Bekijk originele versie : Een Lijst Voor Vrouwen Die Zwanger Willen Worden Insallah!
hamkakbiera
07-08-2007, 20:46
Wa 'alaykoem assalaam lieverd,
Naar jou vroeg ik net, elhamdulilah te lezen dat het weer goed gaat met jou :kus:. Elgayr fi ma igtarahu Allah ;).
Ben je al weer terug gaan werken?
Insha Allah blijft die trut weg, zo niet dan zit er alleen maar gayr in :)
Foccus je er niet op en dan zul je zien dat het vanzelf onverwachts komt :nijn:
Btw, ik zi vandaag op cd 55 wa elhamdulillah. Ik ga van 60 anders van 90 uit. Ik heb ook mijn afspraak verzet naar september i.v.m m'n nieuw baan.
nee, ik heb nog vakantie. insha allah lieverd, de drang naar een baby is gewoon te groot. het zou weer een enorme teleurstelling zijn. we hebben echt gewoon elke dag geklust. insha allah is het raak.
lieverd, zo'n lange cyclus?
ben je niet gewoon zwanger?
oem_mujahid2
07-08-2007, 20:46
salaam3alaikoem dames
Hoe gaat het met jullie?????
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :kus:
hamkakbiera
07-08-2007, 20:48
Ja ik zag het :sjans:
Spreek je amandeloogje nog?
Dina heeft een drukke dag vandaag, ze meldt zich zo insha Allah.
ja, af en toe op msn spreek ik haar.
ze zit in de helft van haar zwangerschap, elhamdoulah.
het gaat goed met haar.
ik ga snel wat te eten maken.
spreek jullie nog,
:sjans: beslama!! :zwaai:
moesliema
07-08-2007, 20:58
nee, ik heb nog vakantie. insha allah lieverd, de drang naar een baby is gewoon te groot. het zou weer een enorme teleurstelling zijn. we hebben echt gewoon elke dag geklust. insha allah is het raak.
lieverd, zo'n lange cyclus?
ben je niet gewoon zwanger?
Iwa geniet van je vakantie meid ;).
Insha Allah gayr meid, hoe groot je kinderwens ook is, het komt wanneer Allah swt ziet dat jullie er aan toe zijn ;). Heb sabr en insha Allah zullen jullie daarvoor beloond worden :kus:
M'n langste eenmalige cyclus was cd 90 vandaar dat ik daar ook vanuit ga ;). Ik ga niet van een zwangerschap uit, omdat ik me gwn goed voel, geen uitwijkingen of iets bijzonders.
salaam3alaikoem dames
Hoe gaat het met jullie?????
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :kus:
Wa 'alaykoem assalaam lieverd,
elhamdulillah en met jou en Moussie?
:sjans:
moesliema
07-08-2007, 20:59
ja, af en toe op msn spreek ik haar.
ze zit in de helft van haar zwangerschap, elhamdoulah.
het gaat goed met haar.
ik ga snel wat te eten maken.
spreek jullie nog,
:sjans: beslama!! :zwaai:
Ow ok, ze was na haar zwangerschap in eens foetsie. Ze liet niks meer van zich horen alhoewel ze dat beloofd had ;). Geef haar mijn salaam mocht je haar weer spreken en vraag of ze ff iets op de topic achter laat. Allah iejibha 'ala gayr. Moge Allah haar laatste loodjes ook vergemakkelijken, Amien.
Kook en eet ze meid, bsa77a :kus:
Insha Allah tot gauw,
Liefs :sjans:
Wa 'alaykoem assalaam ugti,
Elhamdulillah 'ala salamtuki :kus:. Ik mis Marokko :huil:
Gayr insha Allah, wacht nog een weekje en ga anders testen als het zich nooit voor heeft gedaan. Hopelijk heb je goed nieuws :)
Ik sta niet meer versteld van die ***Rosa, ze is in alles in staat :maf2:
Inderdaad, ik heb wel al een paar dagen de bekende ongesteldheidskrampen dus ik wacht nog even.....tante rosa is al ***, maar dan ook nog eens die krampen erbij, daar raak je helemaal :jammer: van!!! Maar alghair, alles komt van Hem af, dus alhamdoelilah!
Jammer dat je niet op vakantie naar marokko kan, insallah volgend jaar of gedurende het jaar......dat is nog het enige voordeel van kinderloos zijn, dat je wel flexibel met vakanties kan zijn!
babyvanbelisma
08-08-2007, 09:41
Salamu 'aleikum dames!
Oeh, wat een stilte de afgelopen dagen hier zeg! Ik ben lekker van mijn vrije dagen aan het genieten, maar ik wilde even een salaam komen geven aan jullie. Hoop dat alles goed is met jullie, met mij wel elhemdoelileh! Ben heerlijk aan het relaxen, en wat klusdingetjes in huis aan het doen. Maandag heb ik samen met mijn vader 500 kilo grof vuil in zakken gedaan en weggebracht, en nu is de tuin lekker leeg en gisteravond hebben we voor het eerst in de tuin gegeten!
Vandaag heb ik een "date" met mijn broertje, hij heeft een XBox 360 gekocht en ik heb beloofd dat ik zou komen om een spelletje ermee te spelen :D
Nou, ik kom wel weer eens kijken morgen of vanmiddag. Dikke kus, en hvjullie omwille van Allah mijn zusters!
:zwaai:
wa aleikum salam wa ra7matoollaah!
Hoe is het met je klokkie, dus je hebt heerlijk genoten
van je vakantie!
Ja er zijn er een paar met vakantie en een paar zijn
een weekje weg enz.
Macha allah dus het kan zijn dat je incha allah zwanger
bent? Mijn cyclus was met de vakantie juist een week
eerder. En ja het kan zijn dat je cyclus wat in de war is en
je menstruatie toch nog op gang komt.
Voel je wat bepaalde kenmerken, voel je je anders?
Moge Allah swt jou en ons incha allah allemaal snel verblijden met
een wondertje! :)
Selaam imana,
Het gaat goed, alhamdoelilah. Weet je, van alle landen is marokko het enige land waar ik altijd volledig tot rust kom, ondanks dat het daar zo druk is. Maar toch geeft het me een rustig gevoel als ik er ben! En voel me weer helemaal bijgekomen als ik hier terug ben, al hamdoelilah!
Ja, ik wacht nog en durf niet te testen. Ik zit vandaag op dag 28 en nog steeds niets. Naast ongesteldheidskrampen heb ik eigenlijk helemaal geen symptomen, dus ik ga er nog vanuit dat Tante Rosa gaat komen, maar insallah niet! Wat mij betreft hoeft ze niet te komen :lekkerpuh !!!!
Amin op je dua voor ons allemaal!!! :banana:
salaam mijn schatjes hoe is het met jullie ?
sorry dat ik een tijdje niet geweest ben maar had het druk,druk,druk.
is er iemand nog zwanger geworden??
kokkie inchaallah ben je zwanger, wacht zoiezo nog 2 dagen dan kan je pas testen .
imana hoe is het met je ?
hamka van me ,sorry lieverd heb je die dag niet gebeld omdat ik niet thuis ben ik ga vaak weg en laatste tijd was ik ook echt heel druk.
ben je nu thuis ? of op je werk?
marisah hoe is het met je zwangerschap?
cryangel is zeker nog in de ardennen of niet ?
bvb fijne dag met je broertje en geniet van je vrije dagen.
koutar lieverd hoe is het met je ? hoe is het met de rest van de dames
moeslima hoe was het zaterdag eindelijk je schatje in je armen yek.
nou dames met mij gaat het niet zo veel stress, waarom weet ik zelf ook niet ben echt aan vakantie toe, had gisteren weer last van hyperventilatie zomaar uit het niets, dus dat betekent of mijn lichaam is kapot moe, of ik denk onbewust ergens toch over na.
echt ik heb zoveeeeeeeeeeeeeeeeel aan mijn hoofd waarom weet ik zelf eigenlijk niet .
mis ook mijn ouders heel erg, maar inchaallah komen ze eind september terug dan zijn ze 3 maanden weggeweest.
weet je wat het ook is, ik heb het hier echt heel goed in belgie ik zou hier niet wegwillen maar als ik af en toe aan mijn ouders denk lijkt het alsof ik ze in de steek heb gelaten ze zijn nog zwak en ziekjes.
mijn zus draait daar nu voor alles op terwijl ze kinderen heeft zij heeft zelf weinig tijd voor haar eigen gezin, daarom soms denk ik dat we toch terug moeten gaan alleen voor mijn ouders.
het blijft malen in mijn hoofd, pffffffffffffffffffffff en andere dingen allemaal maar jah hmdl.
wa aleikom salaam lieverd
Elhamdulillah!
Ja ik precies wat je bedoelt met tot rust komen in marokko,
je denkt helemaal niet meer aan Nederland en er bestaat
gewoon géén stress daar :cool:
Maar naar welke landen ben je dan nog meer geweest
als ik vragen mag, het leest alsof je veel landen hebt
bezocht!
Wacht nog maar even met testen, dat je over een
paar dagen, misschien volgende week een testje kunt doen
als je menstruatie ondertussen niet op gang is gekomen,
incha allah komt deze niet!!
Améén! yarabi rezaqna kolsi bel oulad incha allah! :banana:
Ik ben tot nu toe alleen nog maar in belgie (ardennen), dubai, turkije en natuurlijk marokko geweest. Dus het valt wel mee, insallah gaan we volgend jaar naar egypte of maleisie want ieder jaar marokko is wel iet te prijzig.....:D . Het is ontspannend maar ook de euros/dirhams raken er snel doorheen!!! In ieder geval veel sneller dan bij de andere landen....maar het is het ook wel waard!
Ik ga overigens morgen naar Turkije voor twee weken. Maar dat is dan ook de laatste vakantie van dit jaar want dan zijn onze centjes echt op. We hebben maar besloten om zoveel mogelijk van de ( voornamelijke islamitische ) landen te zien zolang we dan toch nog geen kids hebben!! :D !!
Ik wacht nog even met testen, mijn ongesteldheidskrampen zijn nu wel minder, ik voel ze eigenlijk bijna helemaal niet meer. Maar ik ben nog te bang om te testen, vanwege de teleurstelling....:( . Dus misschien volgende week insallah, als ik de kans krijg zal ik je (en de rest ook) zeker vanuit turkije op de hoogte houden, insallah!
Boussa, wassalaam!
kokkie inchaallah ben je zwanger, wacht zoiezo nog 2 dagen dan kan je pas testen .
hamka van me ,sorry lieverd heb je die dag niet gebeld omdat ik niet thuis ben ik ga vaak weg en laatste tijd was ik ook echt heel druk.
nou dames met mij gaat het niet zo veel stress, waarom weet ik zelf ook niet ben echt aan vakantie toe, had gisteren weer last van hyperventilatie zomaar uit het niets, dus dat betekent of mijn lichaam is kapot moe, of ik denk onbewust ergens toch over na.
echt ik heb zoveeeeeeeeeeeeeeeeel aan mijn hoofd waarom weet ik zelf eigenlijk niet .
mis ook mijn ouders heel erg, maar inchaallah komen ze eind september terug dan zijn ze 3 maanden weggeweest.
weet je wat het ook is, ik heb het hier echt heel goed in belgie ik zou hier niet wegwillen maar als ik af en toe aan mijn ouders denk lijkt het alsof ik ze in de steek heb gelaten ze zijn nog zwak en ziekjes.
mijn zus draait daar nu voor alles op terwijl ze kinderen heeft zij heeft zelf weinig tijd voor haar eigen gezin, daarom soms denk ik dat we toch terug moeten gaan alleen voor mijn ouders.
het blijft malen in mijn hoofd, pffffffffffffffffffffff en andere dingen allemaal maar jah hmdl.
Ach meisje toch, je moet echt nodig bijkomen!!! Je klinkt inderdaad gestressed en probeer het allemaal een beetje van je af te zetten!!! Zet je prioriteiten op een rijtje en denk aan 1 ding tegelijk!
Misschien een weekje vakantie of lang weekendje ertussen uit gaan een idee???
Enne, stress is niet goed voor het zwangeren, dus:rolleyes:
Succes in ieder geval, insallah komt alles goed! Dat komt het altijd, echt waar met de hulp van Allah swt, insallah!!!
Wassalaam
oem_mujahid2
09-08-2007, 19:50
salaam lieve dames,
Hoe gaat het hier??
Dina doe rustig aan meid en stress niet teveel :kus:
Kokkie spannend hoor, insha Allah zal het raak zijn voor je!! Lekker dat je op vakantie naar turkije gaat, geniet ervan!!
Hoe gaat het met de rest?
Moeslima, marisah, bvb, imana, fatt, hamkabiera, CryAgnel en de rest waar ik nu even niet op kan komen hoop dat alles goed met jullie allen gaat.
De 16e is mijn NOD dus nog even geduld, maar denk dat ik ongi word want heb nu al buikpijn, maar ja walhamdoelilah alles op zijn tijd.
xxxx veel liefs oum
hamkakbiera
09-08-2007, 20:43
salaam lieve dames,
Hoe gaat het hier??
Kokkie spannend hoor, insha Allah zal het raak zijn voor je!! Lekker dat je op vakantie naar turkije gaat, geniet ervan!!
Moeslima, marisah, bvb, imana, fatt, hamkabiera, CryAgnel en de rest waar ik nu even niet op kan komen hoop dat alles goed met jullie allen gaat.
De 16e is mijn NOD dus nog even geduld, maar denk dat ik ongi word want heb nu al buikpijn, maar ja walhamdoelilah alles op zijn tijd.
xxxx veel liefs oum
essalaam!
elhamdoulah gaat heel goed met mij. Stress is nu zo goed als zeker volledig weg, en guess what?
ik voel mijn eisprong, ... nu pas,
ik dacht dat die allang voorbij was.
nu ik me een beetje heb kunnen ontspannen, voel ik heel sterk de eisprong, en heb ook veel slijmverlies (hashakoum)
insha allah ben je zwanger.
Dag lieve schat,
lieverd, je zat met een verhuis, natuurlijk dat je het druk hebt. doe alles rustig aan, schat, niets overhaasten.
Wat betreft je ouders, lieverd, mijn ouders zijn niet eens oud, en wonen maar 10 minuten ver van mij, en ik voel me altijd schuldig dat ik er niet ben voor hen.
Misschien is het ook omdat ze in Marokko zijn, dat je hen zo erg mist, dat je je zo slecht voelt, en schuldig.
Je bent naar België verhuisd om tot rust te komen. denk momenteel maar aan niets.
love you!
salaam lieve dames,
Hoe gaat het hier??
xxxx veel liefs oum
Aleikum selaam,
Amin, insallah zal het voor jou en alle andere lieve dames hier snel raak zijn en worden we allemaal beloond met een klein schatje!
Insallah wordt je niet ongesteld en blijft tante Rosa lekker weg voor je!!!!
Wassalaam
nariman83
09-08-2007, 22:56
hoi,
Ik ben een jaar en twee maanden getrouwd heb nooit de pil genomen omdat we heel graag kinderen wilden. ik zag de topic staan en las een paar verhalen van jullie, maar bij wie kan ik nu terecht voor advies en beetje raad over zwanger worden.
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.