Bekijk originele versie : vinden jullie dit ook jammer?
samyaatje
03-04-2003, 13:28
hoi hoi,
ik ben samya, 18 jaar en draag al 2 jaar een hoofdoek. maar wat ik zo jammer vind is dat ik meisjes zie met een hoofdoek en korte rokjes. dat kan toch niet?!? of dan dragen ze een hoofdoek, maar zitten ze de hele dag te flirten met jongens. ik vind dat niet kunnen....maar ja dat is mijn mening, wie is het wel/niet met mij eens?? je mag me hierover gerust mailen. veel-xx- samya
Origineel gepost door samyaatje
hoi hoi,
ik ben samya, 18 jaar en draag al 2 jaar een hoofdoek. maar wat ik zo jammer vind is dat ik meisjes zie met een hoofdoek en korte rokjes. dat kan toch niet?!? of dan dragen ze een hoofdoek, maar zitten ze de hele dag te flirten met jongens. ik vind dat niet kunnen....maar ja dat is mijn mening, wie is het wel/niet met mij eens?? je mag me hierover gerust mailen. veel-xx- samya
:jammer:
zinagirl
03-04-2003, 14:36
dat zie je zo vaak (ik bedoel niet iedereen voordat er een discussie uitbreekt) ik draag zelf geen hoofddoek maar ik ken meisjes die hoofddoek dragen nou sommigge meisjesw dragen het alleen omdat ze van hun ouders moeten ze weten de betekenis niet eens.
dan denk ik waarom die hoofddoek het moet toch van je hart komen en niet van hoe je eruit ziet.
en weet je wat ik pas erg vind iver meisjes zonder hoofddoek wordt er meer geroddeld dan over meisjes met hoofddoek. laats kwam een vrouw naar me moeder en zei waarom draagt je dochter geen hoofddoek je moet tegen haar zeggen dat ze verplicht is een hoofddoek te dragen nou me moeder wist niks te zeggen.
nou doei
hoi hoi,
Een hoofddoekje kan "a dirty mind" niet doen verdwijnen als sneeuw voor de zon ;) :D
:zwaai:
wullah sommige meisjes zijn de schande voorbij, korte rookjes, bij sommige zie je de hele borstkast?!?!
en ik vind trouwens dat een meisje met een hoofddoek niet de hele dag met ballen moet gan kletsen.
maar iedereen moet het zelf weten.
Origineel gepost door Amazoulou
Zeg eens mensen maak eens een tour door Marokko en ik bedoel niet alleen je eigen familie. Ga er zelf eens op uit dan zul je nog ergere zaken te zien krijgen .
That's true :D
Absoluut.
:zwaai:
Zeg eens mensen maak eens een tour door Marokko en ik bedoel niet alleen je eigen familie. Ga er zelf eens op uit dan zul je nog ergere zaken te zien krijgen .
we hebben het niet over Marokko vriend!?!?
wat ga je appels met peren vergelijken ik ga ook niet zeggen maak een rondje door de wallen?!?!?!?
ewa begrijp wat ik bedoel :zwaai: :zwaai:
slimiatje
03-04-2003, 15:25
tjah eruug maar wat kan je eraan doen
SchoneSlaapster
03-04-2003, 15:31
hoi hoi,
Weetje Samya!!! Ik geef je groot gelijk!!!
Dit kan niet langer zo! Draag een hoofddoek met de juiste bedoeling of draag hem niet!
Ik weet wel dat veel meiden er een van hun ouders moeten dragen en daarom die dingen (blijven) doen! Maar denk nou even na! Zulke meisjes maken de Islam ten schande!! EN je ondermijnt de bedoelingen van meisjes die wel oprecht een hoofddoek dragen!! Want je weet wat er gezegd wordt (dat meisjes met hooddoeken juist de ergste zijn!)
Ik wil gewoon even gezegd hebben dat ik dit schandalig vind!!
SS
samyaatje
03-04-2003, 16:22
ik ben blij dat het er veel met mij eens zijn. n wat amazouloe heeft gezegt klopt ook, maar waarom moeten we naar de grote probelemen kijken, als de kleine niet eens zijn opgelost. en wat ik ook nog wou zeggen, is dat ik het erg vind dat sommige meisjes verplicht worden om een hoofdoek te dragen, maar ja. ben blij met deze discussie ik heb mijn hart lekker gelucht! xx samya
Op zulke meisjes moet je eigenlijk spugen, je mag ze niet eens serieus nemen. Ik denk wel dat het grootste deel weet dat zulke meisjes de dood verdienen. Want mocht het zo ver gaan dat dit onderwerp onder de term 'az zina' valt, heeft Allah ons opgedragen die gene te stenigen tot die gene erbij neervalt. Meisjes zonder hoofddoek zijn veel aardiger dan meisjes met hoofddoek. (er zijn uitzonderingen) Mijn mening is gewoon dat zulke meisjes opgesloten moeten worden. Mocht iemand het er niet mee eens zijn, verwacht ik een mailtje op het volgende adres.
achiec@hotmail.com voor reacties.
as salaamoe walaikom.
Mensen ALLAH JE HDIE MA GLAK ALLAH JE HDIE KOEL EL MOESLIEMIEEN EL AJMA3EEN!!
groetjes chadine ;)
samyaatje
04-04-2003, 11:58
he he, dit berichtje is voor achie 17. ik ben blij dat je hier tegen bent, maar ben je niet te streng? ik begrijp echt wat je bedoeld, maar om deze meisjes dan te verwaarlozen en op ze te spugen, ben ik het niet mee eens. ik denk juist dat niet goed werkt. ik vind dat je met zulke meisjes gewoon een goed gesprek moet hebben.....en ze uitleggen waarom het niet kan.....ok, luisteren ze dan niet. dan hebben wij niks te doen, en worden ze wel zelf gestraft door allah. toch?!? maar ja, hoop nog van je te horen, groetjes samya .
LUISTER EENS ZEHMA MOSLIMS, waarom zijn jullie zo goed in het afkraken van anderen. Het is jammer dat iemand zijn hoofd bedekt en een kort rokje draagt. Maar daar hoeft een ander toch niet overheen te SPUGEN?!?!?!?!! GHLA HLA MARKA..... net als Achie17, ook zeker 17 jaartjes oud of niet?!?
Iedereen mag gaan en staan en doen wat ie wil, POENT A SUKKELS!!!
Ik zou zeggen kijk allemaal eerst eens in de spiegel . Dit geldt vooral voor ACHIE 17 . Wie zonder zonde is gooi de eerste steen .
PS : die stomme commentaar van Pista had ik wel verwacht maar wat ik niet begrijp is dat hij nog altijd weigert om antwoord te geven op mijn vraag of hij iets te maken heeft met het Vlaams Blok . Hoe zou dat komlen ?
Zeg, Amazoulou wat is dat met het Vlaams Blok.
Ken je Pista persoonlijk of zo ?
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.