Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haram??

Pagina's : [1] 2

NaDoR.ZiNa
03-04-2003, 23:13

Ik heb een vraag. Ik heb iets wat mijn energie onderbreekt een daardoor krijg ik migraine aanvallen. Ze hebben mijn vandaag verteld dat een acupentuur behandeling bij mij zou moeten gebeuren. Nou is mijn vraag : is dit haram? Zou iemand mij daar antwoord op kunnen geven?? Alvast bedankt :zwaai:

slimiatje
03-04-2003, 23:14
kan je niet helpen solly

NaDoR.ZiNa
03-04-2003, 23:17
Geen probleem Iemand anders misschien?? Ik moet het echt snel weten!!!

Oem_Lena
04-04-2003, 11:28
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Ik heb een vraag. Ik heb iets wat mijn energie onderbreekt een daardoor krijg ik migraine aanvallen. Ze hebben mijn vandaag verteld dat een acupentuur behandeling bij mij zou moeten gebeuren. Nou is mijn vraag : is dit haram? Zou iemand mij daar antwoord op kunnen geven?? Alvast bedankt :zwaai: waarom zou dat haram moeten zijn :confused: :confused: en wat is acupentuur :confused: :confused:

Chaimae
04-04-2003, 11:30

Origineel gepost door lala_amira2 waarom zou dat haram moeten zijn :confused: :confused: en wat is acupentuur :confused: :confused: Eerst weten wat het is en dan moet je zeggen: waarom zou dat haram moeten zijn. :jammer:

Bario_Woman
04-04-2003, 11:30
Das volgens mij met naalden in je body....:hihi: Waarom zou dat haram zijn als dat met je genezing te maken heeft. GrandCherokee

Oem_Lena
04-04-2003, 11:35
Origineel gepost door Chaimae Eerst weten wat het is en dan moet je zeggen: waarom zou dat haram moeten zijn. :jammer: als een mens ziek is mag hij/zij alles gebruiken

Chaimae
04-04-2003, 11:37
Origineel gepost door lala_amira2 als een mens ziek is mag hij/zij alles gebruiken Alles? Heb je een dalil? :)

Marrakchia_86
04-04-2003, 11:59
Mijn marokkaanse leraar van vroeger vroeg mij een keer; ''Stel je bent in een woestijn en je hebt alleen maar wiskey (alcohol) bij je. Je hebt één keuze, of je gaat sterft van de dorst of je drinkt die Wiskey op.'' Ik zei natuurlijk toen; ''Ik ga liever dood, want alcohol is haram''. FOUT! Hij zei toen tegen mij Alcohol is inderdaad Haram, maar onnodig sterven is nog erger als Haram. Dus wie weet is de behandeling(ik weet niet wat het inhoud) Haram, maar Allah heeft je op de wereld gezet om te leven en als je de kans krijgt om te genezen, dan moet je die grijpen. Vind ik... Verder wens ik je nog veel beterschap meid! :D

Oem_Lena
04-04-2003, 12:20
Origineel gepost door Marrakchia_86 Mijn marokkaanse leraar van vroeger vroeg mij een keer; ''Stel je bent in een woestijn en je hebt alleen maar wiskey (alcohol) bij je. Je hebt één keuze, of je gaat sterft van de dorst of je drinkt die Wiskey op.'' Ik zei natuurlijk toen; ''Ik ga liever dood, want alcohol is haram''. FOUT! Hij zei toen tegen mij Alcohol is inderdaad Haram, maar onnodig sterven is nog erger als Haram. Dus wie weet is de behandeling(ik weet niet wat het inhoud) Haram, maar Allah heeft je op de wereld gezet om te leven en als je de kans krijgt om te genezen, dan moet je die grijpen. Vind ik... Verder wens ik je nog veel beterschap meid! :D dat KLOPT

Chaimae
04-04-2003, 12:21
Origineel gepost door lala_amira2 dat KLOPT Kijk voortaan als je iets duidelijk wilt maken doe er een dalil bij. Dan kan je je standpunt beter verdedigen, je hebt gelijk. :goedzo:

NaDoR.ZiNa
04-04-2003, 14:24
Oke mensen heel erg bedankt :D dan zal ik er maar snel aan moeten beginnen :( doei doei :zwaai:

Oem_Lena
04-04-2003, 14:26
en wat is acupentuur :confused: :confused:

NaDoR.ZiNa
04-04-2003, 14:27
Hmmm ze gaan met van die naalden in je prikken weet je wel is gelukkig alleen me voorhoofdwaarschijnlijk en me handen maar volgens mij egt raar gevoel :verdriet:

NaDoR.ZiNa
04-04-2003, 14:34

Ja ik zal zeker nog even verder gaan informeren ;)

Pagina's : [1] 2