Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : oef mannen!!!

Pagina's : [1] 2

Manal01
14-09-2005, 19:34

ja ik ga ook ff mijn hart luchten. misschien dat het de hormonen zijn, maar ik kan hem wel schieten :kwaad: meneertje zou naar zijn broer in brussel gaan omdat hij hem al een tijdje niet had gezien, dus ik zo van ok, als je maar om 5 uur vertrekt vanuit brussel. hij weet dat ik heel erg precies ben kwa afspraken maken en dat ik echt uit mijn slof schiet als hij zijn afspraak niet na komt. nou ik had hem dus gesms-t om 18.00 van kom je er zo aan, mis je en bla bla bla. meneertje reageerde niet :kwaad: na een half uurtje bel ik hem op. schijnt hij bij familie te zitten omdat ze hem hadden uitgenodigt. ik dus van ja dus, we hadden een afspraak had je niet ff kunnen bellen. nou na een lang verhaal kort te maken, ik ben echt furieus en zei weet je wat blijf maar lekker daar, je hoeft al niet meer te komen. :ego: 5 minuten geleden belde hij op om te zeggen dat hij al in de trein zit en over een uurtje bij me is. ik zo van je doet maar wat je wilt over een uurtje ben ik de deur uit en toen hing ik op :kwaad: pff wat hij kan kan ik ook. :ego: ik zit al de hele dag binnen omdat ik ontzettend misselijk ben, en wilde eigenlijk met hem ff gaan uitwaaien op scheveningen, maar dat kan ie vergeten. ik ga lekker zelf met een boek ff uitwaaien. hij kan de pot op. vinden jullie mij te hard want normaal reageer ik nooit zo, maar nu voel ik de rook gewoon uit mijn oren stomen. misschien ben ik gewoon heel geirriteerd door hormonen :maf2: maar dat haalt dat kwade gevoel niet weg :boos:

ZA3TAR
14-09-2005, 19:39
iedereen is vandaag boos of lijkt het alleen maar zo.... en nee het ligt niet aan je hormonen.......afspraak is afspraak ik kan daar ook zoooooo kwaad om worden :kwaad: .. hou je vooral rustig te veel stress is niet goed voor jou en je baby :kus:

Manal01
14-09-2005, 19:43
iedereen is vandaag boos of lijkt het alleen maar zo.... en nee het ligt niet aan je hormonen.......afspraak is afspraak ik kan daar ook zoooooo kwaad om worden :kwaad: .. hou je vooral rustig te veel stress is niet goed voor jou en je baby :kus: zeker volle maan ofso :o maar ja inderdaad afspraak is afspraak hij weet echt heeeeelllll goed dat ik daar boos om wordt, maar normaal schreeuw ik ff 5 min tegen hem en dan is het alweer goed, maar vandaag heb ik echt zoiets van ja dag je bekijkt het maar, je ga ff naar buiten en als hij thuiskomt dan ben ik weg. over 5 minuten bij jou? zou hij niet beter snel de trein nemen naar je broer en zijn afspraak alsnog nakomen :D? ???

Old_Oem_Ishaaq
14-09-2005, 19:58
Sorry maar ik vind het geen ruzie waard. We maken allemaal wel afspraken die we niet altijd kunnen nakomen. Hij is naar Belgie en familie heeft em uitgenodigd..je weet hoe Marokkanen kunnen doordrammen: nee wallah, je moet echt blijven blabla. Dus ik begrijp wel dat je een beetje teleurgesteld bent..maar ik zou er geen heisa van maken.

houda99
14-09-2005, 20:06

Misschien zijn het toch je hormonen hoor. Ik ben de laatste tijd ook zo. Ik wordt boos om de kleinste dingen. Normaal ben ik bijna nooit boos en is het altijd gezellig. Normaal vlieg ik mijn man in zijn armen als hij binnen komt of als ik binnen komt en begin lekker te babbelen. Maar de laatste tijd.............................................. ....... :( Zelfs ik wordt moe van mezelf

Atlas_Gebergte
14-09-2005, 22:29
Hey lieverd maak je niet druk het zijn de hormonen van je zwangerschap, en denk aan je baby lieverd. Ik zou niet boos zijn hoor, ga lekker het goed maken. Maar je man had je wel van tevoren moeten bellen dat zijn familie hem uitgenodigd had en dat hij later komt, dan zou je niet zo boos zijn denk ik hhahahahhaha.

