Bekijk originele versie : Hamas dreigt gaza te veranderen in gewapend fort.
soskuiken
14-09-2005, 18:44
http://newsfromrussia.com/images/newsline/hamas78.jpg
Hamas vows to bring down Israel converting Gaza into armed fort
13:02 2005-09-14
Hamas's rebels promise to turn Gaza into a huge armed camp devoted to digging Israel's grave, with tunnels, rocket attacks and a free flow of weapons and militants from Egypt.
"If Israel attacks the West Bank, we will fire rockets from here," thundered Hamas officer Abu Muad, bouncing his young son on his lap during a "victory parade" in the abandoned Jewish settlement of Kfar Darom in central Gaza.
Commanders from Hamas's Ezzedine al-Qassam Brigades armed wing spoke triumphantly of their post-Israeli withdrawal war strategy from the Gaza Strip.
They sketched out a vision of tunnels into Israel, regular rocket attacks on the Jewish state; a free flow of weapons and militants from Egypt; and constant smuggling to the West Bank.
They spoke of their determination to turn the strip of Mediterranean coast, home to 1.3 million people, into an armed camp intent on the destruction of the Jewish state with a Palestinian Authority powerless to stop them.
The movement, which Israel estimates counts 1,000 armed militants across Gaza and the West Bank, has been responsible for the majority of anti-Israeli attacks during the last five years of Middle East violence.
[b] We wachten af. wand dit zijn al 50 jaar de woorden van de arabieren rondom israel.
Hamas is schijnbaar vergeten dat als israel nog een keer aangevallen word,israel keihard terugslaat.
Hamas denkt blijkbaar dat israel bluft....Ik wens ze nog veel succes met hun grootpraat,maar het zal ze niet goed doen.
bron (http://newsfromrussia.com/world/2005/09/14/62862.html)
Einherjer
14-09-2005, 18:49
http://newsfromrussia.com/images/newsline/hamas78.jpg
Hamas vows to bring down Israel converting Gaza into armed fort
13:02 2005-09-14
Hamas's rebels promise to turn Gaza into a huge armed camp devoted to digging Israel's grave, with tunnels, rocket attacks and a free flow of weapons and militants from Egypt.
"If Israel attacks the West Bank, we will fire rockets from here," thundered Hamas officer Abu Muad, bouncing his young son on his lap during a "victory parade" in the abandoned Jewish settlement of Kfar Darom in central Gaza.
Commanders from Hamas's Ezzedine al-Qassam Brigades armed wing spoke triumphantly of their post-Israeli withdrawal war strategy from the Gaza Strip.
They sketched out a vision of tunnels into Israel, regular rocket attacks on the Jewish state; a free flow of weapons and militants from Egypt; and constant smuggling to the West Bank.
They spoke of their determination to turn the strip of Mediterranean coast, home to 1.3 million people, into an armed camp intent on the destruction of the Jewish state with a Palestinian Authority powerless to stop them.
The movement, which Israel estimates counts 1,000 armed militants across Gaza and the West Bank, has been responsible for the majority of anti-Israeli attacks during the last five years of Middle East violence.
[b] We wachten af. wand dit zijn al 50 jaar de woorden van de arabieren rondom israel.
Hamas is schijnbaar vergeten dat als israel nog een keer aangevallen word,israel keihard terugslaat.
Hamas denkt blijkbaar dat israel bluft....Ik wens ze nog veel succes met hun grootpraat,maar het zal ze niet goed doen.
bron (http://newsfromrussia.com/world/2005/09/14/62862.html)
Met een beetje tank en een paar vliegtuigen..blaas je dat fort zo naar de middeleeuwen.:banana:
gadotjien
14-09-2005, 20:43
Jezus die gasten zijn echt dom zeg!!! Krijgen ze na 38 jaren een deel van hun land terug gaan ze lopen dreigen, provoceren en raketten op Israel afschieten. Ik zou zeggen: ga je gang, voor je het weet wordt het hele gebied weer bezet. Sommige van deze lieden hebben echt geen hersenen.
Arme stakkers!!
janmetdepet
15-09-2005, 01:14
Denken waarschijnlijk dat ze het zelf veroverd hebben ...........
:traan1: :traan1: :traan1: Jemig, hoe kunnen jullie op dergelijke wijze posten over zoiets crucials als de belangrijke kruising waar de Palestijnen nu voor staan? Geen hart? Heeft iemand wel enig idee wat een "serious response" van Israel zou kunnen inhouden hierna, als het word aangevallen door die wezenlozen? En, hoeveel onschuldige mensen, zoals gewoonlijk het slachtoffer zullen worden omdat die halve garen iedereen met de rug tegen de muur duwen?
Word eens wakker allemaal!! We zijn hier allemaal mensen hoor, this is planet earth!!
:traan1: :traan1: :traan1: Jemig, hoe kunnen jullie op dergelijke wijze posten over zoiets crucials als de belangrijke kruising waar de Palestijnen nu voor staan? Geen hart? Heeft iemand wel enig idee wat een "serious response" van Israel zou kunnen inhouden hierna, als het word aangevallen door die wezenlozen? En, hoeveel onschuldige mensen, zoals gewoonlijk het slachtoffer zullen worden omdat die halve garen iedereen met de rug tegen de muur duwen?
Word eens wakker allemaal!! We zijn hier allemaal mensen hoor, this is planet earth!!
Ja meis het is voor jou heel belangrijk,maar voor de rest ver van hun bed en daar bij erg lang dradig ook denk ik,want hoe lang heeft dit nu geduurt 30 jaar,40 jaar.
Ik denk dat dit stilte voor de storm is.
Als het maar geen oorlog wordt.
Ja meis het is voor jou heel belangrijk,maar voor de rest ver van hun bed en daar bij erg lang dradig ook denk ik,want hoe lang heeft dit nu geduurt 30 jaar,40 jaar.
Ik denk dat dit stilte voor de storm is.
Als het maar geen oorlog wordt.
57 jaar :moe:
57 jaar :moe:
Veel te lang,moet nou maar eens over zijn daar :kwaad:
Maar het zal een stille hoop zijn denk ik.
Veel te lang,moet nou maar eens over zijn daar :kwaad:
Maar het zal een stille hoop zijn denk ik.
Volg het nieuws maar :moe: Kiezen voor geweld.... de verkeerde keus :moe:
Volg het nieuws maar :moe: Kiezen voor geweld.... de verkeerde keus :moe:
Ben ik helemaal met je eens,weet je die kids daar vinden dit allemaal gewoon ze groeien er mee op ik kan me dat echt niet voorstellen :kwaad:
En daar bij wat zullen die kids verschillen met onze kids het zijn terroristjes in de dop,ze hebben nooit anders gezien :traan1:
En dat is iets wat er gewoon is,verander dat maar eens bij kinderen lukt je nooit gaan weer 57 overeen denk ik. :jammer:
born_2_B_muslim
15-09-2005, 01:54
Waar Is Hezbollah Gebleven ??
Waar Is Hezbollah Gebleven ??
:giechel: :haha: Ben jij toch :stout: :stout:
born_2_B_muslim
15-09-2005, 02:00
:giechel: :haha: Ben jij toch :stout: :stout:hahaha . nee die ben ik niet :) Ik snap wel dat het soms confusing kan zijn :hihi:
hahaha . nee die ben ik niet :) Ik snap wel dat het soms confusing kan zijn :hihi:
No no dat niet geen confusing,maar ik weet het bijna zeker bollie :kus:
born_2_B_muslim
15-09-2005, 02:07
No no dat niet geen confusing,maar ik weet het bijna zeker bollie :kus:bijna is niet helemaal ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.