,Maar het is een fijn gevoel als die bedoeling ook over komt. Ik ervaar het als prettig dat mijn moeder nu met trots kan zeggen dat haar zoon Het Schnitzelparadijs heeft gemaakt. Hiervoor deed ik voor de buren toch vooral iets met moeilijke films.'' De volgende film van Koolhoven, Knetter, opent volgende maand het jeugdfilmfestival Cinekid. bron: http://www.planet.nl/planet/show/id=75051/contentid=619376/sc=e00e1b

maymi la
15-09-2005, 15:39
Nou, dan is dit de redding voor de publieke omroep. Al die kaasjes eruit gooien en de *******s er in.

Sugah_
15-09-2005, 15:42
Heb gehoord van vrienden dat de film best tegenvalt :confused:

Deliana
15-09-2005, 16:17
Ik denk niet dat die anderhalve Marokkaanse acteur, de publiekstrekker is, maar wel het verhaal. Marokkanen zijn tegenwoordig groot nieuws, of ze nu een tas stelen of een columnist afslachten. Marokkanen die wat positiefs doen of te melden hebben zijn stukken minder populair.

Deliana
15-09-2005, 16:28

ooit gehoord van de term NEGATIEVE PLUBLICITEIT BESTAAT NIET!!!! in de showbussiness.. :nerd: Dat zeg ik Gamma :D

Nieuwkomer
15-09-2005, 16:45
Ik denk niet dat die anderhalve Marokkaanse acteur, de publiekstrekker is, maar wel het verhaal. Marokkanen zijn tegenwoordig groot nieuws, of ze nu een tas stelen of een columnist afslachten. Marokkanen die wat positiefs doen of te melden hebben zijn stukken minder populair.nou ja hetverhaal is ook van anderhalve marokkaanse schrijver. misschien valt je dat tegen. volgens mij heb je liever gehoord dat marokkanen boeven zijn, dan ze ook acteren en schrijven enz

Deliana
15-09-2005, 16:47
nou ja hetverhaal is ook van anderhalve marokkaanse schrijver. misschien valt je dat tegen. volgens mij heb je liever gehoord dat marokkanen boeven zijn, dan ze ook acteren en schrijven enz Zucht.......:moe:

Nieuwkomer
15-09-2005, 16:55
Zucht.......:moe:niet diep genoeg

Deliana
15-09-2005, 17:07
niet diep genoeg Het zal nooit diep genoeg zijn. Niet Marokkanen zullen altijd gezien worden als mensen die discrimineren en die alleen het slechte willen zien van Marokkanen.