Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben jij wel eens gestalkt????

Pagina's : [1] 2

LZN
03-04-2003, 21:28

en hoe ben je van die persoon af gekomen??? :confused: :kwaad:.

Hafsat
03-04-2003, 21:30
Origineel gepost door ouiam_tet1 en hoe ben je van die persoon af gekomen??? :confused: :kwaad: Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :huil:

samira_el
03-04-2003, 21:30
Ik heb mijn broer er op afgestuurd

Nadia_
03-04-2003, 21:35
neej nog niet be3da:hammer:

Hafsat
03-04-2003, 21:38

Origineel gepost door ouiam_tet1 tell us damn ik word gek man :huiL: Nee, nee, nou oke dan :D Een meisje van school dacht grappig te zijn door mijn telefoonnummer aan een of ander psycho te geven :kwaad: Hij bleef maar bellen en bellen en ik bleef hem maar wegdrukken en wegdrukken, maar hij gaf niet op, op een gegeven moment ging hij mij ook aanspreken :eek: toen heb ik mijn broer erop afgestuurd :hihi: Opeens was hij verdwenen :hihi:

Nadia_
03-04-2003, 21:41
Origineel gepost door ouiam_tet1 ahahah iwa wees blij.... :( :D :D :giechel: iwa je bent be3da belangrijk voor iemand :D

Hafsat
03-04-2003, 21:43
Origineel gepost door ouiam_tet1 hahahah iwa deze stalker heb ik al 6 maanden... een ander nummer helpt niet ik weet niet wat ik moet doen man :confused: Wil je mijn broer lenen? :D Ben je zo van hem af :D

Hafsat
03-04-2003, 21:51
Origineel gepost door ouiam_tet1 hmm ik denk niet wat er iets helpt tegen deze gestoorde :kwaad: Sommige mensen zijn gewoon :maf: Ewa, meid, wat doe je eraan :( Het liefst zou je ze willen :auw: Trouwens, wat doet hij eigenlijk :confused:

Hafsat
03-04-2003, 21:58
Origineel gepost door ouiam_tet1 100 keer bellen op een dag soms wat zeggen soms alleen luisteren... bellen midden in de nacht, smsjes sturen die nergens op slaan... mij dronken bellen en zeggen dat het mijn schuld is omdat ik hem niet wil... hij geeft meisjes mijn nr en die moeten mij uitschelden :kwaad: ik heb tegen hem gezegd dat ik verloofd ben maar hij zegt "walah je zult zoo ongelukkig worden met hem, als je mij niet neemt zul je spijt krijgen voor de rest van je leven" ik ben echt boos :kwaad: Sooooo, 3la psycho :kwaad: Yep, een stalker dus en die meiden doen dat zeker maar al te graag :rolleyes: :kwaad: Ewa, kan je verloofde hem geen lesje leren :D

Ouidath
03-04-2003, 22:30
gewoon doen of je geinteresseerd bent en hem op je af laten knappen verzin gewoon bullshit over jezelf, doe alsof je ook zo een meid bent die schijt heeft aan de wereld. zo knapt hij misschien af. en als dat niet lukt moet je hem mij laten bellen want dan ga ik hem wat zeggen en dan gaat die gozer wensen dat ie nooit was geboren:D

Hafsat
03-04-2003, 22:34
Origineel gepost door ouiam_tet1 ehm ik heb geen verloofde :confused: dat is het probleem :( Just ignore him them, zolang hij alleen belt :rolleyes:

TwinkleEye_19
03-04-2003, 22:39
Origineel gepost door ouiam_tet1 en hoe ben je van die persoon af gekomen??? :confused: :kwaad: Ja, pffffffffff Zo vaak, als ik bijvoorbeeld ga winkelen, wordt ik van afstand achtervolgt, om te kijken waar ik woon.... Een had ik een stalker, die steed met de auto naar m'n school kwam en me in de gaten....maandenlang...:jammer: Ben er vanaf gekomen, door nooit hun richting op te kijken, er altijd voor gezorgd dat ik met een groep was en uiteindelijk naar een andere school gegaan... En nu heb ik m'n eigen auto en weinig tijd voor onzin dingen :D

The_Eyes
03-04-2003, 23:05
Origineel gepost door ouiam_tet1 hmm ik denk niet wat er iets helpt tegen deze gestoorde :kwaad: HAHAHAHAH wedden ik eet m op. huid en haar. zeg maar wanneer moet ik langs komen?

waddie
04-04-2003, 12:27
Origineel gepost door ouiam_tet1 hahahah iwa deze stalker heb ik al 6 maanden... een ander nummer helpt niet ik weet niet wat ik moet doen man :confused: Waarom stuur jij, je LOVERBOY er niet op af :hihi: :hihi: VIN....eeeeeeh VIN :giechel: help je vriendin die jou HAAT! :D :stout: :gniffel:

Pagina's : [1] 2