Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat betekent een rechte ononderbroken lijn op je hand..

Pagina's : [1] 2

lokomokro
14-09-2005, 23:37

ik heb gehoord dat dat iets betekent....

ouasimatjuh
14-09-2005, 23:58
Ja dat heb ik ook en ze zeggen dat het betekend dat je geluk hebt oin het leven want zo een lijn op je hand is zeldzaam niet veel mensen hebben het maar ik heb in ieder geval niks gemerkt van dat geluk. En nog iets er was laatst een documentaire op marokkaanse net en het ging over mensen die goud ergens hadden verstopt onder de grond en zjnoen ofzo hebben het in hun bezit genomen en die mensen krijgen het dan alleen terug als ze iemand met zo een rechte lijn op hun hand aan hun opofferen of mensen met katteogen of mensen met zo een rare kale plekje op hun hoofd want dese 3 zijn ze3ma zeldzaam maar ik geloof er be3da niks van hahahaha ik heb weer eenhele levensverhaal gehouden hoop dat je er wat aan hebt ook al is het een en al bull shit groetjesss!!!!!

abdellatif7
15-09-2005, 00:45
jaaaaaaaa dat heb ik ook (rechterhand) en ik heb wel echt geluk gehad in sommige dingen...... :) ------------------------- God Bless The Dead

ouasimatjuh
15-09-2005, 01:28
ooh hahaha ik heb die lijn op mn linkerhand zal mischien wel juist ongeluk betekenen :P ik geloog niejj in die onzin

Sweetmocro1
15-09-2005, 11:32

jaaaaaaaa dat heb ik ook (rechterhand) en ik heb wel echt geluk gehad in sommige dingen...... :) jaaa ik heb m ook op m'n rechter hand.. Ik hoorde in marokko dat ze die mensen stellen.. :maf: Ze hebben zoet bloed ofzo... :( :maf2: ------------------------- God Bless The Dead

Eentje
15-09-2005, 14:29
Ja dat heb ik ook en ze zeggen dat het betekend dat je geluk hebt oin het leven want zo een lijn op je hand is zeldzaam niet veel mensen hebben het maar ik heb in ieder geval niks gemerkt van dat geluk. En nog iets er was laatst een documentaire op marokkaanse net en het ging over mensen die goud ergens hadden verstopt onder de grond en zjnoen ofzo hebben het in hun bezit genomen en die mensen krijgen het dan alleen terug als ze iemand met zo een rechte lijn op hun hand aan hun opofferen of mensen met katteogen of mensen met zo een rare kale plekje op hun hoofd want dese 3 zijn ze3ma zeldzaam maar ik geloof er be3da niks van hahahaha ik heb weer eenhele levensverhaal gehouden hoop dat je er wat aan hebt ook al is het een en al bull shit groetjesss!!!!! Ik weet niet waar die documentaire allemaal over ging, maar het is wel mogelijk dat (slechte djinn) duivels mensen dingen beloven in ruil voor zulke offers. Dus allahoe ahlam, misschien is het wel waar.

nnariman
15-09-2005, 14:35
Het is alleen maar bij geloof. Alleen de onwetende geloofe er in

miss_yosraahhh
15-09-2005, 14:57
Ja dat heb ik ook en ze zeggen dat het betekend dat je geluk hebt oin het leven want zo een lijn op je hand is zeldzaam niet veel mensen hebben het maar ik heb in ieder geval niks gemerkt van dat geluk. En nog iets er was laatst een documentaire op marokkaanse net en het ging over mensen die goud ergens hadden verstopt onder de grond en zjnoen ofzo hebben het in hun bezit genomen en die mensen krijgen het dan alleen terug als ze iemand met zo een rechte lijn op hun hand aan hun opofferen of mensen met katteogen of mensen met zo een rare kale plekje op hun hoofd want dese 3 zijn ze3ma zeldzaam maar ik geloof er be3da niks van hahahaha ik heb weer eenhele levensverhaal gehouden hoop dat je er wat aan hebt ook al is het een en al bull shit groetjesss!!!!! :schrik2: :schrik2: :schrik2: Waar ik vandaan kom in Marokko zoeken ze graag naar mensen die een rechte ononderbroken lijn op beiden handen hebben. Voor shoer-doeleinden. Men neemt dan het bloed van diegene en brengt het naar een berg en verwacht goud etc etc van djinns. Paar jaar geleden is er een klein meisje van rond de 4 vermoord om dezelfde reden. Mocht je ooit in het Zuiden van Marokko komen steek dan nooit je hand uit. :hihi: :schrik2: :haha: :haha: hhahahahahaha ik heb ook zo een rechte lijn :eek: maar :hadj: ik zeker niet met mijn handjes zwaaien :hihi:

ouasimatjuh
16-09-2005, 23:42
Waar ik vandaan kom in Marokko zoeken ze graag naar mensen die een rechte ononderbroken lijn op beiden handen hebben. Voor shoer-doeleinden. Men neemt dan het bloed van diegene en brengt het naar een berg en verwacht goud etc etc van djinns. Paar jaar geleden is er een klein meisje van rond de 4 vermoord om dezelfde reden. Mocht je ooit in het Zuiden van Marokko komen steek dan nooit je hand uit. :hihi: ooh dan ging die documentaire waarschijnlijk daarover want ik begreep het sowieso niet echt goed

TEQEURO
17-09-2005, 01:54
Subhanallah, de kleinkinderen van mijn ouders hebben het. Zo een rechte lijn. In algeciras bijvoorbeeld mogen zij niet eens uit de auto. Het is zelfs een keer voorgekomen dat er een grote ruzie onstond omdat een man de jongen wilde meenemen. Mijn zus meskiena is heel erg bang voor haar kinderen dat ze ontvoerd zullen worden om die redenen. En het klopt wat ze zeggen. Die handen zijn goudmijnen waard.

Sweetmocro1
17-09-2005, 11:31
Subhanallah, de kleinkinderen van mijn ouders hebben het. Zo een rechte lijn. In algeciras bijvoorbeeld mogen zij niet eens uit de auto. Het is zelfs een keer voorgekomen dat er een grote ruzie onstond omdat een man de jongen wilde meenemen. Mijn zus meskiena is heel erg bang voor haar kinderen dat ze ontvoerd zullen worden om die redenen. En het klopt wat ze zeggen. Die handen zijn goudmijnen waard. Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... :eek:

Sweetmocro1
17-09-2005, 11:32
Hhmmmm mijn handen zijn dus goudmijnen waard.....:stout:

zina_kiepvast
17-09-2005, 15:33
das niet zo best als je dat hebt in mijn famlie hebben er heel veel dat moet je in marokko uitkijken ze hebben ook een keer me neefjes probereb mee te nemen (die hebben dat )

ouasimatjuh
07-10-2005, 10:53
Hhmmmm mijn handen zijn dus goudmijnen waard.....:stout: jaa mijn hand oooookkk :banana:

Intention
07-10-2005, 16:41

Ik heb het ook op beide handen, maar neem deze theorie met een korreltje zout...:D

Pagina's : [1] 2