Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Final Destination 2! Nu in de bioscoop!

Pagina's : [1] 2

LZN
03-04-2003, 17:12

Clear Rivers (Ali Larter) is de enige overlevende van de gebeurtenissen in FINAL DESTINATION. De Dood heeft al haar vrienden te pakken gekregen en Clear is er van overtuigd dat De Dood het nog steeds op haar gemunt heeft. Daarom verblijft ze vrijwillig in een psychiatrische inrichting, waar het relatief veilig is. Ze mogen denken dat Clear gek is, ze heeft wel degelijk gelijk. De Dood komt eraan, over de snelweg. Op die weg rijdt Kimberly Corman (A.J. Cook). In een visioen ziet ze dat er een lading boomstammen van een truck valt en dood en verderf zaait onder de vele automobilisten die erachter rijden. Ze blokkeert de weg en ziet het verschrikkelijke ongeluk inderdaad gebeuren. Ze heeft de levens gered van de automobilisten achter haar. Maar zo makkelijk laat De Dood zich niet aftroeven. De overlevenden zitten in de blessuretijd van hun leven, met De Dood op hun hielen. Ze moeten doen wat de overlevenden van de vliegtuigramp in FINAL DESTINATION niet lukte: in leven blijven. http://www.pathe.nl/gfx/filmfocus/7581.jpg Wie heeft hem gezien? .

Sjakie
03-04-2003, 17:22
3las kain shi traktatie oella..:D Al3afriet

CyberMujahida
03-04-2003, 17:25
ewa, natuurlijk reageerd er niemand aan je Lot proberen te ontsnappen, heb je ooit zoiets belachelijks gehoord?

Fous
03-04-2003, 17:29
Iek heb 'm geschien. Niet echt de moeite waard vond ik. Er was niet veel actie, ik viel bijna in slaap

Sjakie
03-04-2003, 17:33

Origineel gepost door MissOogappeltje Ik trakteer alleen mezelf! tentamens achter de rug! pffffffffffffffffffff*zucht* Ik wilde weetn of ie goed is! W8 je ff...kheb er mogge ook nog 1...en daarna ff relaxuh...:stout: Al3afriet

Sjakie
03-04-2003, 17:39
Origineel gepost door MissOogappeltje Is goed al3afriet maar neem je gezelschap zjeniya mee! :D Skoen had zjeniya 3awtanie? :confused: Al3afriet

Sjakie
03-04-2003, 17:42
Origineel gepost door MissOogappeltje qoelha le rasek! L3afariet li kajtsa7bo m3ahoem! ana ken tsa7eb m3a jnoen... 9oelli ma gad stena sjie 3lia :( Al3afriet

Sjakie
03-04-2003, 17:50
Origineel gepost door MissOogappeltje Safiet agoja rani nstenek! Atzji 7eta nta l six flags? Wallah mana3raft iella mashi...tawa7id ma bga ej dieni :( Safi...gadien mshiew mara el destination yek ;) Al3afriet

Sjakie
03-04-2003, 17:54
Origineel gepost door MissOogappeltje Safiet tafeqna! Walakien afspraak hoewa afspraak! Ola nzjbed lewden! :D La safie...iella tafeqna hadiek el hadra...ma gadien rad shie el hadra djalie Ana lewden djallie sgarien...:p Al3afriet

Pagina's : [1] 2