Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hey voelen jullie het ook???

Pagina's : [1] 2

LZN
03-04-2003, 22:45

lieve leden... ik voel echt een band met jullie, heel raar maar jullie zijn mijn internetfamilie :D als mensen hier weggaan ik zou ze nooit vergeten... :D :Iluvu: deze woorden komen uit m'n hart....

slimiatje
03-04-2003, 22:46
:D :Iluvu:

The_Eyes
03-04-2003, 22:50
IM DIRECTLY HITted!!!!!!!!!!!!!!! BY THOSE SENSERE WORDS YOU JUST SAID!!!!!!! :huil2: we :Iluvu: u 2 MY DEEPEST EN SEEPEST THOUGTS ARE GOING TOWARDS U. your`s Truly THE-EYES

Doumo3_el_3aiN
03-04-2003, 22:50
Ik ken helemaaL niemand hieroooo.. :huil: en niemand kenT mij.. Ben er nieT zo vaak daar nie van.. :rolleyes: :zwaai:

_MaJesTeiT_
03-04-2003, 22:54

Origineel gepost door Doumo3_el_3aiN Ik ken helemaaL niemand hieroooo.. :huil: en niemand kenT mij.. Ben er nieT zo vaak daar nie van.. :rolleyes: :zwaai: hey meiske........ik ben er toch........ :Iluvu: Vergeet 1 ding niet: Je bent nooit alleen, ook al ken je nog niemand, dat weerhoudt de tijd niet om iemand te leren kennen....... ook al zie je niet iedereen altijd, maar wij mensen zijn net sterren.....we zijn er wel voor je, maar je ziet ons niet altijd......... ;) Denk aan de mens net alsof het een ster is en je zult zien, dat je nooit meer je zo alleen zult voelen.......... ;) :zwaai:

Doumo3_el_3aiN
03-04-2003, 22:54
hahaha :haha: Zal ik doen!! ;) :zwaai: :zwaai:

Mr_Amir
03-04-2003, 22:55
Origineel gepost door Doumo3_el_3aiN Ik ken helemaaL niemand hieroooo.. :huil: en niemand kenT mij.. Ben er nieT zo vaak daar nie van.. :rolleyes: :zwaai: Wat ijl je nou .... Je kent mij toch ..;)

Dreamlover
Origineel gepost door ouiam_tet1 lieve leden... ik voel echt een band met jullie, heel raar maar jullie zijn mijn internetfamilie :D als mensen hier weggaan ik zou ze nooit vergeten... :D :Iluvu: deze woorden komen uit m'n hart... Oeyeaaaaaaah! :Iluvu:

Doumo3_el_3aiN
Origineel gepost door Saida hey meiske........ik ben er toch........ :Iluvu: Vergeet 1 ding niet: Je bent nooit alleen, ook al ken je nog niemand, dat weerhoudt de tijd niet om iemand te leren kennen....... ook al zie je niet iedereen altijd, maar wij mensen zijn net sterren.....we zijn er wel voor je, maar je ziet ons niet altijd......... ;) Denk aan de mens net alsof het een ster is en je zult zien, dat je nooit meer je zo alleen zult voelen.......... ;) :zwaai: wauW 3la wijZe woorden.. :Iluvu: :haha: :zwaai:

_MaJesTeiT_
03-04-2003, 22:56
Origineel gepost door ouiam_tet1 lieve leden... ik voel echt een band met jullie, heel raar maar jullie zijn mijn internetfamilie :D als mensen hier weggaan ik zou ze nooit vergeten... :D :Iluvu: deze woorden komen uit m'n hart... Ik zou jou ook niet kunnen vergeten, ook al ken ik jou niet zo goed, maar bij deze aangenaam Ouiam_tet1............ ;) Groetjes van je buurvrouw......... :zwaai:

Doumo3_el_3aiN
03-04-2003, 22:56
OpeenS ken ik iedereen.. :haha:

_MaJesTeiT_
03-04-2003, 23:05
Origineel gepost door ouiam_tet1 heehh sweety... ik mag jou ook echt meid (door je berichten en topics) enne mijn buurvrouw?? :confused: aaaaach wat lief.... ;) buurvrouw(geintje joh...... :p ) Let maar niet op mij..... ;) Jij mag er pas wezen echt............ ;) Liefs

EMIEN
03-04-2003, 23:07
Ik heb dat ook...:D Mn 2e familie :Iluvu:

mimi_tangaouia
03-04-2003, 23:09
dat is heel lief van je ouiam dit is volgens mij de eerste keer dat je aardig doet ik hoop dat je het ook tegen mij bedoeld hebt :jeweetog:

mimi_tangaouia
03-04-2003, 23:15

Origineel gepost door ouiam_tet1 :kwaad: ik ben altijd lief, alleen als jij gemeen tegen mij doet :ego: doe ik ook zo tegen jou mimi, jij lacht ness tetouan altijd uit :huil: iwa heeh ik meen het ik mag jou ook meid.. nee joh gekkie :schok: uitlachen ness del tet1 ik zou niet durven je weet toch dat mijn aanstaande ook een tetouani is ik zit gewoon te dollen je weet toch pizaouia djeli :gniffel:

Pagina's : [1] 2