Bekijk originele versie : Foetus vermoord door amerikaanse soldaat! ( Schokkende foto)
oem_mujahid2
14-09-2005, 12:42
Amerikaanse soldaten hebben een 40 jarige, 8 maanden zwangere Irakese vrouw neergeschoten vlak voor haar huis in Mosul. Hierbij kwam de foetus om het leven. De soldaten verlieten haar zonder medische hulp te verlenen. Buren hebben haar overgebracht naar het ziekenhuis. De vrouw heeft het overleefd maar de foetus kreeg een kogel door de borst die er uit zijn rug weer uit kwam en was overleed. :traan1:
bron at Tibyan
De foto van hieronder stond erbij,klik niet als je niet tegen bloed kan.Ik heb express een link gezet zodat diegene die het nie twillen zien niet ineens een bloederige foto zien.
http://img381.imageshack.us/img381/8527/z93840751gr.jpg
Ina lilahi wa ina ilayhi raji3oen... :traan1:
HoneyBee
14-09-2005, 12:46
La haoula walla kouata illa billah. Waar gaan we toch heen in deze wereld?
Ik heb er geen woorden voor.
Moge Allah deze moeder sabr geven, en haar samen met haar kind naar het paradijs brengen incha allah.
All_Star
14-09-2005, 12:48
traan1
Ina lilahi wa ina ilaihi rajihoen
La hawla wa laa qoewata illa bilaah... :jammer:
Ik kan niet tegen bloed, dus kijk ik maar beter niet....(maar ben aan de andere kant wel weer nieuwsgierig :o )
Ik doe het maar niet :moe:
miss_rif21
14-09-2005, 12:52
La hawla wa laa qoewata illa bilaah
Ina lilahi wa ina ilaihi rajihoen
oem_mujahid2
14-09-2005, 12:53
La hawla wa laa qoewata illa bilaah... :jammer:
Ik kan niet tegen bloed, dus kijk ik maar beter niet....(maar ben aan de andere kant wel weer nieuwsgierig :o )
Ik doe het maar niet :moe:
Ik kan ook niet zo goed tegen zulke fotoos maar deze valt op zich best wel mee,maarjah dat vind ik mischien vind een ander het vreselijk. Je ziet de baby met wat bloed erom heen. En de nageboorte volgens mij erbij. :(
OemAbdoellah
14-09-2005, 12:54
Vieze rot Amerikanen
Innaa Lilaahi wa inaa ilaajhi raji3oen
Ik kan ook niet zo goed tegen zulke fotoos maar deze valt op zich best wel mee,maarjah dat vind ik mischien vind een ander het vreselijk. Je ziet de baby met wat bloed erom heen. En de nageboorte volgens mij erbij. :(
Ik heb met mijn vingers voor mijn ogen heel voorzichtig gekeken, het valt wel mee idd.....
Inna lilaahi wa inna ilaajhi raji3oen... Moge allah die monsters straffen...
Amattallah
14-09-2005, 13:00
ALLAHU AKBAR
inna lillahi wa inna ilahim raji3oen.
Insha allah zal de babay en zijn moeder de paradijs van allah swt krijgen en zullen zij getuigen zegen die vieze vuile amerikkanen op de dag des oordeels.
:traan
Pipi1900
14-09-2005, 13:02
ooh wat erg...dit is toch niet normaal.... :jammer:
angelinamaroc
14-09-2005, 13:02
Ina lilahi wa ina ilayhi raji3oen...
een_marokkaanse
14-09-2005, 13:10
Ina lilahi wa ina ilayhi raji3oen... VReselijk!!!
Mysticalia
14-09-2005, 13:12
Inna lilah wa inna lilah raji3oun :(
Stomme klootzakken van Amerikanen :boos: Moge Allah swt hen vernederen met nog meer orkanen :boos:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.