Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het levenloos zijn evenredig met het aantal berichtjes????

amianis
03-04-2003, 20:18

Spreekt voor zich toch: Stelling: Hoe levenlozer, hoe meer berichtjes gepost P.S.: Misschien volgt hier wel een Miss en Mister Pethetic op :D

SweetRose
03-04-2003, 20:22
Ik beken..buiten school en stage ga ik NERGENS naartoe.. Als ik thuis wat moet doen, doe ik het in een mum van tijd..zolang ik maar hierop kan komen.. Vroeger nam ik mijn tijd om in bad te gaan..Nu Duurt het nog geen half uur :( maar serieus..ik maak echt geen grapjes nu...:huil: Kwas bijna blijven zitten vorig jaar...omdat ik bekan ni leerde omdat ik constant hier zat..dit jaar heb ik mij ni meer laten pakken ;) :zwaai:

Cold_As_Ice
03-04-2003, 20:32
No way, hangt af van jaren lid

SweetRose
03-04-2003, 20:35
das ni waar thuglady. kheb mij hier aangemeld in febuari vorig jaar sindsdien zat ik ongeveer vier maanden lang aan een stuk opt internet lees EEN HALF UUR PER DAG..ik betaalde toen m'n internet PER UUR...:verdriet: MAAR IN JUNI KREEG ik ADSL en juli vertrok ik naar maghreb tot midden augustus..dan had ik herexamens ..dus ik moest leren..en kort daarnaa was het terug school en stage... Dus heeft nix met hoelang je lid bent ;) :zwaai:

slimiatje
03-04-2003, 22:58

het eerste

sahira
03-04-2003, 23:01
Origineel gepost door amianis Spreekt voor zich toch: Stelling: Hoe levenlozer, hoe meer berichtjes gepost P.S.: Misschien volgt hier wel een Miss en Mister Pethetic op :D ben ik totaal niet mee eens...waarom zou je een levenloos leven hebben als je je tijd hier verdoet op Yasmina?? Ik heb wel degelijk een leven NAAST yasmina just daarom vind ik het lekker om hier af en toe rond te huppelen..lekker lachen of afreageren...dat lucht wel eens op!

sahira
03-04-2003, 23:04
Origineel gepost door zin 'n midar Ik beken..buiten school en stage ga ik NERGENS naartoe.. Als ik thuis wat moet doen, doe ik het in een mum van tijd..zolang ik maar hierop kan komen.. Vroeger nam ik mijn tijd om in bad te gaan..Nu Duurt het nog geen half uur :( maar serieus..ik maak echt geen grapjes nu...:huil: Kwas bijna blijven zitten vorig jaar...omdat ik bekan ni leerde omdat ik constant hier zat..dit jaar heb ik mij ni meer laten pakken ;) :zwaai: zin 'n midar...jij bent tenminste eerlijk..ik ben weliswaar niet verslaafd zoals jij, maar ik kom hier regelmatig effe kijken...lezen..het valt de laatste tijd trouwens een beetje tegen hier... maar meid, effe serieus...verpest je studie a.u.b. niet..dat is yasmina ook al weer niet waard... ;)

SweetRose
03-04-2003, 23:11
Origineel gepost door sahira zin 'n midar...jij bent tenminste eerlijk..ik ben weliswaar niet verslaafd zoals jij, maar ik kom hier regelmatig effe kijken...lezen..het valt de laatste tijd trouwens een beetje tegen hier... maar meid, effe serieus...verpest je studie a.u.b. niet..dat is yasmina ook al weer niet waard... ;) Ik weet dat heus wel hoor sahira..maar toch..de aantrekkingskracht is groooooot en zeker als je geliefd bent...:o Nee serieus..ik kan er echt niets aan doen..er valt hier in mijn dorpje nix te doen..overal waar ik kijk..zie ik bejaarden..dus als ik moest kiezen tussen yasmina.nl of bejaarden bekijken...dan aub het eerste :rolleyes: :zwaai:

slimiatje
03-04-2003, 23:13
Origineel gepost door zin 'n midar Ik weet dat heus wel hoor sahira..maar toch..de aantrekkingskracht is groooooot en zeker als je geliefd bent...:o Nee serieus..ik kan er echt niets aan doen..er valt hier in mijn dorpje nix te doen..overal waar ik kijk..zie ik bejaarden..dus als ik moest kiezen tussen yasmina.nl of bejaarden bekijken...dan aub het eerste :rolleyes: :zwaai: zielig voor je.

sahira
03-04-2003, 23:16
Origineel gepost door zin 'n midar Ik weet dat heus wel hoor sahira..maar toch..de aantrekkingskracht is groooooot en zeker als je geliefd bent...:o Nee serieus..ik kan er echt niets aan doen..er valt hier in mijn dorpje nix te doen..overal waar ik kijk..zie ik bejaarden..dus als ik moest kiezen tussen yasmina.nl of bejaarden bekijken...dan aub het eerste :rolleyes: :zwaai: mmm..ligt eraan...als het leuke bejaarden zijn..nee grapje..is het echt zo erg daar bij jullie? Ik dacht dat ik zielig was maar jij...... :D

mimi_tangaouia
03-04-2003, 23:19
Ik ben het er niet mee eens De meeste berichten van mij die hier gepost zijn zijn allemaal onder werktijd gepost ik kan zoiets gewoon op me werk doen en mijn baas doet ook precies hetzelfde maar dan ergens anders dus ik ben het niet eens met deze stomme stelling Ik heb wel een leven :ego:

SweetRose
03-04-2003, 23:22
Zieliger dan hier kan niet...echt niet...:jammer: Soms heb ik zin om die gewoon één voor één neer te stompen..dan vallen ze en zijn ze dood...:D dan ben ik van hen af...maar pfff..leven is ni simpel hé..:verdriet: Dus waar ik ook naartoe ga..wat ik ook doe..ik kom automatisch hier heen.. :maf2: