Bekijk originele versie : Water drinken!!!
saadia29
15-09-2005, 10:19
Ik heb een probleem met drinken, drink echt heeeeeeeel weinig en al helemaal geen water :traan1:
In de ochtend een kop thee, wat ik soms niet eens leeg drink, in de middag 2 glazen Marokkaanse thee (alleen als mijn man het toevallig heeft gezet) en in de avond ook nog een kop thee of koffie.
Voor de rest geen limonade of andere vocht tussendoor, ik merk het ook bij het plassen, ik plas heel weinig en heb soms zelfs last van mijn buik in de zij.
Ik neem me iedere keer voor om vooral meer water te gaan drinken, dan doe ik het een keer, maar dan blijf ik lopen naar het toilet :confused:
Wie drinkt er ook heel weinig, of wie drinkt er juist genoeg en hoe doen jullie dit?
Heb trouwens ook niet vaak dorst :rolleyes:
Ik heb een probleem met drinken, drink echt heeeeeeeel weinig en al helemaal geen water :traan1:
In de ochtend een kop thee, wat ik soms niet eens leeg drink, in de middag 2 glazen Marokkaanse thee (alleen als mijn man het toevallig heeft gezet) en in de avond ook nog een kop thee of koffie.
Voor de rest geen limonade of andere vocht tussendoor, ik merk het ook bij het plassen, ik plas heel weinig en heb soms zelfs last van mijn buik in de zij.
Ik neem me iedere keer voor om vooral meer water te gaan drinken, dan doe ik het een keer, maar dan blijf ik lopen naar het toilet :confused:
Wie drinkt er ook heel weinig, of wie drinkt er juist genoeg en hoe doen jullie dit?
Als je een keer van buiten komt en erge dorst hebt, of gewoon sporten daar krijg je ook dorst van en dan (let op) in 1 keer een glas water achterover slaan.....dus niet in kleine slokjes...dan heb je de hele dag dorst let maar op :hihi:
Ben er ook maar pas achter gekomen :moe:
Ik drink best wel veel en dat verdeelt door heel de dag heen. Meestal drink ik water want als ik wat anders drink dan heb ik nog steeds dorst en met water heb ik dat niet..
UndercoverAngel
15-09-2005, 10:32
Volgens mij drink ik ook niet genoeg water, moet er maar eens mee beginnen. :)
.:UcA:.
samiamoslimma
15-09-2005, 10:35
je moet normaal minimum 1.5 liter water drinken per dag. Liefst meer!
bij mij was dat ook een probleem. begin met een klein flesje en drink elke dag een beetje meer. Zo wordt je het ook gewoon om water te drinken.
veel succes! :goedzo:
lilchakir
15-09-2005, 11:22
je moet goed drinken, 6 liter per dag is gezond :schrik2: hoe kom jij in deze informatie? eberdie als ik dat zo drinken, kon je me lek prikken :maf2: ps saaida ik drink ook heel weinig, en water, alleen als ik medicijnen moet in nemen. :jammer: en ik merk soms, aan de kleur van mijn urine :confused: dat ik te weinig vocht binnen heb gehad : helaas heb ik geen tips voor je, ik kijk hier wel mee voor het geval iemand met een goude tip komt ;)
tatouania_025
15-09-2005, 11:46
Vul een fles van anderhalf liter met water en neem jezelf voor dat ie aan het einde van de dag leeg moet zijn. Als je dus een kopje thee gaat drinken haal dan de hoeveelheid van de thee uit die fles water dus drink je thee op en dan vul je dat kopje weer met water en dat gooi je dan weg en zo hou je het bij tot die fles leeg is dus elke keer als je iets drinkt haal je de hoeveelheid weg uit de fles water en water drink je natuurlijk uit de fles tot ie leeg is aan de einde van de dag
snappen jullie het een beetje het werkt echt heel goed.
ik drink bijna nooit water, gisteren bijv heb ik echt geen slok genomen, ik ben wel al jaren aan chocolademelk verslaafd, s ochtends drink ik het warm, overdag koud en s avonds warm.
sinds een tijdje probeer ik ook andere drinken te drinken, maar zonder chocolademelk kan ik niet
Ik drink echt ongelovelijk veel, ik kan letterlijk niet naar buiten zonder flesje water. Ondanks dat ik zoveel drink heb ik sinds kort last van nierstenen.
oei wel pijnlijk hoor nierstenen, moet je er ook voor geopereerd worden?
safia_magrabia
15-09-2005, 14:09
ik heb dat ook ik drink nauwelijks water.. en als ik water drink dan loop ik iedere keer naar de wc..(hachek)
ik voel me wel uitgedroogd ... :(
tangia21
15-09-2005, 14:11
dat probleem heb ik ook en ik krijg ook daardoor erge buikpijn.Ik word zelfs erg misselijk van water...vooral sochtends
saadia29
15-09-2005, 15:17
Ik heb vandaag wel goed gedronken, 2 glazen thee, halve glas koffie, beker chocomelk, 2 glazen water, is voor mij echt heeeeeeeeel wat ;)
Ben al 2 keer naar het toilet geweest en moet nu weer nodig :rolleyes:
Dat is wel een nadeel.
Bedankt voor jullie tips :goedzo:
beautyrozes
15-09-2005, 15:25
Ik ben ook niet zo'n drinker, ik drink maar 3 glazen per dag.
In de ochtend thee, in de middag sap of iets fris en in de avond hetzelfde.
Water drink ik eigenlijk niet..... oja wel een paar slokjes uit de kraan na het tanden poetsen :D
Maar een mens moet geloof ik minimaal 1 of 2 liter drinken per dag, daar kom ik dus echt niet aan. :(
oei wel pijnlijk hoor nierstenen, moet je er ook voor geopereerd worden?
Ik krijg nu medicijnen ervoor en als ze er dan nog zitten, dan worden ze idd operatief verwijderd.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.