Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : aankomen tijdens zwangerschap

Pagina's : [1] 2 3

noelle
13-09-2005, 18:53

Hoeveel zijn de zwangere dames al aangekomen tijdens de zwangerschap? Ik las net dat je vanaf 27 weken 450 tot 500 gram per week aankomt :wow: aan het eind van mijn zwangerschap ben ik dan denk ik echt tonnetje rond :(

houda99
13-09-2005, 19:25
21 weken + drie dagen= 7 kilo extra

faizaatje79
13-09-2005, 20:25
21 weken + drie dagen= 7 kilo extra :goedzo: Netjes zeg... ik ben nu 6 en een halve maand en al 12 kilo bijgekomen :traan1:

een_marokkaanse
13-09-2005, 21:49
Ik ben 27 weken en 7 kilo bijgekomen. Ik weeg nu 59 kilo, heb nog nooit in mijn leven zoveel gewogen.

faizaatje79
13-09-2005, 22:00

Ik ben 27 weken en 7 kilo bijgekomen. Ik weeg nu 59 kilo, heb nog nooit in mijn leven zoveel gewogen. :( Pffffff hou op... je maakt me depri ;)

MarriedWoman
14-09-2005, 08:28
Ik ben nu 27 weken en 3 dagen zwanger en weeg nu 55 kg, voor de zwangerschap woog ik 52 kg.

een_marokkaanse
14-09-2005, 15:21
Ik ben nu 27 weken en 3 dagen zwanger en weeg nu 55 kg, voor de zwangerschap woog ik 52 kg. Zo! dan heb je waarschijnlijk geen grote buik. Als ik wijde kleren aan heb zie het het niet eens.

noelle
14-09-2005, 20:32
Ik ben nu 27 weken en 3 dagen zwanger en weeg nu 55 kg, voor de zwangerschap woog ik 52 kg. Ben je pas zo weinig aangekomen? ben je in het begin wat afgevallen of niet? Ik kom echt sinds ik zwanger ben alleen maar aan. ben al 10 kg zwaarder.... :(

noelle
14-09-2005, 20:33
Ik ben 27 weken en 7 kilo bijgekomen. Ik weeg nu 59 kilo, heb nog nooit in mijn leven zoveel gewogen. ik ken dat. ik weeg nu meer dan 60 kg. Ik heb ook nog nooit zoveel gewogen als ik nu weeg. Na de zwangerschap zal ik flink moeten trainen om weer om mijn oude 53 kg te komen

Atlas_Gebergte
14-09-2005, 20:58
ik ben 5 kilo aangekomen nog, woog eerst 50kg, nu 55kg heb wel een buikje die je heel goed kan zien, over 2 weken weer terug bij de vk en dan weer wegen.

Sibel_flower
14-09-2005, 21:34
ik ken dat. ik weeg nu meer dan 60 kg. Ik heb ook nog nooit zoveel gewogen als ik nu weeg. Na de zwangerschap zal ik flink moeten trainen om weer om mijn oude 53 kg te komen Selaam Als eerst gefeliciteerd allemaal dames met jullie zwangerschap... En meid noelle maak je geen zorgen alles wat je aankomt gaat heus wel naar de zwangerschap weg dat was tenminsten wel zo bij mij. Bij mijn eerste zwangerschap was ik 13 kilo aangekomen en na de zwangerschap verdween het ook allemaal. En nu ben ik weer zwanger ik ben nu 20 weken zwanger... Geniet er lekker van dames zoals mijn man altijd zegt een vrouw is als ze zwanger is op haar mooist...vinden jullie niet???? Sibel

Atlas_Gebergte
14-09-2005, 21:40
Selaam Als eerst gefeliciteerd allemaal dames met jullie zwangerschap... En meid noelle maak je geen zorgen alles wat je aankomt gaat heus wel naar de zwangerschap weg dat was tenminsten wel zo bij mij. Bij mijn eerste zwangerschap was ik 13 kilo aangekomen en na de zwangerschap verdween het ook allemaal. En nu ben ik weer zwanger ik ben nu 20 weken zwanger... Geniet er lekker van dames zoals mijn man altijd zegt een vrouw is als ze zwanger is op haar mooist...vinden jullie niet???? Sibel Groot gelijk meid :goedzo:

noelle
14-09-2005, 21:42
ik ben 5 kilo aangekomen nog, woog eerst 50kg, nu 55kg heb wel een buikje die je heel goed kan zien, over 2 weken weer terug bij de vk en dan weer wegen. moet jij telkens wegen bij de vk? Ik niet, ze wilde alleen bij de eerste afspr weten wat ik woog voordat ik zwanger werd en daar ben ik verder nog nooit gewogen....

noelle
14-09-2005, 21:44
Selaam Als eerst gefeliciteerd allemaal dames met jullie zwangerschap... En meid noelle maak je geen zorgen alles wat je aankomt gaat heus wel naar de zwangerschap weg dat was tenminsten wel zo bij mij. Bij mijn eerste zwangerschap was ik 13 kilo aangekomen en na de zwangerschap verdween het ook allemaal. En nu ben ik weer zwanger ik ben nu 20 weken zwanger... Geniet er lekker van dames zoals mijn man altijd zegt een vrouw is als ze zwanger is op haar mooist...vinden jullie niet???? Sibel Nou laat ik dat dan maar hopen. Maar eerlijk is eerlijk: Ik eet gewoon ook echt veel meer dan voorheen. Ik heb gewoon de hele dag door trek, niet normaal...en daar komen de kilo's ook wel vandaan..

Sibel_flower
14-09-2005, 21:54

Nou laat ik dat dan maar hopen. Maar eerlijk is eerlijk: Ik eet gewoon ook echt veel meer dan voorheen. Ik heb gewoon de hele dag door trek, niet normaal...en daar komen de kilo's ook wel vandaan.. Maar lieve noelle tuurlijk eet je meer, ik heb dat ook. Maar je kindje vergt ook veel van je. Tuurlijk eet je meer anders zit je door je reserves heen als je maar zorgt dat je gezond eet.. Daar let ik tenminsten op.. Sibel

Pagina's : [1] 2 3