Bekijk originele versie : Mijn broer woont in NL en wil 3 vrouwen huwen
farous_2
04-04-2003, 00:01
Salaam,
Mijn broer woont in Nederland, en wil 3 vrouwen huwen. Wat vinden jullie hiervan? Dit is een serieus bericht.
Graag jullie mening hierover.
Kan dat in deze tijd nog?
Hoe zit het met de behoefte van de vrouw?
Wie moet de kinderen begeleiden( opvoeding, school enz)?
En nog veel meer.
Kom maar op jongens.
:zwaai:
farous_2
04-04-2003, 00:25
Ja, te gek voor woorden. :(
Zulke mannen bestaan nog hoor.
Origineel gepost door farous_2
Ja, te gek voor woorden. :(
Zulke mannen bestaan nog hoor.
is onze Profeet (sws) die met 11 vrouwen was gehuwd ouderwets dan. Gaan we nu het pad van Ayaan Hirshi Ali verkiezen?
Chatefemqemamu
04-04-2003, 01:23
ey als ze 't allemaal goed vinden en ermee eens zijn... waarom niet.
Origineel gepost door piraat
is onze Profeet (sws) die met 11 vrouwen was gehuwd ouderwets dan. Gaan we nu het pad van Ayaan Hirshi Ali verkiezen?
onze profeet(saw) is maar 1 keer als man zijnde getrouwd, namenlijk met gadija, alle andere keren trouwde hij als profeet, en had daarbij een doel. daarmee zeg ik niet niet dat er in die andere huwelijken geen liefde(in welke vorm dan ook) aanwezig was, maar men moet dit onderscheid wel goed inprenten!
de profeet(saw) is bv niet met aisa getrouwd omdat hij graag een jonge vrouw wilde, maar het was Allah`s wil zodat er lang na de dood van onze profeet(saw) iemand zou zijn die de mensen verhalen kon vertellen en kon onderwijzen, en wie kan dat beter dan iemand die in 1 huis samenwoonde met de profeet(saw).
dus de mannen die meerdere vrouwen willen, en daarbij de profeet (saw) als voorbeeld aangeven, geven een niet geheel juist voorbeeld, omdat het niet vergelijkbaar is.
de man mag meerdere vrouwen huwen, dat recht heeft Allah hem gegeven, maar daar ligt een andere redenering aan ten grondslag.
(wa Allah oe a3lem)
als ze er alle drie mee akkoord gaan... why not
maar niet zoals een familielid van me deed.... achter mijn tante haar rug een tweede trouwen in marokko :jammer:
mannen :ego:
slimiatje
04-04-2003, 08:59
als hij vrouwen vind die dit niet erg vinden........
KroesJunior
04-04-2003, 09:41
Salaam,
Mijn broer woont in Nederland, en wil 3 vrouwen huwen. Wat vinden jullie hiervan? Dit is een serieus bericht.
En nog veel meer.
Kom maar op jongens.
Ik wens hem veel sterkte met 3 vrouwen :hihi:
WineGumS
04-04-2003, 10:31
Origineel gepost door piraat
Tis nog alTijd 7 vrouWen hoor!!!....:hammer:
wafa_armani
04-04-2003, 10:40
Salaam,
En nog veel meer.
Kom maar op jongens.
als hij het aankan (net als onze profeet vzmh), waarom niet...maar dat betwijfel ik...
:)
Bario_Woman
04-04-2003, 11:41
Salaam,
En nog veel meer.
Kom maar op jongens.
Wat een leuke broer heb jij zeg... :rolleyes: wajouw ik zou er niet aan moeten denken dat mijn broer dat zou doen (al heb ik er geen één maar goed).
Ik vind het schandalig. Hoe kan een man 3 vrouwen onderhouden! Wat heeft hij eraan?Wat wilt ie?Zijn positie bewijzen?Macht?Laten zien dat ie man is? (wat ie in mijn ogen nooit zal zijn als hij 3 vrouwen zou nemen)
Ik snap dit soort mensen niet. :verdriet:
en eerlijk gezegd...hoop ik dat geen enkele vrouw hiermee zal instemmen.... :D
Maar goed...succes in iedergeval. zoals je hebt kunnen lezen ben ik hier :boos: over en vind ik dat het niet kan. Maar wie ben ik..?
Anyway...succes en houd ons op de hoogte!
GrandCherokee :zwaai:
Ja ik wil ook een eigen pretpark met een kartbaan erbij, maar dat wil niet dat zeggen dat ik het kan krijgen.
Bario_Woman
04-04-2003, 11:44
Origineel gepost door RaZer
Ja ik wil ook een eigen pretpark met een kartbaan erbij, maar dat wil niet dat zeggen dat ik het kan krijgen. :D :melig: :jeweetog: :maf: :hoera: :boogie:
GrandCherokee :zwaai:
3 vrouwen, doe het dan goed neem er dan 4? vet man!!!!!!! hij heeft gelijk moet hij echt doen!!! je broer heeft wel doekoe als hij ze ook nog wil onderhouden? of is het een investering voor kinderbijslag?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.