Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde bestaat niet!!

noraarab
03-04-2003, 13:56

Ware liefde bestaat niet. Het is voornamelijk gebaseerd op al die mooie meeslepende verhalen. Als het echt bestond dan mag iemand mij uitleggen waarom 2 mensen die van elkaar houden niet samen kunnen zijn. Het enige wat bestaat is ware pijn. En ja sommige zijn verliefd en ja sommige zijn getrouwd. Maar waarom lijden zoveel mensen aan de ongeneeslijke ziekte hartpijn? Waarom hebben zoveel mensen slapeloze nachten? Waarom vloeien er zoveel tranen? Je kunt zeggen wat je wilt maar ik geloof er niet meer. Voor de lezers: Vat het niet persoonlijk ik op, heb je liefde gevonden zorg er dan voor dat je het niet kwijt raakt. En ik moest effe mijn ei kwijt. Liefs Noraarab

Hafsat
03-04-2003, 13:59
Origineel gepost door noraarab Ware liefde bestaat niet. Het is voornamelijk gebaseerd op al die mooie meeslepende verhalen. Als het echt bestond dan mag iemand mij uitleggen waarom 2 mensen die van elkaar houden niet samen kunnen zijn. Het enige wat bestaat is ware pijn. En ja sommige zijn verliefd en ja sommige zijn getrouwd. Maar waarom lijden zoveel mensen aan de ongeneeslijke ziekte hartpijn? Waarom hebben zoveel mensen slapeloze nachten? Waarom vloeien er zoveel tranen? Je kunt zeggen wat je wilt maar ik geloof er niet meer. Voor de lezers: Vat het niet persoonlijk ik op, heb je liefde gevonden zorg er dan voor dat je het niet kwijt raakt. En ik moest effe mijn ei kwijt. Liefs Noraarab :jammer: Je hebt gelijk meid :zwaai:

samira_el
03-04-2003, 13:59
Ware liefde is de liefde die je voor je famillie koestert denk ik.. Andere liefde is volgens mij vergankelijk

noraarab
03-04-2003, 14:01
THNX!!!!!!!!!

Hafsat
03-04-2003, 14:02

Origineel gepost door samira_el Ware liefde is de liefde die je voor je famillie koestert denk ik.. Andere liefde is volgens mij vergankelijk De liefde die je voor je naaste familie voelt is sterker dan welke liefde dan ook :)

Hafsat
03-04-2003, 14:03
Origineel gepost door noraarab THNX!!!!!!!!! Graag gedaan :zwaai:

Najib26
03-04-2003, 14:21
Als je alles volgens de islam doet, is de kans op hartpijn erg klein.

samira_el
03-04-2003, 14:23
Origineel gepost door Najib26 Als je alles volgens de islam doet, is de kans op hartpijn erg klein. Onzin... Dan juist gaat God je testen, en zal je in moelijke situaties brengen om te kijken of je geloof wel oprecht is.. De hartpijn in het hiernamaals zal minder zijn niet op de aarde.. Er staat zelfs letterlijk in de Koran: De mensen die het meeste pijn hebben van hen houdt god het meest

touzine
03-04-2003, 14:25
Origineel gepost door noraarab Ware liefde bestaat niet. Het is voornamelijk gebaseerd op al die mooie meeslepende verhalen. Als het echt bestond dan mag iemand mij uitleggen waarom 2 mensen die van elkaar houden niet samen kunnen zijn. Het enige wat bestaat is ware pijn. En ja sommige zijn verliefd en ja sommige zijn getrouwd. Maar waarom lijden zoveel mensen aan de ongeneeslijke ziekte hartpijn? Waarom hebben zoveel mensen slapeloze nachten? Waarom vloeien er zoveel tranen? Je kunt zeggen wat je wilt maar ik geloof er niet meer. Voor de lezers: Vat het niet persoonlijk ik op, heb je liefde gevonden zorg er dan voor dat je het niet kwijt raakt. En ik moest effe mijn ei kwijt. Liefs Noraarab :goedzo:

Hafsat
03-04-2003, 14:25
Origineel gepost door samira_el Onzin... Dan juist gaat God je testen, en zal je in moelijke situaties brengen om te kijken of je geloof wel oprecht is.. De hartpijn in het hiernamaals zal minder zijn niet op de aarde.. Er staat zelfs letterlijk in de Koran: De mensen die het meeste pijn hebben van hen houdt god het meest Ik denk niet dat met die pijn het pijn bedoeld word wat veroorzaakt word door twee mensen die verliefd op elkaar zijn. :rolleyes:

Najib26
03-04-2003, 14:27
Origineel gepost door samira_el Onzin... Dan juist gaat God je testen, en zal je in moelijke situaties brengen om te kijken of je geloof wel oprecht is.. De hartpijn in het hiernamaals zal minder zijn niet op de aarde.. Er staat zelfs letterlijk in de Koran: De mensen die het meeste pijn hebben van hen houdt god het meest Allah zal je niet snel helpen als je een haramrelatie aangaat....

samira_el
Origineel gepost door Hafsat Ik denk niet dat met die pijn het pijn bedoeld word wat veroorzaakt word door twee mensen die verliefd op elkaar zijn. :rolleyes: Dat denk je, maar weet je dat zeker :rolleyes: Weet jij over welke pijn Allah het op dat moment had

noraarab
Origineel gepost door Najib26 Als je alles volgens de islam doet, is de kans op hartpijn erg klein. Klopt maar helaas men wordt toch verliefd, met de op een mooi huwlijkleven volgens islamitische levenswijze. Maar helaas..........

samira_el
03-04-2003, 14:28
Origineel gepost door Najib26 Allah zal je niet snel helpen als je een haramrelatie aangaat.... Okay dat klopt

jay
03-04-2003, 14:34

Origineel gepost door Najib26 Als je alles volgens de islam doet, is de kans op hartpijn erg klein. :goedzo: