Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Melkbier..*kots*

Pagina's : [1] 2 3 4

Einherjer
10-09-2005, 18:49

De lage melkprijzen en de strikte quota hebben een vindingrijke Bretoense melkveehouder ertoe gebracht een nieuw melkproduct op de markt te brengen. De man uit Rennes verkoopt melkbier. "Iedereen verklaarde me gek toen ik bekendmaakte dat ik alcohol op basis van melk wilde brouwen", aldus Marcel Bernard vrijdag. De nieuwe drank, Lactiwel genaamd, is een brouwsel van melk en mout en bevat twee procent alcohol. Het fermentatieproces is vergelijkbaar met dat van traditionele bieren, met die uitzondering dat Bernard kefirgist en melkbacteriën gebruikt. De man heeft ook een manier ontwikkeld om de onverzadigde vetten in melk, om te zetten. Bernard verkoopt ongeveer 300 flessen per week aan kleinere winkels, festivals en markten. Hij is op zoek naar investeerders om de productie op te drijven en zijn producten in de winkelrekken van grotere warenhuizen te doen belanden. Getverdergetverrrr...idiote fransoos..Melkbier *kots* http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={5401BBD0-8B71-438E-A2B3-2302807EA7D0}

Tessie
10-09-2005, 18:57
Nog even en we krijgen moedermelk bier :maf:

KILL SWITCH
10-09-2005, 19:00
Nog even en we krijgen moedermelk bier :maf: Alles is mogelijk op deze bol ;)

Einherjer
10-09-2005, 19:01
Nog even en we krijgen moedermelk bier :maf: :lol: :banana: :banana:

tonk
10-09-2005, 19:02

Einherjer, heb je het geproefd? Misschien is het wel erg lekker! Maar als dat zo is, geloof ik vanaf nu in wonderen. :hihi:

Einherjer
10-09-2005, 19:04
Einherjer, heb je het geproefd? Misschien is het wel erg lekker! Maar als dat zo is, geloof ik vanaf nu in wonderen. :hihi: neuh..nog nie geproefd..begin ik niet aan..hehehe..Of ehmzzz..heb je een emmertje? :hihi:

Tessie
10-09-2005, 19:08
neuh..nog nie geproefd..begin ik niet aan..hehehe..Of ehmzzz..heb je een emmertje? Wat een boer niet kent..... En ik schaar me in dat rijtje :o

Einherjer
10-09-2005, 19:14
Wat een boer niet kent..... En ik schaar me in dat rijtje :o Even proberen..Half glas melk half glas Grolsch..ff roeren..Sta niet voor de gevolgen in :hihi:

Tessie
10-09-2005, 19:20
Nog even en we krijgen moedermelk bier :maf: Nou jaaaaaaaaaaaaaaaa. Hier kreeg ik rode punten op met de tekst: "atropoes . je dorp staat onder water . de ratten eten de joden op" :lol: Oh ik weet al van wie die is. Zie ondertekening :hihi:

Tessie
10-09-2005, 19:21
Even proberen..Half glas melk half glas Grolsch..ff roeren..Sta niet voor de gevolgen in :hihi: Mag ik na jou het teiltje. Wel eerst even schoonmaken he :likje:

Einherjer
10-09-2005, 19:24
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaa. Hier kreeg ik rode punten op met de tekst: "atropoes . je dorp staat onder water . de ratten eten de joden op" :lol: Oh ik weet al van wie die is. Zie ondertekening :hihi: Zielig manneke dan.:banana: :banana:

Tessie
10-09-2005, 19:40
Zielig manneke dan.:banana: :banana: Dat ie me terug wilt pakken kan ik inkomen maar niet op de manier waarop :rolleyes: Ho gives a s*it :D

Madelon
10-09-2005, 20:24
Nog even en we krijgen moedermelk bier :maf: Alle mannen aan de borstvoeding :hihi:

Tessie
10-09-2005, 20:27
Alle mannen aan de borstvoeding :hihi: Whoehaaaaaaaaaa dan stapt Einherjer wel van zijn geloof af :hihi:

Einherjer
10-09-2005, 20:35

Whoehaaaaaaaaaa dan stapt Einherjer wel van zijn geloof af :hihi: ben met de fles groot gebracht :hadj: Maar als ik een uier kan vinden die Grolsch geeft? dan ehmzzz..stap k van m'n geloof af :hihi: :banana:

Pagina's : [1] 2 3 4