Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : spijt en nog eens spijt

MarocRose
12-09-2005, 21:26

ik heb de afgelopen week iets heel erugs gedaan ik ben namelijk weglopen ik had geen zin meer in het leven ik ben me moeder kwijt geraakt en me tante die ik als moeder beschouwde is in marokko gaan wonen en toen besloot ik om weg te lopen niet dat het iets heeft geholpen maar ik moest gewoon nadenken en ik heb spijt maar ik heb nu bedacht ik ga voor een paar maanden naar marokko bij me lieve tante maar ik weet het niet hoe ik het moet doen want ik ben pas 17 en ik heb hier school enzo maar jah als ik echt wil veranderen want ik heb er echt spijt van en me vader komt morgen thuis want die was me tante gaan brengen naar marokko en hij weet van niks dus ik weet niet hoe ik het hem moet uitleggen want ik was 2 dagen weggeweest zonder iets van em te laten horen maar wat vinden jullie hier nou van zouden jullie het zelfde doen???????? ik wil graag dat iemand mij tips geeft want ik ben echt heeeeeeel bang

Riffiaatje22
12-09-2005, 21:39
Beste Marocrose, Allereerst wens ik je heel veel sbar met het verliezen van je moeder, het lijkt me een van de moeilijkste dingen die je kan overkomen in je leven. Ik kan me voorstellen dat wanneer je in een situatie zit waarin je het heel moeilijk hebt je even niet meer weet wat je doet. Het is goed van je dat je daar nu over na denkt en inderdaad beseft dat weglopen geen zin heeft. En waarom zou je naar Marokko gaan..? Het is natuurlijk je eigen keuze maar ik denk dat je hier toch het meeste hebt om voor te leven, namelijk je school wat heel belangerijk is, en je vader die van je houdt. Ik zou er toch eerlijk over praten met mijn vader, hij weet vast als geen ander hoe je je voelt. Hij heeft het tenslotte zelf ook moeilijk, jullie zouden elkaar kunnen steunen. Al zeggen ouders niet altijd de juiste dingen, en zijn ze niet altijd de makkelijkste, het zijn onze ouders, de meeste dierbare personen in ons leven.

faaatimaaa
12-09-2005, 21:59
Maroc rose ga naar huis toe. je moet allereerst alles op een rijtje zetten voor jezelf wil je er weer tegen aan gaan. Dit kan je het best doen met de hulp van je vader. je hebt hier je school en vrienden, dus waarom zou je dit verlaten. Je school is erg belangrijk. Dus ga verder met je leven. Laat zien dat je een volwassen meid bent en dat je het aan kan. Je moet denken hoe zou mijn moeder mij het liefst zien. Dus ga verder met je leven. Het is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar ga verder met je leven hier.Kijk naar je toekomst. Maak er wat van en vergooi het niet. dan kan je later met trots terug kijken naar hoe sterk je bent geweest!!!! heeeeel erg veel succes!!!!

MarocRose
12-09-2005, 22:01
jah ik vind dat je helemaal gelijk hebt meid maar weet je wat het is me tante is daar nu ook op dit moment en ik wil gewoon bij haar zijn dan voelik me weer goed en ik wil graag gewoon daar een halfjaartje ongeveer blijven en dan weer terug komen ik weet dat ik heel veel ga achter laten maar ik vind dit nou belangrijker en wat school betreft dat kan altijd nog want ik ben nog maar17 mohiem alvast bedankt voor je tip

MarocRose
12-09-2005, 22:06

ik ben al thuis ik was twee dagen weg gelopen en toen had ik spijt en ben terug gegaan naar huis. mijn vader was nog in marokko en hij komt morgen insha allah. hij weet niet dat ik weg ben gelopen als ie dat wist/weet dat gaat zijn hart breken en dat wil ik niet en daarom ben ik bang het te vertellen maar hij heeft het recht om het te weten. ik moet al mijn moed verzamelen ik sta nu al te shaken

sammy_boeffie
12-09-2005, 22:35
ik ben al thuis ik was twee dagen weg gelopen en toen had ik spijt en ben terug gegaan naar huis. mijn vader was nog in marokko en hij komt morgen insha allah. hij weet niet dat ik weg ben gelopen als ie dat wist/weet dat gaat zijn hart breken en dat wil ik niet en daarom ben ik bang het te vertellen maar hij heeft het recht om het te weten. ik moet al mijn moed verzamelen ik sta nu al te shaken Hmm je was dan inet zo ver :maf: Binnen 5 min. was je al thuis :maf: En je komt echt heel geloofwaardig over..ze3ma Je moeder is net gestorven..en jevader laat zijn kids achter en brengt jouw tante naar marokko? Hmmm, klinkt een beetje raar, vind je zelf ook niet? :maf:

boeiend
13-09-2005, 12:20
als jij denkt dat je voor 6 maanden bij je tante alles beter kunt verwerken kan je beter ook gaan...je zal niks verliezen...school kan daarna ook...tis beter want dan hoef je niet alles op te kroppen en straks met alle ellende zitten....ga naar je tante en zoek steun bij haar...moge allah je sbar geven en wat je vader betreft...hij zal het wel begrijpen......deel je pijn en verdriet met je vader.....tis niet erg....zo sta je er niet alleen voor!!

MarocRose
13-09-2005, 13:12
Hmm je was dan inet zo ver :maf: Binnen 5 min. was je al thuis :maf: En je komt echt heel geloofwaardig over..ze3ma Je moeder is net gestorven..en jevader laat zijn kids achter en brengt jouw tante naar marokko? Hmmm, klinkt een beetje raar, vind je zelf ook niet? :maf: wie heeft het hier over 5 mi9nuten laat mij dan zien waar dat staat en staat er dan dat mij moeder net is overleden ze is al een aantal jaren overleden allah rahmoe je moet wat beter lezen zou ik zeggen en me vader is hertrouwd en hij zal mij nooit zomaar achterlaten om mij tante te brengen

MarocRose
13-09-2005, 13:13
als jij denkt dat je voor 6 maanden bij je tante alles beter kunt verwerken kan je beter ook gaan...je zal niks verliezen...school kan daarna ook...tis beter want dan hoef je niet alles op te kroppen en straks met alle ellende zitten....ga naar je tante en zoek steun bij haar...moge allah je sbar geven en wat je vader betreft...hij zal het wel begrijpen......deel je pijn en verdriet met je vader.....tis niet erg....zo sta je er niet alleen voor!! ik hoop dat wat je zegt over dat hij mij zal begrijpen dat dat ook zo zal zijn inschallah en ik vind dat we het zelfde denken ik weet nu wel zekker dat ik het ga doen en echt bedankt voor je tip :goedzo: