Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helpt het Atkins Dieet???

Pagina's : [1] 2

maghrebia01
11-09-2005, 18:25

hoi ik had eerder deze vraag gesteld maar geen reacties erop gehad en heeft misschien iemand ervaring mee en ooit gedaan en helpt het en zoja hoeveel kg verlies je dan ongeveer per week? hoop op een snel antwoord alvast bedankt ;)

Modesty
11-09-2005, 18:47
Hey meid Het helpt wel hoor , maar ik kan je nu al zeggen je moet je leven die leefstyl aanhouden je kan wel afbouwen met je koolhydraten op den duur maar val je terug dan kom je het net zo hard weer aan..

maghrebia01
11-09-2005, 21:00
dat weet ik wel maar val je er veel mee af heb gehoord dat je dan ook vlees mag eten in een beetje olie gebakken maar t moet wel zonder brood want vetten mag je maar geen koolhydraten

Modesty
11-09-2005, 21:09
dat weet ik wel maar val je er veel mee af heb gehoord dat je dan ook vlees mag eten in een beetje olie gebakken maar t moet wel zonder brood want vetten mag je maar geen koolhydraten www.atkins.nl staat alles wel op beschreven en ja je valt er veel mee af.me vriendin viel tien kilo binnen 3 weken af.

najlae_tanger
12-09-2005, 11:46

en zodra ze stopt komt alles er weer bij!

Modesty
12-09-2005, 11:59
en zodra ze stopt komt alles er weer bij! Idd meid daarom raad ik dat dieet ook af, + je gaat echt stinken ujit je mond je urine is gewoon echt verschrikkelijk door al die vet die je uitplast en daarnaast krijg je amper vitamines binnen je hoofdhaar nagels gaan er helemaal aan gewoon je huid wordt grauw..ik vind het maar nix :jammer:

maghrebia01
12-09-2005, 16:09
maar heb gehoord als je stinkt je adem althans dat je een suikervrije kauwgum mag nemen maar niet altijd natuurlijk maar je moet ook vitamines erbij nemen naast het dieet dat geeft je meer energie,,,

missblunder
14-09-2005, 11:27
Ik dacht die paar extra kilootjes gaan wel weg met een atkins dieet. Ik heb het nog niet eens een 3 dagen vol gehouden. Doe ik dus nooit meer insallah, ben nu al een paar maanden aan het sporten en ben zeker afgevallen en nu train ik meer voor conditie opbouwen,want als ik meer afval dan zie ik eruit als een skelet en dat is ook niet de bedoelilng. Dus meid laat die dieet staan en ga lekker sporten.

maghrebia01
14-09-2005, 16:55
nee ik heb dat dieet echt nodig want ik moet 10 kg kwijt man en sporten helpt ni zo snel ik val niet snel af maar bij die atkins mag je tog bijv. een kefta(gehakt) in een beetje olie in een pan gewoon eten maar dan ZONDER brood......want je mag vetten dus....... hoor t wel,,

Modesty
14-09-2005, 18:04
nee ik heb dat dieet echt nodig want ik moet 10 kg kwijt man en sporten helpt ni zo snel ik val niet snel af maar bij die atkins mag je tog bijv. een kefta(gehakt) in een beetje olie in een pan gewoon eten maar dan ZONDER brood......want je mag vetten dus....... hoor t wel,, Ja meid als jij je lichaam wil verpesten..dan moet je zeker dat dieet gaan volgen .! als je tien kilo wila fvallen moet je niet rekenen op een wonder tis sporten enminder eten en gewoon gezond afvallen dus maximaal 2 Kilo per maand, zo breng jij je hele stofwisseling naar de.....je begrijpt hem wel.

maghrebia01
15-09-2005, 16:01
Atkins dieet is opgesteld door een dokter en het is een gezond dieet

Modesty
15-09-2005, 16:10
daarom is die dokter nu ook dood of niet? omdat ie zo gezond was door zijn eigen leefstyle?? tja zelf weten.

AdvocaatHanan
18-09-2005, 11:21
Atkins dieet is opgesteld door een dokter en het is een gezond dieet is niet opgesteld door een dokter..ik hoorde het van iemand dat het gewoon een dikke man was die wat uitprobeerde en het lukte, maar het is echt super slecht voor je..wallah..

maghrebia01
18-09-2005, 17:29
het is een dokter ik heb zijn boek en hij is overleden na een val op straat in 2003 elmohiem ik ga t volgen dus,,

AdvocaatHanan
18-09-2005, 18:37

ok...van mij mag je.. maar je weet he...wij hebben je gewaarschuwd voor de gevolgen... veel succes verder:sjans:

Pagina's : [1] 2