Bekijk originele versie : helpppp dames aub
hallo dames
ik was 12 dagen overtijd en ik ben vanochtend weer aan het bloeden maar ik begrijp het even niet dat bloed zit er rozig uit en is anders dan ongesteld zijn het heeft ook geen geur van ongesteldheid ik heb zaterdag een test gedaan maar dat was negatief dus ik weet nu niet wat ik moet doen ik denk dat ik wel naar de dokter ga omdat ik in mei een miskraam heb gehad maar heeft iemand dit ook gehad en wat is het dan????????
groetjes moi
tangia21
13-09-2005, 21:45
precies zelfde probleem :moe:........al 4 maanden :huil:
hallo dames
ik was 12 dagen overtijd en ik ben vanochtend weer aan het bloeden maar ik begrijp het even niet dat bloed zit er rozig uit en is anders dan ongesteld zijn het heeft ook geen geur van ongesteldheid ik heb zaterdag een test gedaan maar dat was negatief dus ik weet nu niet wat ik moet doen ik denk dat ik wel naar de dokter ga omdat ik in mei een miskraam heb gehad maar heeft iemand dit ook gehad en wat is het dan????????
groetjes moi
Mabroek...jij bent insha Allah zwanger!!!! ik had dat namelijk ook...ik was een aantal dagen overtijd... deed de test.. was negatief.. ik dacht oke ben niet zwanger..toen een paar dagen later kreeg ik een bloeding rozig net als jij en ik dacht nou ik zal wel ongi worden.. maar het ging na een dag weg.. en bleef weg alhamdolilah.. paar dagen later deed ik weer een test en deze keer was ie wel positief..
Ik had het voorgelegd bij de huisarst.. die bloeding die je hebt is een innestelingbloeding ik had toen via google het opgezocht en ik heb er heel veel info gekregen over vrouwen met soort gelijke ervarigen... toen was ik gerust gesteld...
inchallah dat ze zwanger is,ik heb die bloeding ook gehad en voor mij was het wel een miskraam het wil niet altijd zo zijn dat het een innestelingbloeding is.
Het enige was ze nu moet doen om zeker te zijn of ze wel of niet zwanger is is naar de huisarts of gynecoloog om bloed te prikken en een echo.
Dan is ze ook van die onzekerheid af.
:goedzo: ja dat is waar... wij zijn geen dokters... :o
achermijnpc
14-09-2005, 09:02
Mabroek...jij bent insha Allah zwanger!!!! ik had dat namelijk ook...ik was een aantal dagen overtijd... deed de test.. was negatief.. ik dacht oke ben niet zwanger..toen een paar dagen later kreeg ik een bloeding rozig net als jij en ik dacht nou ik zal wel ongi worden.. maar het ging na een dag weg.. en bleef weg alhamdolilah.. paar dagen later deed ik weer een test en deze keer was ie wel positief..
Ik had het voorgelegd bij de huisarst.. die bloeding die je hebt is een innestelingbloeding ik had toen via google het opgezocht en ik heb er heel veel info gekregen over vrouwen met soort gelijke ervarigen... toen was ik gerust gesteld...
hey meid ik heb ook een week en half geleden roos bloedverlies gehad, was echt heel lichtroos en daarna helemaal niets, ik ben nu al 8 weken verder van mijn miskraam en heb nog altijd geen ongesteldheid gezien en ook geen symptomen van een komende ongesteldheid.
raar hoor ik dacht altijd dat instellingsbloed bruin was, bruin, donkerrood bloed en deze was echt heel lichtroos en ook eenmalig, zo precies een klodder :o en dat was het.
achermijnpc
14-09-2005, 09:05
hallo dames
groetjes moi
he lieve schat ik hen op 26/07 een miskraam gehad en ik heb nog geen ongesteldheid gezien sinds dan, , en een week en half geleden heb ik roos bloed gehad, zo heel weinig en was ook heel lichtroos, was echt raar, ik heb ook zaterdag een test gedaan en die was negatief dus ik wacht het af.
dus het kan alles zijn meid.
achermijnpc
14-09-2005, 09:10
:hihi: ik werd echt misselijk ahaha
ja wie weet ruiken er sommige mensen aan,kan toch?
:maf:
:hihi: zal ik je eens zeggen mijn man weet meteen waneer ik ongesteld ben en wanneer niet, soms wil ik zehma liegen of dollen om de huwelijkste plichten te ontwijken :hihi: maar dan ruikt hij aan mijn nek en zegt je liegt.
hij beweert dat ik anders rijk als ik ongesteld ben en als ik het niet ben dan ruik ik anders, dan vraag ik stink ik ofzo :hihi: maar hij kan het niet uitleggen, hij zegt je ruikt dan gewoon anders, je hebt een andere geur dan normaal.
zehma hij wilt dat einstein uithangen met zijn theorie's :moe:
achermijnpc
14-09-2005, 09:57
:hihi: ik heb dit echt nooit meegemaakt.
ik vind mezelf zo vies als ik ongi ben,dus ga iedere dag douchen :rolleyes:
maar me man? die heeft dat volgens mij niet eens in de gate als ik het hem niet vertel.
ja echt raar :maf2: ik ga ook elke dag douchen enz, omdat ik me zo vies voel enz, iewww en toch weet hij het, vorige week zei ik heel serieus ik ben ongesteld, komt hij aan me ruiken (meestal aan mijn nek, haar :rolleyes: ) :kwaad: zegt hij heel seriues, waarom lieg je .
:kweetnie: ik heb een rare man :rolleyes:
islaamparel
14-09-2005, 10:03
ja echt raar :maf2: ik ga ook elke dag douchen enz, omdat ik me zo vies voel enz, iewww en toch weet hij het, vorige week zei ik heel serieus ik ben ongesteld, komt hij aan me ruiken (meestal aan mijn nek, haar :rolleyes: ) :kwaad: zegt hij heel seriues, waarom lieg je .
:kweetnie: ik heb een rare man :rolleyes:
:lol:
achermijnpc
14-09-2005, 10:15
hahaha wel grappig :hihi:
nu kun je nergens onderuit :nijn:
jah dat is zo erg :traan1: ik kan niet eens uit mijn huwelijksplichten komen door te liegen :hihi:
achermijnpc
14-09-2005, 10:20
kijk waar wij het over hebben :maf:
iwa ja ik ben de laatste tijd gek :hihi:
ik heb mijn man deze ochtend wakker gemaakt met hevige muziek van mezelf, ik was heel luid aan het zingen :maf: , mijn man wou me slopen deze ochtend, hij zegt dat ik de laatste tijd erg raar ben :hihi: , hij kon erna wel om lachen maar niet eerst voor hij zijn zegje heeft gedaan :hadj:
hey meid ik heb ook een week en half geleden roos bloedverlies gehad, was echt heel lichtroos en daarna helemaal niets, ik ben nu al 8 weken verder van mijn miskraam en heb nog altijd geen ongesteldheid gezien en ook geen symptomen van een komende ongesteldheid.
raar hoor ik dacht altijd dat instellingsbloed bruin was, bruin, donkerrood bloed en deze was echt heel lichtroos en ook eenmalig, zo precies een klodder :o en dat was het.
Innestelingbloeding kan roze of bruin zijn...dat roze is nog vers..en dat bruine is langer in je lichaam gebleven en later eruit gekomen...maar donkerrood had ik nog niet zelf meegemaakt.. je moet gewoon even afwachten en moge Allah (swt) jou het geluk van je leven geven :kus:
achermijnpc
14-09-2005, 11:23
er moet toch een reden zijn waarom je zo doet?
misschien je hormonen :hihi: dan moet hij maar eventjes sbar hebben hahahaha
hahhaha meskien ja dat zeker, want ik ben echt niet normaal soms ben ik heel hard aan het huilen en dan vraag ik me tussendoor af, waarom huil ik ook alweer :hihi:
ach ja ik denk dat ik ongesteld word of misschien is het raak :maf2:
Lieve lieve dames
bedankt allemaal voor jullie reacties en medeleving maar ik ben naar de dokter geweest en ik ben niet zwanger ik heb een hele heftige miskraam gehad in mei en dat speelt nog steeds met mijn lichaam het was een late ongi hmm vreemd maar goed hij is de dokter niet ik.
En voor de lollige personen onderons tuurlijk ga je je elke dag wassen als je ongi bent maar toen ik een miskraam had was het ander soort bloed als je ongi bent en als je ongi bent zit er een bepaalde geur aan en dat is niet vanwege te lang lopen met je maandverband maar het heeft gewoon een geur.
nou ik hou jullie wel op de hoogte
en succes voor de meiden die bezig zijn met het zwangeren hahah
ik vertelde me moeder vandaag dat ik ongi ben geworden gelijk van je moet tegen je man zeggen dat hij niet hard moet bonken nou ik zakte door de grond ik wist me geen houding aan te geven gatver om dat van je moeder te horen iewwwwwwwwwwww
groetjes
achermijnpc
15-09-2005, 08:42
Lieve lieve dames
bedankt allemaal voor jullie reacties en medeleving maar ik ben naar de dokter geweest en ik ben niet zwanger ik heb een hele heftige miskraam gehad in mei en dat speelt nog steeds met mijn lichaam het was een late ongi hmm vreemd maar goed hij is de dokter niet ik.
En voor de lollige personen onderons tuurlijk ga je je elke dag wassen als je ongi bent maar toen ik een miskraam had was het ander soort bloed als je ongi bent en als je ongi bent zit er een bepaalde geur aan en dat is niet vanwege te lang lopen met je maandverband maar het heeft gewoon een geur.
nou ik hou jullie wel op de hoogte
en succes voor de meiden die bezig zijn met het zwangeren hahah
ik vertelde me moeder vandaag dat ik ongi ben geworden gelijk van je moet tegen je man zeggen dat hij niet hard moet bonken nou ik zakte door de grond ik wist me geen houding aan te geven gatver om dat van je moeder te horen iewwwwwwwwwwww
groetjes
:hihi: wat raar over dat te late ongesteldheid, want ik had dat ook gehad en het was een druppel dus ik denk echt niet dat het ongesteldheid is geweest hoor en het is nog eens licht roos, vaag allemaal maar jah zoals je zegt de dokter zal het wel beter weten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.