Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dicht, Dichter, Dicht!

Pagina's : [1] 2 3

Cina
03-04-2003, 18:34

De verveling is weer toegeslagen... Voor alle dichtertjes onder ons...deze topic... Put inspiratie uit een inspiratiebron, en laat de woorden vloeien uit je handen... Dicht, dichter, dicht! ;)

EMIEN
03-04-2003, 18:37
Te veel druk...:eek: Zo kan ik niet werken:(

Cina
03-04-2003, 18:38
Dit gevoel. Ik voel me vol -vol leegte- Wie vult mijn hart Met vreugde... Ik heb gezocht -vond geen geluk- Alles wat ik aanraakte Raakte, stuk... Nu sta ik hier -gevuld met leegte- Aan het begin Van een nieuw einde...

Fous
03-04-2003, 18:41
Ik kan niet dichten :( als ik het probeer komt er alleen iets uit van de lucht is blauw en en zie je zelfs een simperl gedichtje kan ik niet maken

Chaimae
03-04-2003, 18:43

Ik ben bezig, bezig!!!:D

Cina
Origineel gepost door flour Ik kan niet dichten :( als ik het probeer komt er alleen iets uit van de lucht is blauw en en zie je zelfs een simperl gedichtje kan ik niet maken 9 maanden Lag het warm, Beschermd en veilig In het kloppend hart Het werd gevoed Door woorden En woordloze gedachten 9 maanden lang Toen het bijna op barsten stond Rijp was de wereld te zien Kwam het met een schreeuw ter aarde: Oefening baart kunst ;)

Dreamlover
Origineel gepost door flour Ik kan niet dichten :( als ik het probeer komt er alleen iets uit van de lucht is blauw en en zie je zelfs een simperl gedichtje kan ik niet maken ik kan ook niet dichten :( :o

EMIEN
03-04-2003, 18:44
Knippen, plakken :kwaad: Doe origineel:p:D

Cina
03-04-2003, 18:45
Origineel gepost door EMIEN Knippen, plakken :kwaad: Doe origineel:p:D Ik verzin het ter plekke monsieur...

SweetRose
03-04-2003, 18:45
Origineel gepost door Cina 9 maanden Lag het warm, Beschermd en veilig In het kloppend hart Het werd gevoed Door woorden En woordloze gedachten 9 maanden lang Toen het bijna op barsten stond Rijp was de wereld te zien Kwam het met een schreeuw ter aarde: Oefening baart kunst ;) is cool..en als je dat in vijf minuten uit je hoofd kan rammelen..bazzzz...:maf2:

Cina
03-04-2003, 18:47
Origineel gepost door zin 'n midar is cool..en als je dat in vijf minuten uit je hoofd kan rammelen..bazzzz...:maf2: Hihi :p Mijn hoofd is gewoon gevaarlijk :bril: :hihi:

EMIEN
03-04-2003, 18:47
Origineel gepost door Cina Ik verzin het ter plekke monsieur... :D Je suis un monsieur.........:o Yes :hihi:

SweetRose
03-04-2003, 18:48
Origineel gepost door Cina Hihi :p Mijn hoofd is gewoon gevaarlijk :bril: :hihi: :eek: Dus we moeten oppassen voor jou :D:D :maf2:

Fous
03-04-2003, 18:48
Origineel gepost door Cina 9 maanden Lag het warm, Beschermd en veilig In het kloppend hart Het werd gevoed Door woorden En woordloze gedachten 9 maanden lang Toen het bijna op barsten stond Rijp was de wereld te zien Kwam het met een schreeuw ter aarde: Oefening baart kunst ;) O my god heb je soms allemaal dansende woorden in je hoofd. Alles wat er bij jou mond uitkomt heeft een mooie en diepere betekenis.

Chaimae
03-04-2003, 18:50

Een traan verschool zich in mijn hart Een paar ogen zo mooi en zwart Kregen het voor elkaar om mijn hart te laten huilen Nou kan mijn traan zich nergens verschuilen Dus het zal langzaam verdwijnen tot er een nieuwe traan zal verschijnen :D

Pagina's : [1] 2 3