Bekijk originele versie : de verschrikkelijke oorlog die zo snel mogelijk moet stoppen !!!
nadia_maroc662
03-04-2003, 21:57
INA LILAHI WA INA ILAJHI RAJOEN !!!!!!
:huil: :auw: :traan2: :schok: :(
assina88
06-04-2003, 16:06
he nadia
hoe gaat het??
waar gaat je discussie eigelijk over??
ma3a salaam!!
praatjes
06-04-2003, 18:54
Origineel gepost door Defender
Mee eens, maar aangezien die honden van de republikeinse garde vrouwen, kinderen, ziekenhuizen en moskeeen als schild gebruiken, duurt het wat langer. Maar houdt moed, irak zal bevrijd worden.
Irak zal bevrijd worden van duivelse figuuren zoals jij die niks geven om een leven. Ja ze zullen gauw worden geruimd net zoals het kippenpest 1100 per minuut. In dit geval Amerikanenpest.
Praatjes heeft praatjes die nergens op slaan hihih
nadia_maroc662
07-04-2003, 09:27
mogen allah die honden straffen !!! hoi anissa ;)
Moge Allah, die hond Saddam, straffen voor het feit dat hij zich niet overgeeft, en de schuld is dat NOG meer burgers oorlogsslachtoffer worden. Als hij zich overgeeft, dan houdt deze oorlog op.
Zelfkritiek
07-04-2003, 09:31
De oorlog zal ook heel snel afgelopen zijn! Hehehehehee
nadia_maroc662
07-04-2003, 09:36
dat denk ik niet bush en saddam zijn heel erg eigenwijs wat andere onschulddige mensen en kinderen het leven kost :(:(:(:(:(:(:( waar is de wereld in godsnaam mee bezig ?!?!?!?!? allah hoe akbar
Saddam kan de oorlog NU laten stoppen door zich over te geven. HIJ ALLEEN is verantwoordelijk voor de slachtoffers die nu nog vallen.
nadia_maroc662
07-04-2003, 09:44
dat vind ik niet want bush is helemaal geen lieverdje hij doet het alleen om saddam weg te hebben en voor de olie en om zijn pa te wreken want toen hij president was dit ook zijn voornamelijkste doel dus BUSH EN SADDAM zijn verantwoordelijk voor deze oorlog !
Op dit moment kan Saddam de oorlog stoppen door zich over te geven. Hij is toch al verloren. Als hij zich overgeeft, worden veel burgers gespaard.
En ja, Bush is ook een boef, maar Saddam heeft nu het lot van velen in de hand, middels zijn evt. overgave.
nadia_maroc662
07-04-2003, 09:51
in die zin van overgave van saddam heb je wel gelijk maar denk je nou echt dat saddam zich na al die jaren zich gaat overgeven ? ik denk het niet en ik denk ook dat als saddam gaat terugslaan gelijk veel onschuldide mensen het slachtoffer zijn
Ik denk ook dat Saddam zich niet zal overgeven. Hij zal eerder vluchten via het gangenstelsel onder Bagdad, en zijn soldaten verder laten vechten.
De onnodige doden zal hij moeten verantwoorden tegenover zijn God of zijn eigen geweten, als hij dat heeft.
nadia_maroc662
07-04-2003, 20:31
bush niet dan ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.