Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe gierig ben jij????

Pagina's : [1] 2 3

LZN
03-04-2003, 21:38

:D :D met eten????.

camiliaa
03-04-2003, 21:39
kifesh???? betalen voor een ander, hoeveel dat je eet, dat je helemaal niet eet wat ik snap je vraag nie :confused:

Hafsat
03-04-2003, 21:41
Origineel gepost door ouiam_tet1 :D :D met eten???? No way :kwaad: Niemand komt aan mijn eten, alles is voor mij :kwaad: :D :D :D

Fous
03-04-2003, 21:46
Nou ik deel atlijd als ik iets heb. Bv koop ik een twix en dan blijft er een klein ieniemienie stukje voor mij over omdat mijn klasgenoten meteen pakken waneer ik het aanbied. Ik vind het grof als je iets eet en je bied een ander niets aan.

slimiatje
03-04-2003, 21:47

doe ik heel makelijk :o

_h4T3d_sE7eN
03-04-2003, 21:52
don't f*ck with my food :kwaad:

camiliaa
03-04-2003, 21:54
mi twix est su twix :D :D al vreet je mn hand erbij op

Fous
03-04-2003, 21:55
Origineel gepost door camiliaa mi twix est su twix :D :D al vreet je mn hand erbij op :melig:

Meisje
03-04-2003, 22:03
wat dat betreft ben ik echt niet gierig Ik bied me vriendinnen altijd wat aan bv als we in de kantine zitten, ik kan dat niet eten en hun kijken nee ik ben NIET GIERIG :cola: -x-IkRaM :zwaai:

SweetRose
03-04-2003, 22:08
Hangt af van WELK eten :D:D

EMIEN
03-04-2003, 22:09
Ik ook nie....:D Maar ken een jongen..:eek: Bv ik koop een twix( ja sorry flour:D) weet je wat ie doet...? Gaat ie zo wijzen naar mn twix......:rolleyes: Ik weet dat hij een stukje wil, maar vraag het normaal dan met alsjblieft erachter:kwaad:....neej hij gaat zitten wijzen mt zn hoofd knikken, ik dan altijd wat is er......voel je je wel goed?:rolleyes: Soms pakt die piet gewoon,zomaar van mensen Dats toh geen respect:D.... Ik pak pas als me word aangeboden, :o.....

wafa_armani
03-04-2003, 22:11
Origineel gepost door EMIEN Ik ook nie....:D Maar ken een jongen..:eek: Bv ik koop een twix( ja sorry flour:D) weet je wat ie doet...? Gaat ie zo wijzen naar mn twix......:rolleyes: Ik weet dat hij een stukje wil, maar vraag het normaal dan met alsjblieft erachter:kwaad:....neej hij gaat zitten wijzen mt zn hoofd knikken, ik dan altijd wat is er......voel je je wel goed?:rolleyes: Soms pakt die piet gewoon,zomaar van mensen Dats toh geen respect:D.... Ik pak pas als me word aangeboden, :o..... how sweet ;) :)

Somaya_Riffia
03-04-2003, 22:11
[QUOTE]Origineel gepost door EMIEN [B]Ik ook nie....:D Maar ken een jongen.. Bv ik koop een twix( ja sorry flour:D) weet je wat ie doet...? Gaat ie zo wijzen naar mn twix..... Had ik ook een keer man :rolleyes: Het was dus pauze...en ik dacht :idee: eindelijk eten... Dus ik pak mijn broodje kaas en komt zo'n meisje dat ik ken voor me staan en roetssssssss weg was mijn kaas...zei ze:'Dat doe ik altijd hoor, vind je toch niet erg?' :rolleyes: Toen zei ik ook tegen haar ...'Je mag hem wel HELEMAAL hebben hoor :rolleyes: '

EMIEN
03-04-2003, 22:15
Origineel gepost door wafa_armani how sweet ;) :) Zo zijn we(de meeste tenminste) toch opgevoed :) Pas nemen als je word aangebode..:) En bij familie MOET je pakken als je wordt aangeboden...:D

EMIEN
03-04-2003, 22:16

Origineel gepost door Somaya_Riffia [QUOTE]Origineel gepost door EMIEN [B]Ik ook nie....:D Maar ken een jongen.. Bv ik koop een twix( ja sorry flour:D) weet je wat ie doet...? Gaat ie zo wijzen naar mn twix..... Had ik ook een keer man :rolleyes: Het was dus pauze...en ik dacht :idee: eindelijk eten... Dus ik pak mijn broodje kaas en komt zo'n meisje dat ik ken voor me staan en roetssssssss weg was mijn kaas...zei ze:'Dat doe ik altijd hoor, vind je toch niet erg?' :rolleyes: Toen zei ik ook tegen haar ...'Je mag hem wel HELEMAAL hebben hoor :rolleyes: ' :hihi: Dat is toh geen manieren....:) En dan die flauwe vraag, "vind je toch niet erg...?" Alleen omdat ze weet dat het niet echt normaal is...:D

Pagina's : [1] 2 3