laila00
14-09-2005, 22:39
ja ik ga ook ff mijn hart luchten. misschien dat het de hormonen zijn, maar ik kan hem wel schieten :kwaad: meneertje zou naar zijn broer in brussel gaan omdat hij hem al een tijdje niet had gezien, dus ik zo van ok, als je maar om 5 uur vertrekt vanuit brussel. hij weet dat ik heel erg precies ben kwa afspraken maken en dat ik echt uit mijn slof schiet als hij zijn afspraak niet na komt. nou ik had hem dus gesms-t om 18.00 van kom je er zo aan, mis je en bla bla bla. meneertje reageerde niet :kwaad: na een half uurtje bel ik hem op. schijnt hij bij familie te zitten omdat ze hem hadden uitgenodigt. ik dus van ja dus, we hadden een afspraak had je niet ff kunnen bellen. nou na een lang verhaal kort te maken, ik ben echt furieus en zei weet je wat blijf maar lekker daar, je hoeft al niet meer te komen. :ego: 5 minuten geleden belde hij op om te zeggen dat hij al in de trein zit en over een uurtje bij me is. ik zo van je doet maar wat je wilt over een uurtje ben ik de deur uit en toen hing ik op :kwaad: pff wat hij kan kan ik ook. :ego: ik zit al de hele dag binnen omdat ik ontzettend misselijk ben, en wilde eigenlijk met hem ff gaan uitwaaien op scheveningen, maar dat kan ie vergeten. ik ga lekker zelf met een boek ff uitwaaien. hij kan de pot op. vinden jullie mij te hard want normaal reageer ik nooit zo, maar nu voel ik de rook gewoon uit mijn oren stomen. misschien ben ik gewoon heel geirriteerd door hormonen :maf2: maar dat haalt dat kwade gevoel niet weg :boos: meid ik voel met je mee ik ben op dit moment ook :kwaad: en kan sommige mensen wel :auw:

kar1
14-09-2005, 23:32
Hahahahh, boze dag vandaag voor de meeste hier, Ik denk ook dat het je hormonen zijn hoor. Houdt hij er ook rekening mee?

LadyLo
14-09-2005, 23:50
Meid, waar maak je je druk om! Je moet je niet zo aanstellen. Als hij een paar uurtjes langer blijft dan afgesproken, dan is dat geen probleem, zelfs als hij niet belt. Ik vind het al aardig van hem dat hij een tijd met je heeft afgesproken. Dat hoeft hij geeneens te doen. Hij kan gewoon zeggen: ja ik denk dat ik dinsdagavond terugkom. Hoeft niet exact de tijd die jullie hebben afgesproken, hier zouden geeneens afspraken over gemaakt moeten worden, slaat nergens op, beetje overdreven. Zullen je hormonen denk ik zijn, of ben je altijd zo streng?? succes in ieder geval

UndercoverAngel
15-09-2005, 08:37
Meid het zijn gewoon de hormonen, maak je niet al te druk! :sjans: .:UcA:.

MarriedWoman
15-09-2005, 08:40
en jij bent zeker niet getrouwd? :rolleyes: Wallah illah, precies wat ik dacht ;)

UndercoverAngel
15-09-2005, 09:29
Met zo'n instelling zit je gegarandeerd heel vaak alleen thuis " Desparte Houswifes" tekijken .............. ;) Good Luck ... :goedzo: Afspraak = Afspraak ............... en daar moet men zich aan houden ...... Als Meneer aangeeft dat hij nog niet weet wanneer hij terigkomt :goedzo: ander verhaal ( met andere aanpak :stout: ) Meneer komt toch ook optijd op zijn werk ? :hihi: .:UcA:.

Sobe7
15-09-2005, 09:37
hhahahaha, het zijn de hormonen lieverd ... haal rustig adem in , en uit ;)

Manal01
15-09-2005, 14:56
bedankt voor jullie reacties damens, maar nu ik vandaag weer het stukje heb gelezen, denk ik toch echt wel dat het de hormonen zijn want ik herken mezelf dus echt niet terug in dat stukje. ja afspraak is afspraak dat heb ik hem ook vertelt maar dat ik erbij moest huilen alsof de wereld verging was mij dus nog nooit overkomen. :o dus hij zei al niks meer meskien, en haalde heel voorzichtig een doosje belgische bonbons te voorschijn. :o mmm als mijn zwangerschap zo zal verlopen dan zal hij het nog heel zwaar met me krijgen, maar ja, zal er wel bij horen :maf2:

Sobe7
15-09-2005, 14:58

:hihi: Bofkont bonbons lekkerrrrr :)

Pagina's : [1] 2