Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruidstaarten

mimi_tangaouia
03-04-2003, 22:43

Ok de reden waarom ik deze topic staat is omdat ik binnenkort een klein vervlovingsfeestje ga geven voor mijn familie en zijn familie maar ik wil nu een taart gaan bestellen alleen ik weet uit eigen ervaringen dat die bruidstaarten nooit echt worden opgegeten omdat er vaak een te dikke laag marsepein opligt nu vroeg ik me af wat jullie van die taarten vinden en of jullie ook weleens een andere smaak taart hebben gehad ikheb namelijk wel wat dingen in me hoofd maar ben er nog niet over uit dus heb graag een klein beetje hulp van jullie nodig!! alvast bedankt xxxxxxxxxx mimi :zwaai:

slimiatje
03-04-2003, 22:45
vind de marsepein harstikke bleh!!!

Doumo3_el_3aiN
03-04-2003, 22:47
AlvasT Mabrouk meid!!! Allah ie kemel 3la geer Insha Allah!!.. :hoera: Ik persoonlijk hou nie van die marsepein taarTen.. ze zien er wel altijd mooi uiT :rolleyes: wat wel lekker is is gewoon een slaGroomtaarT!!!.. stuur je een stukje taarT op als t zo ver is.. :giechel: ;) :zwaai: :zwaai:

mimi_tangaouia
03-04-2003, 22:47
Origineel gepost door slankiebaby vind de marsepein harstikke bleh!!! ja ik ook daarom wil ik iets anders ik heb ooit een bavariostaart gegeten die was echt lekker alleen ik ben bij een paar bakkers langs geweest en die maakte hem niet dat is wel balen

Fous
03-04-2003, 22:48

Marsepijn is vies inderdaad. Op de bruiloft van mijn zus hadden we een vierlaagse citroenslachroomtaart het was echt heerlijk iets te machtig dat wel.

Hafsat
03-04-2003, 22:49
Origineel gepost door mimi_tangaouia Ok de reden waarom ik deze topic staat is omdat ik binnenkort een klein vervlovingsfeestje ga geven voor mijn familie en zijn familie maar ik wil nu een taart gaan bestellen alleen ik weet uit eigen ervaringen dat die bruidstaarten nooit echt worden opgegeten omdat er vaak een te dikke laag marsepein opligt nu vroeg ik me af wat jullie van die taarten vinden en of jullie ook weleens een andere smaak taart hebben gehad ikheb namelijk wel wat dingen in me hoofd maar ben er nog niet over uit dus heb graag een klein beetje hulp van jullie nodig!! alvast bedankt xxxxxxxxxx mimi :zwaai: Ja, van die marsepein word je zo snel misselijk :( Je kan toch zo'n zelfde taart van slagroom laten maken? Smaakt nog lekkerder ook :) Veel geluk :zwaai:

slimiatje
03-04-2003, 22:53
Origineel gepost door flour Marsepijn is vies inderdaad. Op de bruiloft van mijn zus hadden we een vierlaagse citroenslachroomtaart het was echt heerlijk iets te machtig dat wel. mmmmmmmmmmmmmm jammmie

mimi_tangaouia
03-04-2003, 22:56
Origineel gepost door Doumo3_el_3aiN AlvasT Mabrouk meid!!! Allah ie kemel 3la geer Insha Allah!!.. :hoera: Ik persoonlijk hou nie van die marsepein taarTen.. ze zien er wel altijd mooi uiT :rolleyes: wat wel lekker is is gewoon een slaGroomtaarT!!!.. stuur je een stukje taarT op als t zo ver is.. :giechel: ;) :zwaai: :zwaai: la barik fik meid soukran :zwaai: jou stukje komt wel naar je toe

Doumo3_el_3aiN
03-04-2003, 22:59
Thnx :goedzo: :zwaai:

mimi_tangaouia
03-04-2003, 23:05
Origineel gepost door flour Marsepijn is vies inderdaad. Op de bruiloft van mijn zus hadden we een vierlaagse citroenslachroomtaart het was echt heerlijk iets te machtig dat wel. dat klinkt ook lekker :D

slimiatje
03-04-2003, 23:11
Origineel gepost door mimi_tangaouia dat klinkt ook lekker :D ja toch er bestaat geen lekkerdere taart