Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jaloezieen heb jij er last van???

lady20
03-04-2003, 16:21

Hallo boys and girl van marok.nl hebben jullie wel eens last van jaloezieen maakt niet uit in wat voor form tell me al aboutt it!!!!!!! xxxxxies :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Anya
03-04-2003, 16:23
neen eigenlijk niet, ik heb zoiets van.... ik gun het niemand om mij jaloers te krijgen. En tot op heden is niemand daar in geslaagd :zwaai:

lady20
03-04-2003, 16:27
De reden waarom ik dit zeg is, ik loop vaak in de stad en dan zie ik die vuile blikken van meiden. Net of je door een vlees keuring gaat je wordt van top tot teen bekeken. Ik vind dat juist een compliment gewoon een teken dat ze graag naar me kijken!!!! xxxxies bedankt voor jullie reactie meiden xxx

slimiatje
03-04-2003, 16:27
nee heb er geen last van hou ook niet van jaloerse mensen

lady20
03-04-2003, 16:31

ooo hahaha

Anya
03-04-2003, 16:39
Origineel gepost door lady20 De reden waarom ik dit zeg is, ik loop vaak in de stad en dan zie ik die vuile blikken van meiden. Net of je door een vlees keuring gaat je wordt van top tot teen bekeken. Ik vind dat juist een compliment gewoon een teken dat ze graag naar me kijken!!!! xxxxies bedankt voor jullie reactie meiden xxx laat ze maar kijken, can't top you!!! :zwaai:

qwatra
03-04-2003, 16:42
ik zelf moet je weten, ik ben niet een type dat jaloers wordt, als ik iemand mooi vind, of haar kledingstyl mooi vindt dan zeg ik het haar gewoon, in mijn vriendenkring wordt dat altijd al zo gedaan, we zegge elkaar gewoon wat we leuk aan elkaar vinden, wie jaloerse trekjes krijgt vliegt er uit(geintje, maar zo zou het moeten zijn ) mijn zussen hebben wel al zulke dingen meegemaakt, tot ze der zelfs helemaal ziek van werden, ik zei het ze nog om bij me groepie te komen! xxxxxx