Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de waarheid!!!!

shirien85
03-04-2003, 10:20

DE WAARHEID Soms lijkt het alsof het leven gewoon een droom is Lekkere vlees, kip en heerlijke vis En dan besef je weer dat Allah je dit leven heeft gegeven Zodat je oprecht en alleen in de naam van Allah probeert te leven Allah is degene die ons roem of armoede geeft Er zijn mensen die veel hebben en 1 die bijna niks heeft Hij is het die de aarde en hemelen zo perfect heeft gemaakt Hij heeft niemand z’n hulp nodig, want hij is helemaal volmaakt O mensen probeer te leven volgens de regels van Hem Sta 5 keer per dag voor hem en verhef je stem Hij ziet alles en niet blijft voor hem verborgen Als je hem elke dag prijst en zijn regels naleeft heb je geen zorgen Hij is het die alle harten kent En die regen vanuit de lucht neder zend Buig voor hem en uit je dankbaarheid Anders krijgen jullie zeer later zeker spijt Maar zodra je deze aarde verlaat Dan is het al te laat Onze goede daden zijn dan de enige die nog van nut kunnen zijn Mocht je die niet hebben, weet ik zeker dat je gaat verrekken van de pijn Wees dus slim en gedenk Allah bij het op staan En voor het slapen gaan Gedenk Allah gedurende de dag En ga het leven tegemoet met een brede glimlach Wa salaam wa galajkoem ( ISLAM IN DE MODERNE TIJD Islam, tegenwoordig een godsdienst die aan het wegvagen is En ik weet zeker, ik heb het echt niet mis Mensen houden zich bezig met drugs drank en nog meer verboden dingen Zoals uitgaan, sex, gokken en voor een publiek zingen Meiden met hoofddoek En daaronder een ontzettend strakke broek Jongens die altijd en overal meiden achterna gaan Ze denken er nooit aan om voor 1 minuut voor Allah te gaan staan Mannen, heb respect voor onze vrouwen Zodat zij ons weer kunnen vertrouwen en op ons kunnen bouwen O mensen dit leven is niet voor altijd, en zal stoppen En we zullen geen plek vinden om voor Allah te verstoppen Elke fout die we maken word genoteerd En niemand die van zijn fouten leert Als we niet veranderen wacht ons een pijnlijke straf En niet meteen denken van: “Jij bent maf” Neem de tijd om je godsdienst te bestuderen En doe je best om het aan je kinderen te leren Denk aan de gunsten die Allah ons heeft gegeven En probeer naar zijn vergiffenis te streven O mensen vergeet de gunsten van Allah niet En onthoud dat Allah alles ziet Niks blijft voor hem verborgen Hij weet al wat jij gaat doen, morgen Wa salaam wagaljkoem warahmatoe allah wa barakatoeh

Lady_moi
03-04-2003, 10:23
zoals ik al zei ik doe mn best en mooie tekst meisie :goedzo:

Hafsat
03-04-2003, 10:25
:goedzo: :zwaai:

shirien85
03-04-2003, 10:25
zoals ik al zei.:goedzo: :zwaai: :hihi:

Oem_Lena
03-04-2003, 12:17

echt mooie :Iluvu: