Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : http://www.superstyle.info/

kaftanmode
12-09-2005, 16:33

http://www.superstyle.info/ Heeft er al iemand van de dames ervaring met dit kapsalon, enkel toegankelijk voor vrouwen en ze gebruiken japanse methodes om je haren te stijlen. Heb nl. interesse, maar kom uit belgië en hoopte op ervaringen van andere dames, omdat het toch niet bij te deur is, al ben ik wel bereid om ervoor te reizen, aangezien ik het dan kan combineren met een bezoekje aan mijn oom. Hoop dat jullie me kunnen verder helpen. :nijn:

Eentje
12-09-2005, 16:42
Ik ken wat Japanners ik zal vragen of ze het kennen. Als ik het vergeet moet je me helpen herinneren.

kaftanmode
12-09-2005, 16:44
Ik ken wat Japanners ik zal vragen of ze het kennen. Als ik het vergeet moet je me helpen herinneren. Ok, dank je meid :kus:

Old_Oem_Ishaaq
12-09-2005, 16:54
Ik was er laatst nog geweest..maar om m'n haar te kleuren. Erg vriendelijke mensen, kapsalon is idd alleen voor dames..dus je kan echt gerust je hijab af doen. Ik ben blij met 't resultaat..maar je moet ff kijken bij 'gezondheid en uiterlijk' want k las daar een paar posts van zusters die hun haar hadden laten straighten daar. Succes

kaftanmode
13-09-2005, 09:14

Uppppp

kaftanmode
13-09-2005, 09:44
Heeft er echt niemand ervaring hiermee??? Dames help me !!!

Ighlaas
13-09-2005, 10:25
:confused: oum ishaaq heeft toch een ervaring meede gedeeld

kaftanmode
13-09-2005, 10:31
:confused: oum ishaaq heeft toch een ervaring meede gedeeld Ja zina, weet ik, maar ze deelt haar ervaring mee ( waarvoor ik haar uiteraard dankbaar ben ) over het kleuren van haar haar, ik had graag ervaringen gehoord over het stijlen van het haar met de japanse methodes die ze toepassen,the straightner en de Anticurl. Toch bedankt voor jullie reactie's :kus:

kaftanmode
13-09-2005, 10:32
Ik was er laatst nog geweest..maar om m'n haar te kleuren. Erg vriendelijke mensen, kapsalon is idd alleen voor dames..dus je kan echt gerust je hijab af doen. Ik ben blij met 't resultaat..maar je moet ff kijken bij 'gezondheid en uiterlijk' want k las daar een paar posts van zusters die hun haar hadden laten straighten daar. Succes Shoukraan, heb al een goed gevoel over het kapsalon, nu nog iemand vinden die ook ervaring heeft met het straighten van het jaar. :kus: