Bekijk originele versie : Vermoordt ze! Doodt ze in alle plaatsen overaal in de wereld..
Iraks garde hebben tussen de 230 en tweehonderd VS gedood tijdens gevechten bij de stad Najaf. Volgens militairen aan het front zou het werkelijke aantal nog veel hoger liggen. Aan Iraks zijde vielen 50 slachtoffers.
De gevechten rond Najaf, ongeveer 130 kilometer ten zuiden van Bagdad, waren volgens Iraks Garde de hevigste tot nu toe. VS misdadigers te voet bestookten gisteravond Iraks garde troepen onder meer met mortiergranaten.
De Iraakse staatstelevisie heeft in de loop van de ochtend haar uitzendingen hervat. De zender verdween na barbaars bombardementen vanochtend op Bagdad enige tijd uit de lucht. Boven het zuidelijke deel van de hoofdstad, waar het ministerie van Informatie en de staatstelevisie zijn gevestigd, stegen grote rookkolommen op.
De opmars van Amerikaanse en Britse grondtroepen uit het zuiden gestagneerd
door ongekend felle tegenstand van Iraakse heldhaftig eenheden. Bij alle steden gaan de gevechten nog steeds door. Nog geen een stad is in handen van de barbaren gevallen..
Heldhaftig groote leider Saddam Hoessein heeft Iraakse stammen en alle moslims in hele wereld opgeroepen de wapens op te nemen tegen de barbaren. Tegen de Saddam Fedajien zei hij in een aparte verklaring: 'Vermoordt ze! Doodt ze in alle plaatsen en op verschillende manieren overaal in de wereld.'
samira_el
03-04-2003, 20:53
Damnz...
Waarom plaats je dit?
Wat is je bedoeling hiervan?
Wil je gehoor geven aan deze roep ofso?
Origineel gepost door Soraya18 Geen van ons was erbij...Geen van ons kan oordelen naar de waarheidsfactor van een persbericht.Wees wijs, en laat je niks wijsmaken of een oor aan naaien door wie dan ook.
Hoe komt 't dat iedereen in 't westen gelooft dat SADDAM een duivel is?? ...bij al beschuldigingen was er niemand bij?!!!!!
Ga eens met gevluchte Irakezen praten, dan hoor je wat een lieverdje Saddam is.
Origineel gepost door an3sdej
Ga eens met gevluchte Irakezen praten, dan hoor je wat een lieverdje Saddam is.
je weet ook dat de gevluchte Irakezen koerden verzinnen er alles, om in westen te kunnen blijven..
wat een kinderlijke puberale reaktie weer zeg.
wat een kinderlijke puberale reaktie weer zeg.
Als dat zo is waarom blijft het IND mensen weigeren voor verblijfsvergunning??
Nee, Amazoeloe,
Niet door de VS aan de macht gebracht, maar wel een tijd door de VS in het zadel gehouden, toen hij in de koude oorlog de VS kon helpen tegen Iran en de USSR.
Ole_Guapa
04-04-2003, 22:36
Origineel gepost door najiimm
Heldhaftig groote leider Saddam Hoessein heeft Iraakse stammen en alle moslims in hele wereld opgeroepen de wapens op te nemen tegen de barbaren. Tegen de Saddam Fedajien zei hij in een aparte verklaring: 'Vermoordt ze! Doodt ze in alle plaatsen en op verschillende manieren overaal in de wereld.'
Wie moeten er nu allemaal dood?
De opdracht is niet helemaal duidelijk omschreven.
Bahjaouia
05-04-2003, 23:31
Origineel gepost door AceChilla Q
Van heb je deze betrouwbare informatie?
De Iraakse of Syrische staatstelevisie?
Als er 200 Amerikaanse soldaten zijn gedood zou dat echt wel bekend worden gemaakt. Net als de andere gedode soldaten bekend zijn gemaakt.
Wazzup :cool:
Wat een sarcasme zeg......Alleen de Amerikaanse televisie zegt de waarheid he......zoals ze ook de waarheid hebben gesproken over "het feit" dat ze het vliegveld van Bagdad hebben ingenomen....hahahha 3ella grap. Ze waren binnen en toen werden ze omsingeld en ingesloten door de heldhaftige Irakezen......wallahilla, ze mogen van mij nu dat vliegveld opblazen met al die soldaten erin :D :zwaai: Weer een paar minder
Bahja
.......Wat een sarcasme zeg......Alleen de Amerikaanse televisie zegt de waarheid he......zoals ze ook de waarheid hebben gesproken over "het feit" dat ze het vliegveld van Bagdad hebben ingenomen....hahahha 3ella grap. Ze waren binnen en toen werden ze omsingeld en ingesloten door de heldhaftige Irakezen......wallahilla, ze mogen van mij nu dat vliegveld opblazen met al die soldaten erin Weer een paar minder.......
hihihi, geloof jij die minister van voorlichting? Zag je vanavond niet hoe die Amerikanen door de aankomsthal van Bagdad airport rondliepen?????
Dat werd zeker in Hollywood opgenomen!!!!
Bahjaouia
05-04-2003, 23:41
Bahja
.......Wat een sarcasme zeg......Alleen de Amerikaanse televisie zegt de waarheid he......zoals ze ook de waarheid hebben gesproken over "het feit" dat ze het vliegveld van Bagdad hebben ingenomen....hahahha 3ella grap. Ze waren binnen en toen werden ze omsingeld en ingesloten door de heldhaftige Irakezen......wallahilla, ze mogen van mij nu dat vliegveld opblazen met al die soldaten erin Weer een paar minder.......
hihihi, geloof jij die minister van voorlichting? Zag je vanavond niet hoe die Amerikanen door de aankomsthal van Bagdad airport rondliepen?????
Dat werd zeker in Hollywood opgenomen!!!!
Ik kijk alleen naar de Arabische zenders, en daar is het nog niet geweest, ik heb namelijk geen vertrouwen in lkoeffara, ze hebben al zo vaak zoveel gefilmd. Net als die Irakezen die zich zogenaamd met witte vlaggetjes overgaven.....waren dat geen beelden van de eerste golfoorlog? :rolleyes:
Volgens mij is het erfelijk onder noord Afrikanen, dat complotdenken:<)
Bahjaouia
05-04-2003, 23:48
Volgens mij is het erfelijk onder noord Afrikanen, dat complotdenken:<)
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Volgens mij is het erfelijk onder de koeffara, dat konten.likken
Goh, jij bent toch een meisje? Mag jij zulke ..... taal uitslaan van Allah?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.