Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat kan ik doen tegen pluizig haar?

Pagina's : [1] 2 3 4

Nadia.
14-09-2005, 17:25

Salaam oe Alaikum... Ik draag sinds drie weken een hoofddoek en mijn haar wordt steeds meer onhandelbaar. Mijn haar is helemaal droog met gespleten en dode haarpunten als ik het weer afdoe. Ik was mijn haar 2 x per week met Fructis en Palmolive... Maar ik snap niet wat er mis gaat! :confused: Heeft iemand nog tips voor me? Wa salaam oe alaikum wr wb, Nadiyah

sara2000
14-09-2005, 17:28
ik heb ook dat probleem, het is echt verschrikkelijk :( zelf weet ik ook niet wat ik moet doen, maar hopen dat iemand het wel weet

Nadia.
14-09-2005, 17:36
Yeah Me To... Als je Sister Act gisteren of eergisteren hebt gezien... Nou ik kan je vertellen dat mijn haar er precies hetzelfde uitziet als die van Whoopi Goldberg daarzo

sara2000
14-09-2005, 17:41
:haha: ik heb het ook heel erg, en ik vind het jammer ik wil er echt wel wat aandoen dus als iemand tips heeft plaats ze dan hier ;)

Nadia.
14-09-2005, 17:46

Hellooooooooooooo! sara2000 and me are waiting for any tips... Come on, don't be shy! :P

sara2000
14-09-2005, 17:50
volgens mij lopen er veel rond met dezelfde haar als ons maar zijn ze gewoon verlegen :hihi: :regie: macha ik wacht op enkele tips

Nadia.
14-09-2005, 17:56
Ie wollah! Eh verotte poepbruine Marokkaanse kippen... Kja Sennie! (Ik ben ook Marokkaans, hoor! Don't worry!)

Melilia
14-09-2005, 18:15
Was je haar met Head and Shoulders en daarna met Zwitsal wasgel. En zoals Chebba Lady al zei eens per maand een haarmaskertje kan ook helpen. En oh jah je haar laten bijpunten dan ziet het er al een stuk gezonder uit maar dat had Chebba Lady ook al genoemd ;)

Braezy
14-09-2005, 19:14
Gebruik nooit Head &Shoulders als je pluizg haar hebt, dat brengt meer schade dan dat het goed doet, zelfde geldt voor Fructis, een shampoo met veel siliconen. Koop een goede shampoo en conditioner zoals bv Guhl of ga langs een kapper en laat je adviseren over een geschikt produkt voor jouw haar-type.

sara2000
15-09-2005, 20:37
hey bedankt voor de tips , ik had het zkers nodig , want mijn haar is onhandelbaar geloof mij, het is echt erg maar ik ben jullie zeer dankbaar :D

sahabi
15-09-2005, 23:10
Assalaamu aleikum, Heel simpel..na het wassen je haren beetje drogen...en daarna insmeren met olijfolie/mosterdzaadolie/amandelolie....goed met je vingers tot je hoofdhuid.... Beter dan die gel, wax etc. Tenminste dat denk ik... Onze lieve profeet sallahu 3alaihi wasallam deed elke nacht voor het slapen olie in zijn haar... Misschien heb je er iets aan... Ik ben wel een jongen, maar ja haar is haar toch? En dat van mij is ook niet zo kort... Salaam aleikum...

Farkoessa
16-09-2005, 10:45
ik heb ook alles geprobeerd, van olie tot wax... maar mijn haar blijft zo uit mijn hoofddoek komen :( http://www.stargirl.org/orak/bilder/frisyr1.jpg

Farkoessa
16-09-2005, 11:00
Assalaamu aleikum, Heel simpel..na het wassen je haren beetje drogen...en daarna insmeren met olijfolie/mosterdzaadolie/amandelolie....goed met je vingers tot je hoofdhuid.... Beter dan die gel, wax etc. Tenminste dat denk ik... Onze lieve profeet sallahu 3alaihi wasallam deed elke nacht voor het slapen olie in zijn haar... Misschien heb je er iets aan... Ik ben wel een jongen, maar ja haar is haar toch? En dat van mij is ook niet zo kort... Salaam aleikum... Wa3aleikom asalaam, Je moet wel weten dat mannenhaar niet hetzelfde is als vrouwenhaar. ALtans, als ik olijvenolie in mn haar smeer, dan wordt het alleen maar erger joh... Maar Gair InshaAllah.. Farkoessa

joepiee
16-09-2005, 11:47
ik heb ook alles geprobeerd, van olie tot wax... maar mijn haar blijft zo uit mijn hoofddoek komen :( http://www.stargirl.org/orak/bilder/frisyr1.jpg oli, wax etc is alleen om je haar te modelleren en niet om te verzorgen. gebruik hennaplus haarmasker (een wit potje). maak je haar nat doe masker erin. en pak een stuk plastic folie en wikkel dat om je hoofd (dit zorgt ervoor dat masker er goed indringt door de warmte die de folie dan afgeeft, doen de kapsters ook vaak). laaat het een half uur ering. en dan GOED uitwassen. doe elke week, bijv op zondag als je dan thuis blijft. heeel veel jojoba-olie (te verkrijgen bijv bij de Tuinen, jojoba is goed voor droog haar, olijfolie is eerder goed voor sterk haar). laat het goed in werken. lekker lang , 2 uurjtes ofzo. en dan uitwassen met een milde shampoo.

Nadia.
16-09-2005, 16:36

sahabi... bedankt voor je tip... maar ik gebruik nooit gel of wax, misschien een beetje brylcreem als het té onhandelbaar is (blauwe verpakking) maar voor de rest kam ik het gewoon en doe ik er niets bij. xxx

Pagina's : [1] 2 3 4