Bekijk originele versie : Back in Amsterdam
hallo dames,
na 10 weken lekker bij men mammie hebben gezeten ben ik vanavond weer teruggekeerd naar Amsterdam :jammer: .......mijn broer heeft me gebracht om al men spullen weer te verhuizen naar men kleine kamertje en toen die wegging kon ik niet meer stoppen met huilen :traan1: voelde me zo in de steek gelaten, heb toen nog een vette knuffel gekregen :) , maar van een vol huis zit ik nu weer in dit kleine kamertje.....heb nu alles uitgepakt maar het is zoooooo stil :moe:
en ik heb honger en ik heb alleen druiven thuis.... :jammer:
jah het gaat goed met me.... :moe:
maar jah het normale leventje komt weer op gang, morgen weer naar school, eigen boodschappen weer doen, eigen was, schoonmaken en elke dag bedenken wat men vriendinnen vandaag weer gaan koken ;)
maar jah moest het effe kwijt, ik heb iedereeen al opgebeld dus jullie moesten het alleen nog weten :D
:kus:
Waar wonen je ouders dan?
Lella_Roosje
12-09-2005, 09:20
Wat heb ik allemaal gemist..? :o
ik woon op kamers in amsterdan, men ouders wonen een kleine 200 km bij me vandaan in het oosten van het land:(
en het ergste is ik woon al 5 jaar op mezelf , maar had er dit keer de grootste moeite mee:S
saadia29
12-09-2005, 11:13
Oh wat zielig..............in je uppie :traan1:
Tís weer effe wennen, na een paar dagen weet je niet beter.
Succes met je studie ;)
Lella_Roosje
12-09-2005, 11:57
ik woon op kamers in amsterdan, men ouders wonen een kleine 200 km bij me vandaan in het oosten van het land:(
en het ergste is ik woon al 5 jaar op mezelf , maar had er dit keer de grootste moeite mee:S
Aah zo.. Ja, het is niet altijd even gemakkelijk om op eigen benen te staan he..
C`est la vie.. :o
dank je saadia, het went idd weer een beetje:)
@ lellaroosje , gelukkig overstijgen de leuke momenten;)
trouwens kun jij de topper hier niet weghalen? hij is al zo oud en er wordt nog nauwelijks op gereageerd;) en veel dames vinden het ook nix meer
Lella_Roosje
12-09-2005, 12:09
@ lellaroosje , gelukkig overstijgen de leuke momenten;)
trouwens kun jij de topper hier niet weghalen? hij is al zo oud en er wordt nog nauwelijks op gereageerd;) en veel dames vinden het ook nix meer
Dat kan ik wel.. :hihi:
Lella_Roosje
12-09-2005, 12:20
wil jij dat ook??;)
Omdat je het zo lief vraagt.. :p
saadia29
12-09-2005, 13:05
Het valt gelijk op dat de ´topper´weg is.
Werd echt tijd :goedzo:
hahha oembibi.....zo gelijk heb je....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.