Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP, waar kan ik arabische lessen volgen

moslima1983
10-09-2005, 23:18

selaam wa3lejkoem broeders en zusters als eerst hoop ik dat jullie in goede gezondheid en imaan verkeren. broeders en zusters kunnen jullie mij helpen ik wil arabische lessen volgen om zo snel mogelijk arabische te kunnen lezen en schrijven. zelf woon ik in amsterdam dus graag in mijn eigen stad. verder maakt het niet uit welke dagen en tijden want ik zit op zit moment gewoon thuis dus hoemeer dagen hoe beter zodat ik het zo snel mogelijk onder de knie kan krijgen. mijn doel is binnen een paar maanden het te beheersen het lezen en schrijven. zelf kan ik al een beetje lezen. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen waar ik terecht kan. kent iemand een plaats waar ze goed les geven. djazak allahoe gair voor al jullie moeite alvast. hoop snel van jullie te horen want wil zo snel mogelijk beginnen selaam wa3lejkoem broeders en zusters

Old_Oem_Ishaaq
10-09-2005, 23:24
selaam wa3lejkoem broeders en zusters als eerst hoop ik dat jullie in goede gezondheid en imaan verkeren. broeders en zusters kunnen jullie mij helpen ik wil arabische lessen volgen om zo snel mogelijk arabische te kunnen lezen en schrijven. zelf woon ik in amsterdam dus graag in mijn eigen stad. verder maakt het niet uit welke dagen en tijden want ik zit op zit moment gewoon thuis dus hoemeer dagen hoe beter zodat ik het zo snel mogelijk onder de knie kan krijgen. mijn doel is binnen een paar maanden het te beheersen het lezen en schrijven. zelf kan ik al een beetje lezen. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen waar ik terecht kan. kent iemand een plaats waar ze goed les geven. djazak allahoe gair voor al jullie moeite alvast. hoop snel van jullie te horen want wil zo snel mogelijk beginnen selaam wa3lejkoem broeders en zusters Wa3alaikoem e salaam zuster, InshaAllah beginnen de lessen in moskee Tawheed weer volgende week zaterdag (17 september). De lessen beginnen om 10h00 en eindigen om 12h30. Het is één keer per week en de kosten zijn 7 euro. Er zijn 4 niveau's 1e klas: leren het alfabet, woorden maken enz 2e klas: leren nog het beginsel van de grammatica 3e klas: beetje ver met grammatica 4e klas: gevorderden In alle klassen wordt er arabisch gesproken, zodat je het sneller leert. Ook wordt er veel aandacht besteedt aan het lezen en schrijven. Een paar keer per jaar krijg je een toets die aangeeft hoe ver je bent. Dit wordt inshaAllah m'n 3e jaar en ik ben er echt superblij mee. Ik merk echt dat ik beter geworden ben met lezen en schrijven.

MoZlima
10-09-2005, 23:25
Salaam aleykom Ik zou je dan Rissela aanraden. Het is 2 uur in de week, maar je krijgt wel intensief les met goede les materiaal. Het is in Bos en lommer en de kosten zijn 200 Euro per jaar.

Classy_Saloua
11-09-2005, 09:36
Salaam aleykom Ik zou je dan Rissela aanraden. Het is 2 uur in de week, maar je krijgt wel intensief les met goede les materiaal. Het is in Bos en lommer en de kosten zijn 200 Euro per jaar. Is rissela een moskee?

Classy_Saloua
11-09-2005, 09:39

Wa3alaikoem e salaam zuster, InshaAllah beginnen de lessen in moskee Tawheed weer volgende week zaterdag (17 september). De lessen beginnen om 10h00 en eindigen om 12h30. Het is één keer per week en de kosten zijn 7 euro. Er zijn 4 niveau's 1e klas: leren het alfabet, woorden maken enz 2e klas: leren nog het beginsel van de grammatica 3e klas: beetje ver met grammatica 4e klas: gevorderden In alle klassen wordt er arabisch gesproken, zodat je het sneller leert. Ook wordt er veel aandacht besteedt aan het lezen en schrijven. Een paar keer per jaar krijg je een toets die aangeeft hoe ver je bent. Dit wordt inshaAllah m'n 3e jaar en ik ben er echt superblij mee. Ik merk echt dat ik beter geworden ben met lezen en schrijven. Kan ik daar zomaar binnen stappen om 09.50 zaterdagochtend en gelijk mee doen of moet ik daar eerst een telefonische afspraak voor maken? Krijg je ook nog huiswerk mee of iets dergelijks? En het is niet echt duidelijk hierboven maar is het 7 euro per les of bedoel je iets anders? Barakallahoe fiekie, Wa salaam

Old_Oem_Ishaaq
11-09-2005, 11:31
Kan ik daar zomaar binnen stappen om 09.50 zaterdagochtend en gelijk mee doen of moet ik daar eerst een telefonische afspraak voor maken? Krijg je ook nog huiswerk mee of iets dergelijks? En het is niet echt duidelijk hierboven maar is het 7 euro per les of bedoel je iets anders? Barakallahoe fiekie, Wa salaam Wa3alaikoem e salaam, Je kan inshaAllah zaterdagochtend binnen stappen...dan komt er een lerares naar je toe die je gaat kijken hoe ver je bent (dus of je al kan lezen, schrijven en wat je niveau is). Je krijgt dan een formulier die je in moet vullen en dan wordt je in een klas geplaatst. Je krijgt elke week standaard huiswerk mee..soms moet je ook Quran leren. 7 euro per maand is het...dus voor 4 lessen. Wa fieki : )

moslima1983
11-09-2005, 18:11
selaam wa3lejkoem als eerst erg bedankt voor al jullie reacties ik denk dat ik een kijkje ga nemen bij moskee el tauwhed weet er iemand waar ik ook eventueel door de weeks terecht kan djazak allahoe gair voor al jullie hulp selaam wa3lejkoem

Faith_in
11-09-2005, 18:22
Salaam aleykom Ik zou je dan Rissela aanraden. Het is 2 uur in de week, maar je krijgt wel intensief les met goede les materiaal. Het is in Bos en lommer en de kosten zijn 200 Euro per jaar. Wa alaikom ou salaam, Kan je hier wat nadere informatie over geven?