Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn jullie al gegaan met je mannetje.

younnes
13-09-2005, 20:41

De romantische komedie Het Schnitzelparadijs van regisseur Martin Koolhoven heeft in vier dagen tijd meer dan 50.000 bezoekers getrokken. Het is de enige Nederlandstalige film die dit jaar in één weekend zoveel bezoekers heeft getrokken. De laatste Nederlandstalige productie die in de eerste vier dagen zoveel kaartjes verkocht, was Shouf Shouf Habibi!. Dat heeft distributeur Independent Films dinsdag bekendgemaakt. Het Schnitzelparadijs is een verfilming van de roman van Khalid Boudou over een jonge Marokkaanse Nederlander die een baantje neemt als afwasser in een wegrestaurant. Hier wordt hij verliefd op de knappe dochter van de eigenaresse, met alle gevolgen van dien. Het Snitzelparadijs -------------------------------------------------------------------------------- Release Date: September 8, 2005 Director: Martin Koolhoven Starring: Mohammed Chaara, Linda van Dijk, Bracha van Doesburgh, Yahya Gaier, Tygo Gernandt, Frank Lammers, Mimoun Oaissa, Mounir Valentn Genre: Comedy Trailer: Snitzelparadijs Plot: De jonge Marokkaan Nordip is net geslaagd voor zijn eindexamen met een ontzettend goede cijferlijst en ingeloot voor de studie medicijnen. Nordip's vader is trots op hem en heeft hoge verwachtingen. Maar Nordip wil helemaal niet aan de verwachtingen van zijn vader voldoen. Hij neemt stiekem een baantje als afwasser in hotel-restaurant 'De Blauwe Gier', de plek waar je terecht komt als je echt helemaal niks kunt. Daar wordt hij verliefd op serveerster Agnes en zij op hem. Ze beginnen in het geheim een relatie. Maar Agnes is het nichtje van de bazin en wordt geacht de Gier ooit over te nemen. Nordip en Agnes komen voor een belangrijke keuze te staan: zwichten voor de druk van hun omgeving of kiezen voor zichzelf en dus voor de liefde.

Sardina
13-09-2005, 21:03
mijn man en ik kunnen niet wachten om te gaan. we hebben tot nu toe geen gaatje gehad. maar gaan doen we zeker nog inchaAllah!

Nysha
13-09-2005, 23:05
ik was donderdag al geweest, niet met een man maar met vriendinnen:D en hij was kei leuk!

Juelz_Santana
14-09-2005, 02:25
mijn man en ik kunnen niet wachten om te gaan. we hebben tot nu toe geen gaatje gehad. maar gaan doen we zeker nog inchaAllah! vooral niet zeggen als jhe iets verboden gaat doen

younnes
15-09-2005, 13:30

Was het leuk?

serenity
15-09-2005, 13:33
Ik vond de film niks, geen verhaal, geen originaliteit. Alleen die Mimoun en Mo waren af en toe grappig met die typische irritante Marokaanse praatjes....:rolleyes: Het beste vond ik nog die Tygo, geweldig geacteerd!