Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Noesajbah

samira_el
03-04-2003, 16:26

Hierbij een staande ovatie voor jou :D Petje af zou ik zeggen als ik een pet op had :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :)

Noesajbah
03-04-2003, 16:28
Hoezo dat meid?? Noesje

Noa
03-04-2003, 16:28
Dat vind ik nou ook, ze is een meid die veel wijsheid bezit!! TbarkeAllah hlik meid!!

slimiatje
03-04-2003, 16:29
Origineel gepost door samira_el Hierbij een staande ovatie voor jou :D Petje af zou ik zeggen als ik een pet op had :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :) :hoedaf:

samira_el
03-04-2003, 16:30

Origineel gepost door Noesajbah Hoezo dat meid?? Noesje Gewoon de manier, hoe jij dingen overbrengt. luistert en leest.. Dat vind ik echt goed van je

Noesajbah
03-04-2003, 16:48
Zusters van me, ik wordt nou een beetje verlegen!! Maar zusters ik hou van jullie en van al die andere zuster en broeders en wil altijdhet beste voor hen! Ik wil slechts dat ze voelen wat ik voel!Een gevoel dat onbeschrijfelijk is en die zeldzaam is en die alles overtreft namelijk de liefde voor de ISlam en voor Allah swt en de rassoel sws! Ya zusters, ook ik was onwetend voor een lange tijd, nu nog steeds, want elke dag weer leer ik wat bij. Ik leefde maar ik wist niet waar ik voor leefde, ik wist dat ik moslim was. Maar waarom was ik moslim, maar nu ik daar ben achtergekomen. Wil ik meer en meer voelen , je voelt gewoon ZIjn aanwezigheid, je gaat je een heleboel dingen afvragen en je gaat een andere leven leiden. Want je zult erachter komen dat dit leven niets is. Het zal wel raar klinken, maar als je voelt wat ik nu voel dan zul je begrijpen wat ik bedoel. Het geloof maakt me sterk, Allah zegt me dat Hij swt altijd bij me is, ik begin nou dingen en mensen te missen zoals rassoel sws , vroeger zei ik dat ook maar dan alleen met mijn mond, maar nu spreekt mijn hart! Ik was toen teveel bezig met deze denja en nu tellen zelfs de piep kleine dingen mee. Zusters als jullie die liefde voelen zullen jullie er niet genoeg van krijgen . Want zie dze zuster die dag en nacht huilt omdat ze meer en meer wil! HEt is geen leugen zusters, het is de waarheid, ik weet nu pas wie ik ben en wat ik hier doe. Ik weet nou waar ik voor leef. Als ik naar de quraan luister of naar dehadith of verhalen over de sahaba , dan huilik van verdriet dat ik die tijd niet heb mogen meemaken. De tijd met rassoel, hoe ze streden voor dit geloof. Alles ik wil het meemaken, en zelfs nu in palestina en irak, ik wil hier niet alleen vanuit mijn huisje doe3a doen en huilen voor ze. Nee, ik wil ook met ze lijden, ik wil ook mijn sporen achter laten, ik wil HEM swt laten zien dat HIJ alles voor me is, want zusters op een gegeven moment zul je het gevoel hebben dat je HEm swt nooit genoeg bedankt! Want als je nagaat wat Hij swt je allemaal geeft, dat is te gek voor woorden en wat wij HEm daarvoor teruggeven!Nee, je zult meer en meer willen want je wilt voor altijd Zijn aanwezigheid voelen, Zijn liefde, daar heb je gewoon alles voor over! Zusters dit is mijn hart die nu spreekt en kan zo uren lang doorgaan en konden jullie mijn hart maar voelen, echt jullie zullen me begrijpen. Want het lijkt ongeloofwaardig maar het is zo en ik hoop insha allah dat er een tijd zal aanbreken dat jullie dat ook allemaal zullen voelen ínsha allah. Want ik zat laatst naar een verhaal te luisteren die over 3omar r.a en de rassoel sws. Nou de rassoel sws pakte de hand van 3omar en 3omar zei toen gelijk WALLAHI BA7IBBEK YA RASSOELLOE ALLAH. Soebhanallah. De rassoel pakte zijn hand alllen vast. meiden als je je gaat verdiepen in de islam dan zul je dat ook voelen en jullie zullen het massaal meevoelen en dan zul je zeggen jeetje dit is niets vergelene met deze hele denja en haar schoonheid! Noesje

samira_el
03-04-2003, 16:57
Origineel gepost door Noesajbah Zusters van me, ik wordt nou een beetje verlegen!! Maar zusters ik hou van jullie en van al die andere zuster en broeders en wil altijdhet beste voor hen! Ik wil slechts dat ze voelen wat ik voel!Een gevoel dat onbeschrijfelijk is en die zeldzaam is en die alles overtreft namelijk de liefde voor de ISlam en voor Allah swt en de rassoel sws! Ya zusters, ook ik was onwetend voor een lange tijd, nu nog steeds, want elke dag weer leer ik wat bij. Ik leefde maar ik wist niet waar ik voor leefde, ik wist dat ik moslim was. Maar waarom was ik moslim, maar nu ik daar ben achtergekomen. Wil ik meer en meer voelen , je voelt gewoon ZIjn aanwezigheid, je gaat je een heleboel dingen afvragen en je gaat een andere leven leiden. Want je zult erachter komen dat dit leven niets is. Het zal wel raar klinken, maar als je voelt wat ik nu voel dan zul je begrijpen wat ik bedoel. Het geloof maakt me sterk, Allah zegt me dat Hij swt altijd bij me is, ik begin nou dingen en mensen te missen zoals rassoel sws , vroeger zei ik dat ook maar dan alleen met mijn mond, maar nu spreekt mijn hart! Ik was toen teveel bezig met deze denja en nu tellen zelfs de piep kleine dingen mee. Zusters als jullie die liefde voelen zullen jullie er niet genoeg van krijgen . Want zie dze zuster die dag en nacht huilt omdat ze meer en meer wil! HEt is geen leugen zusters, het is de waarheid, ik weet nu pas wie ik ben en wat ik hier doe. Ik weet nou waar ik voor leef. Als ik naar de quraan luister of naar dehadith of verhalen over de sahaba , dan huilik van verdriet dat ik die tijd niet heb mogen meemaken. De tijd met rassoel, hoe ze streden voor dit geloof. Alles ik wil het meemaken, en zelfs nu in palestina en irak, ik wil hier niet alleen vanuit mijn huisje doe3a doen en huilen voor ze. Nee, ik wil ook met ze lijden, ik wil ook mijn sporen achter laten, ik wil HEM swt laten zien dat HIJ alles voor me is, want zusters op een gegeven moment zul je het gevoel hebben dat je HEm swt nooit genoeg bedankt! Want als je nagaat wat Hij swt je allemaal geeft, dat is te gek voor woorden en wat wij HEm daarvoor teruggeven!Nee, je zult meer en meer willen want je wilt voor altijd Zijn aanwezigheid voelen, Zijn liefde, daar heb je gewoon alles voor over! Zusters dit is mijn hart die nu spreekt en kan zo uren lang doorgaan en konden jullie mijn hart maar voelen, echt jullie zullen me begrijpen. Want het lijkt ongeloofwaardig maar het is zo en ik hoop insha allah dat er een tijd zal aanbreken dat jullie dat ook allemaal zullen voelen ínsha allah. Want ik zat laatst naar een verhaal te luisteren die over 3omar r.a en de rassoel sws. Nou de rassoel sws pakte de hand van 3omar en 3omar zei toen gelijk WALLAHI BA7IBBEK YA RASSOELLOE ALLAH. Soebhanallah. De rassoel pakte zijn hand alllen vast. meiden als je je gaat verdiepen in de islam dan zul je dat ook voelen en jullie zullen het massaal meevoelen en dan zul je zeggen jeetje dit is niets vergelene met deze hele denja en haar schoonheid! Noesje Jij hebt gewoon alles, wat een mens wensen kan.. Ik hoop dat je altijd zo blijven zult!! :Iluvu: :goedzo:

Noesajbah
04-04-2003, 12:45
Origineel gepost door samira_el Jij hebt gewoon alles, wat een mens wensen kan.. Ik hoop dat je altijd zo blijven zult!! :Iluvu: :goedzo: Moge het insha allah meer en meer worden en moge iedereen insha allah ook dit gevoel hebben, want als je het eenmaal hebt wil je het nooit meer kwijt. Noesje oe7ieboekie Fillah :Iluvu:

elhabiba
04-04-2003, 13:21
Origineel gepost door Noesajbah Zusters van me, ik wordt nou een beetje verlegen!! Maar zusters ik hou van jullie en van al die andere zuster en broeders en wil altijdhet beste voor hen! Ik wil slechts dat ze voelen wat ik voel!Een gevoel dat onbeschrijfelijk is en die zeldzaam is en die alles overtreft namelijk de liefde voor de ISlam en voor Allah swt en de rassoel sws! Ya zusters, ook ik was onwetend voor een lange tijd, nu nog steeds, want elke dag weer leer ik wat bij. Ik leefde maar ik wist niet waar ik voor leefde, ik wist dat ik moslim was. Maar waarom was ik moslim, maar nu ik daar ben achtergekomen. Wil ik meer en meer voelen , je voelt gewoon ZIjn aanwezigheid, je gaat je een heleboel dingen afvragen en je gaat een andere leven leiden. Want je zult erachter komen dat dit leven niets is. Het zal wel raar klinken, maar als je voelt wat ik nu voel dan zul je begrijpen wat ik bedoel. Het geloof maakt me sterk, Allah zegt me dat Hij swt altijd bij me is, ik begin nou dingen en mensen te missen zoals rassoel sws , vroeger zei ik dat ook maar dan alleen met mijn mond, maar nu spreekt mijn hart! Ik was toen teveel bezig met deze denja en nu tellen zelfs de piep kleine dingen mee. Zusters als jullie die liefde voelen zullen jullie er niet genoeg van krijgen . Want zie dze zuster die dag en nacht huilt omdat ze meer en meer wil! HEt is geen leugen zusters, het is de waarheid, ik weet nu pas wie ik ben en wat ik hier doe. Ik weet nou waar ik voor leef. Als ik naar de quraan luister of naar dehadith of verhalen over de sahaba , dan huilik van verdriet dat ik die tijd niet heb mogen meemaken. De tijd met rassoel, hoe ze streden voor dit geloof. Alles ik wil het meemaken, en zelfs nu in palestina en irak, ik wil hier niet alleen vanuit mijn huisje doe3a doen en huilen voor ze. Nee, ik wil ook met ze lijden, ik wil ook mijn sporen achter laten, ik wil HEM swt laten zien dat HIJ alles voor me is, want zusters op een gegeven moment zul je het gevoel hebben dat je HEm swt nooit genoeg bedankt! Want als je nagaat wat Hij swt je allemaal geeft, dat is te gek voor woorden en wat wij HEm daarvoor teruggeven!Nee, je zult meer en meer willen want je wilt voor altijd Zijn aanwezigheid voelen, Zijn liefde, daar heb je gewoon alles voor over! Zusters dit is mijn hart die nu spreekt en kan zo uren lang doorgaan en konden jullie mijn hart maar voelen, echt jullie zullen me begrijpen. Want het lijkt ongeloofwaardig maar het is zo en ik hoop insha allah dat er een tijd zal aanbreken dat jullie dat ook allemaal zullen voelen ínsha allah. Want ik zat laatst naar een verhaal te luisteren die over 3omar r.a en de rassoel sws. Nou de rassoel sws pakte de hand van 3omar en 3omar zei toen gelijk WALLAHI BA7IBBEK YA RASSOELLOE ALLAH. Soebhanallah. De rassoel pakte zijn hand alllen vast. meiden als je je gaat verdiepen in de islam dan zul je dat ook voelen en jullie zullen het massaal meevoelen en dan zul je zeggen jeetje dit is niets vergelene met deze hele denja en haar schoonheid! Noesje woellah heb kippevel gekregen van het lezen van je tekst... :Iluvu: allahjehdiena...

Noesajbah
04-04-2003, 13:30
Origineel gepost door elhabiba woellah heb kippevel gekregen van het lezen van je tekst... :Iluvu: allahjehdiena... Ya oegtie oe7iboekie Fillah, en dit is slechts een klein beetje van wat ik voel. het is gewoon onbeschrijfelijk. de islam is niet in woorden uit te drukken en ik wil zo graag dat iedereen dat ook voelt! Noesje :Iluvu:

elhabiba
04-04-2003, 13:31
Origineel gepost door Noesajbah Ya oegtie oe7iboekie Fillah, en dit is slechts een klein beetje van wat ik voel. het is gewoon onbeschrijfelijk. de islam is niet in woorden uit te drukken en ik wil zo graag dat iedereen dat ook voelt! Noesje :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: