Bekijk originele versie : shoppen shoppen shoppen :D
MoCrOcHiCa
03-04-2003, 15:57
Wanneer ik me een beetje down voel en geld heb :D ga ik shoppen en alles is weer goed,
hebben jullie dta nou ook meiden, na een mega vette leuke aankoop is heel je dag weer goed :D
ik geef toe ik ben verslaafd aan geld uitgeven maar jah :rolleyes:
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
Wanneer ik me een beetje down voel en geld heb :D ga ik shoppen en alles is weer goed,
hebben jullie dta nou ook meiden, na een mega vette leuke aankoop is heel je dag weer goed :D
Ja, dan voel ik mij gelijk weer goed :D
Vooral als ik tassen en schoenen heb gekocht :Iluvu:
slimiatje
03-04-2003, 15:59
ja voel ik me helemaal fine daarna :D
Itsjustme
03-04-2003, 16:00
ja heerlijk toch!!
samira_el
03-04-2003, 16:00
Bij mij is het
wanneer ik geld heb ga ik shoppen
down of niet :D
MoCrOcHiCa
03-04-2003, 16:02
neey tassen koop ik nauwlijks, maar schoenen :verliefd: heb die puntschoenen in alle kleuren vandaag heb ik ze in het wit gehaald :D
h&m is mijn number one winkel, omdat ik een hoofddoek draag wil ik mijn kleding er goed mee combineren en daar kun je dus de vestste lange kleding kopen
heb vandaag een heel mooi beige jurkje met allemaal kraaltjes erop gekocht voor op een broek, :D :D
Origineel gepost door Hafsat
Ja, dan voel ik mij gelijk weer goed :D
Vooral als ik tassen en schoenen heb gekocht :Iluvu:
hahaha enjoy de club
ik heb ook al zo een schoenen en tassen verslaafing ziekelijk gewoon maar wel leuk hihi
xxxies :zwaai:
nour_el_3oejoen
03-04-2003, 16:05
ben niet zo verslaafd aan shoppen...maar als ik een keer ga koop ik me blut...:(.....................:D
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
neey tassen koop ik nauwlijks, maar schoenen :verliefd: heb die puntschoenen in alle kleuren vandaag heb ik ze in het wit gehaald :D
h&m is mijn number one winkel, omdat ik een hoofddoek draag wil ik mijn kleding er goed mee combineren en daar kun je dus de vestste lange kleding kopen
heb vandaag een heel mooi beige jurkje met allemaal kraaltjes erop gekocht voor op een broek, :D :D
Die beige jurk heb ik ook, we kunnen onze slag slaan bij H&M :D
Lady20 :goedzo: echt bij elke outfit andere schoenen en tas :D
MoCrOcHiCa
03-04-2003, 16:09
haah hafsat was egt helemaal verliefd op die jurk, bij ons in breda ben ik denk ik de eerste die hem heeft gekocht, bijna niemand heeft hem maar ik zag hem en rekende hem meteen af , dat was gewoon DE JURK :D
en nu ben ik blut :rolleyes:
Meryam20
03-04-2003, 16:11
En ik maar denken dat ik de enige was :rolleyes:.
Ik heb ook zo een tassen en schoenentik!!! Niet normaal gewoon. Bij iedere outfit een andere tas en schoenen. Mijn moeder meskiena wordt er gek van. Ze zegt altijd dat ik me eigen tassen/schoenen winkel kan beginnen. :D
H & M vind ik ook geweldig. Ontzettende leuke kleiding, vooral de collectie die ze nu hebben met die marokaanse eigenschappen!!! En die beige jurk hebt ik ook, solly!!!:o Maar hij is ook ontzettend leuk!!! Heb echt zin om weer te gaan winkelen. :D Even wachten op me salaris!!!! :rolleyes: ;)
Origineel gepost door Hafsat
Die beige jurk heb ik ook, we kunnen onze slag slaan bij H&M :D
Lady20 :goedzo: echt bij elke outfit andere schoenen en tas :D
ja dat heb ik nou ook echt erggewoon maar waarom zou je het niet doen als het geld er is ja toch je werkt niets voor niets.
wat ik ook erg heb is riemen de leukste gekste riemen.
toevallig heb ik vorige week een paar punters gekocht open schoenen met een enkel bandje voor de zomer echt leuk!!!!!!!! :verliefd: :verliefd: :verliefd: :verliefd: :verliefd:
MoCrOcHiCa
03-04-2003, 16:22
oefff mensen heeft iedereen die jurkje opeens :D
het is wat eeey, hij was ook zoooooo leuk dus ik snap het wel :p
jullie werken teminste, ik profiteer van mijjn ouders :D, zo kan het ook tog
maar jah, ik ga dus egt niet meer na de stad anders krijg ik alleen maar huilbuien omdat ik niks meer kan kopen, :tranen:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.